mies, voitko kuvitella olevasi parisuhteessa, johon kuuluisi naisen kolme lasta?
mulla tämmönen tyypillinen tarina, avioerosta parisen vuotta ja jäljelle jäi kolme lasta. ovat nyt 5, 7 ja 9 vuotiaita. asuvat isällään toistaikseksi, mulla hankalat työajat. ja paloin loppuun, eron, uuden työn ja pikkuihmisten kanssa.
perheen rikkoutuminen, etenkin lasten "menettäminen" on ollut kova pala. haaveilen yhä parisuhteesta ja perheestä, johon kuuluisivat omat lapseni. mutta omalla kohdalla se melkein vaatisi sen, että mahdollinen kumppani, mies, hyväksyisi lapseni ja suostuisi siihen, että joutuisi silloin tällöin ottamaan lapsista vastuuta minun ollessa töissä.
mitä miehenä ajattelet, voisitko olla (tosi upean ja kivan, kaikinpuolin :)) naisen kanssa suhteessa, jos siihen tulisi ylimääräisenä lapset? olen jotenkin menettänyt toivoni, mutta olenko väärässä?
yh-äiti puolisoksi??
heija heija
2
100
Vastaukset
- mummoni1
Älä menetä toivoasi,sukuuni samanlainet tapaus noin vuosi sitten tuli ...
miehelle olen mumo ja olen hirveän onnellinen,heidän yhteiselostaan.
Olemme maaseudun kansaa,ei kaupunkilaisia... Ei siinä mitään mahdotonta ole löytää mies, joka pitäisi lapsistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981825Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2611765- 841132
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281131- 741070
- 1171020
- 861011
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158966Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta38934Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353896