Ostokset?

Mami & tytär

Äiti ja tytär lähdössä Sideen viettämään ranta/shoppailulomaa. Tytär 15 v on jättänyt laukkuunsa tyhjää aikomuksenaa löytää basaareista ns "feikkituotteita" converseja, adidasta jne... äiti himoaa koruja ja kenkiä.

Mistä hinnasta aloittaa tinkiminen. Onko mitään hyvää nyrkkisääntöä, että miten paljon hinta putoaa aloitushinnasta? Puolet? 75 prosenttia? Jotakin muuta? Jos joku maksaa 100 liiraa, niin onko 20 liiran tarjous jo loukkaus kauppiasta kohtaan? Jos vaikka ajattelee että olisi ko tuotteesta 30-40 liiraa valmis maksamaan. Vai kannaatko tarjota itse heti se mitä ajattelee maksaa ja pysyä siinä.

Emme ole koskaan olleet muslimimaassa tai vastaavassa; kierrelty vain kotimaata ja pari kertaa Kanarialla. Minulla onkin epäilys että hermoni eivät kestä kovin pitkällistä kaupankäyntiä.

Kiitos tosi paljon jos joku Turkissa jo käynyt viitsii auttaa!

3

397

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tingitty

Me olimme kuukausi sitten Sidessä ja löysimme muutaman kaupan missä oli kiinteitä hintoja esim. Conversit 13 € ja ostimme sieltä. Joistain kaupoista kysyimme hintaa ja ehdottivat esim. 40 euroa. Ei viitsitty tinkiä, vaan ostimme suosiolla kiinteillä hinnoilla.

• orbita

Varokaa Viking kauppaa Siden vanhassa kaupungissa!!!

• ukopa

Tinkikää reilusti!! sanotaanko et eka ehdotat puolet hinnasta pois ja hetken tinkaat ja jos ei käy menet muutamalla eurolla vastaan ja lähdet kävelemään pois päin.. tällä tekniikalla irtoaa hyvin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      92
      1533
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      1184
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      967
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      39
      874
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      755
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      743
    10. 45
      675
    Aihe