mies, voitko kuvitella olevasi parisuhteessa, johon kuuluisi naisen kolme lasta?
mulla tämmönen tyypillinen tarina, avioerosta parisen vuotta ja jäljelle jäi kolme lasta. ovat nyt 5, 7 ja 9 vuotiaita. asuvat isällään toistaikseksi, mulla hankalat työajat. ja paloin loppuun, eron, uuden työn ja pikkuihmisten kanssa.
perheen rikkoutuminen, etenkin lasten "menettäminen" on ollut kova pala. haaveilen yhä parisuhteesta ja perheestä, johon kuuluisivat omat lapseni. mutta omalla kohdalla se melkein vaatisi sen, että mahdollinen kumppani, mies, hyväksyisi lapseni ja suostuisi siihen, että joutuisi silloin tällöin ottamaan lapsista vastuuta minun ollessa töissä.
mitä miehenä ajattelet, voisitko olla (tosi upean ja kivan, kaikinpuolin :)) naisen kanssa suhteessa, jos siihen tulisi ylimääräisenä lapset? olen jotenkin menettänyt toivoni, mutta olenko väärässä?
yh-äiti puolisoksi??
heija heija
2
176
Vastaukset
- mummoni1
Älä menetä toivoasi,sukuuni samanlainet tapaus noin vuosi sitten tuli ...
miehelle olen mumo ja olen hirveän onnellinen,heidän yhteiselostaan.
Olemme maaseudun kansaa,ei kaupunkilaisia... Ei siinä mitään mahdotonta ole löytää mies, joka pitäisi lapsistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900