Olen ikävöinyt kohta kaksi viikkoa takaisin Alanyaan!! Rakastuin päätäpahkaa - minä, kyyninen ja kriittinen pohjolan tyttö! Voiko ihanampaa kuvitella kuin katsella tummiin silmiin ilta-auringon hiljaa hiipuessa horisonttiin.. Aaltojen pauhatessa rantaan.. Voi, milloin pääsen takaisin - ensi kesänä, ehkä.. jos rakkaani odottaa minua siellä, kesäparatiisissani!
Tessa
(p.s. muistaako kukaan Alanyassa sijaitsevan discon Robin Hoodin yläkerran henkilökuntaa?)
Sydän & sielu Alanyan rannoilla
3
1057
Vastaukset
- ei kai taas!
että näitä sit riittää! Eikös tuo RobinHoodin
henkilökuntapuoli ole käsitelty jo tuhanteen kertaan.
Kohta on jo varmaan työvuorolistatkin täällä sivuilla!- joo
Voisi sekin joukkio käyttää tätä palvelua ihan vaan yleisenä tiedotuskanavana.
Ketjun avaajalle: kyllä se siellä sua odottaa, jollei sitten ole löytänyt nopeampaa reittiä Suomeen.
Täällähän näitä sitten puollustellaan: Mennään naimisiin jne. Naimisiinmeno ei takaa vielä kansalaisuutta, mutta se lapsi se jo tuo. Sitten käy tumma viuhahdus ja heebo katoaa varjoihin. Vain hampaat näkyvät hetken. Näin kävi kaverilleni. Sain hänelle: tyhmä olit, ja hän myönsi
- cha cha
ihan kun olisin ton itte kirjottanu... paitsi sen lopun mutta mullakin kauhee ikävä sinne ja mun rakasta. kun "kaikki" kirjottaa että turkkilaiset miehet on sellasia paskoja ja niin edelleen, mut jos jotkut on niin ei se tarkota että kaikki olis... kyllä suomessakin on varmasti paskoja miehiä, muttei sekään tarkoita että kaikki olisivat. pitää osata vain valita oikein ;)
i love alanya...!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863