mies, voitko kuvitella olevasi parisuhteessa, johon kuuluisi naisen kolme lasta?
mulla tämmönen tyypillinen tarina, avioerosta parisen vuotta ja jäljelle jäi kolme lasta. ovat nyt 5, 7 ja 9 vuotiaita. asuvat isällään toistaikseksi, mulla hankalat työajat. ja paloin loppuun, eron, uuden työn ja pikkuihmisten kanssa.
perheen rikkoutuminen, etenkin lasten "menettäminen" on ollut kova pala. haaveilen yhä parisuhteesta ja perheestä, johon kuuluisivat omat lapseni. mutta omalla kohdalla se melkein vaatisi sen, että mahdollinen kumppani, mies, hyväksyisi lapseni ja suostuisi siihen, että joutuisi silloin tällöin ottamaan lapsista vastuuta minun ollessa töissä.
mitä miehenä ajattelet, voisitko olla (tosi upean ja kivan, kaikinpuolin :)) naisen kanssa suhteessa, jos siihen tulisi ylimääräisenä lapset? olen jotenkin menettänyt toivoni, mutta olenko väärässä?
yh-äiti puolisoksi??
heija heija
2
105
Vastaukset
- mummoni1
Älä menetä toivoasi,sukuuni samanlainet tapaus noin vuosi sitten tuli ...
miehelle olen mumo ja olen hirveän onnellinen,heidän yhteiselostaan.
Olemme maaseudun kansaa,ei kaupunkilaisia... Ei siinä mitään mahdotonta ole löytää mies, joka pitäisi lapsistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!922145- 841915
- 491500
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481456- 1461410
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481344Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441274Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261136Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251054- 1021037