Kun Suomessa kaupat saa myydä kaljaa tms. 9-21, niin onko Ruotsin kaupoissa jotain myyntiaikaa? Systembolagetit menee niin aikaisin kiinni, että niihin en välttämättä ehdi, joten voi joutua tyytymään laimeaan 3.5%, jota perusmarketista saa, mutta kiinnostaa saako sitä markettikaljaa myydä rajattomasti kellon ympäri?
Ruotsin alkoholinmyyntiaika?
8
15458
Vastaukset
- Dissuss
Kuule, lopeta se tissuttelu. Stoppa med dissuden!
- Keiju4
Olipa taas paljon apua.
- Täysijärkinen
Suomalainen kun menee Ruotsiin/Tukholmaan, hänellä on kaksi kysymystä:
1. Millaisia ostospaikkoja Tukholmassa on?
2. Mihin aikaan viinakaupat ovat auki?
Näillä tiedoilla pärjää hyvin!
- cl lcl
Systeemi on auki seitsemään kahdeksaan, riippuu vähä. 3,5 prossaista mellania taas myydään yötäpäivää huoltoasemilla ja kioskeilla, jotka sitä myyvät. Eli tissutella voi läpi yön.
- ?!327625
sama aika kuin suomessa muistaakseni, en ole varma koska itse en käytä alkoholia, mutta olen asunut ruotsissa vuosia sitten niin muistelisin että se on sama.
- tietoviisas
Systeemi auki: 10:00 - 19:00. Kaupoista voi ostaa kuravettä. Ravinteleista aletaan jakeleen joissakin jo kello ykstoista, toisinpaikoin vasta kello kakstoista, Että varatkaa laivalta.
- Dissus
Parasta lopettaa tissuttelu. Stoppa med dissureerande!
- HejaSverigeHärKommerVi
Kaupoista en tiedä, mutta ravintolat saavat myydä alkoholia 11-01 välillä. Ainakin Tukholmassa jotkut baarit myi kyllä pidempääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471836- 951832
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si12975Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875