Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sydän & sielu Alanyan rannoilla

InLoveAgain

Olen ikävöinyt kohta kaksi viikkoa takaisin Alanyaan!! Rakastuin päätäpahkaa - minä, kyyninen ja kriittinen pohjolan tyttö! Voiko ihanampaa kuvitella kuin katsella tummiin silmiin ilta-auringon hiljaa hiipuessa horisonttiin.. Aaltojen pauhatessa rantaan.. Voi, milloin pääsen takaisin - ensi kesänä, ehkä.. jos rakkaani odottaa minua siellä, kesäparatiisissani!

Tessa

(p.s. muistaako kukaan Alanyassa sijaitsevan discon Robin Hoodin yläkerran henkilökuntaa?)

3

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai taas!

      että näitä sit riittää! Eikös tuo RobinHoodin
      henkilökuntapuoli ole käsitelty jo tuhanteen kertaan.
      Kohta on jo varmaan työvuorolistatkin täällä sivuilla!

      • joo

        Voisi sekin joukkio käyttää tätä palvelua ihan vaan yleisenä tiedotuskanavana.

        Ketjun avaajalle: kyllä se siellä sua odottaa, jollei sitten ole löytänyt nopeampaa reittiä Suomeen.

        Täällähän näitä sitten puollustellaan: Mennään naimisiin jne. Naimisiinmeno ei takaa vielä kansalaisuutta, mutta se lapsi se jo tuo. Sitten käy tumma viuhahdus ja heebo katoaa varjoihin. Vain hampaat näkyvät hetken. Näin kävi kaverilleni. Sain hänelle: tyhmä olit, ja hän myönsi


    • cha cha

      ihan kun olisin ton itte kirjottanu... paitsi sen lopun mutta mullakin kauhee ikävä sinne ja mun rakasta. kun "kaikki" kirjottaa että turkkilaiset miehet on sellasia paskoja ja niin edelleen, mut jos jotkut on niin ei se tarkota että kaikki olis... kyllä suomessakin on varmasti paskoja miehiä, muttei sekään tarkoita että kaikki olisivat. pitää osata vain valita oikein ;)
      i love alanya...!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe