Jarrut vinkuvat kostealla ja sateisella säällä ajoon lähtiessä. Vaiva helpottaa parin jarrutuskerran jälkeen. Kuivalla kelillä ei vingu lainkaan.
Autolla ajettu 20 tkm. Valitin asiasta huollossa. Totesivat jarrujen olevan kunnossa, mutta vinkuna kuitenkin vain lisääntyy.
Mikä neuvoksi?
Jarrut vinkuvat
5
1835
Vastaukset
- focus -04
sama juttu meikäläisen Limiitti focuksessa
ajettu 13 tkm. olen sitä jonkun aikaa ihmetellyt.- älä sure
On noita muita vikoja ollut niin paljon etten enää tätä viaksi luokittele, mutta vinkuu mullakin. Oon huomennu et jos vähän vaan ajaessa jarruttelee niin ne vinkuvat pidempään, mut jos esim. parkkipaikalta kattotasanteelta alaspäin tullessa jarruttaa kunnolla eli auto ihan stoppiin noin niinku reippaasti niin vinkunat jää siihen paikkaan... kerro jos oli tästä apua....
- Focus -01
Eiköhän kyse ole ihan ominaisuudesta että jarrut vinkuu.
Itellä 62tkm mittarissa ja vinkuu juuri samoin kuin sinullakin eli kostealla ja sateella. - C-1
Kosteus sen aiheuttaa, mulla oli Focus vuosia sitten ja se vinkus aina aamusin kun oli ollut kosteutta ja sateella jos auto oli seissy. Sama juttu Mondeossa, ei hätää. Parit jarrutukset nin se loppuu.
- Kalervo
Ajelin kahdella vm. 2000 Focuksella, toinen käyttäytyi juuri kuten sinulla, kunnes reilun kolmen vuoden ja 200 000 km:n jälkeen jarrut yllättäen hiljenivät huollon jälkeen. Toisessa Focuksessa ei ko. ongelmaa ole. Itse päättelisin, että Ford käyttää eri valmistajien jarrupaloja tms. varaosia ja niissä olisi eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758