Kun Suomessa kaupat saa myydä kaljaa tms. 9-21, niin onko Ruotsin kaupoissa jotain myyntiaikaa? Systembolagetit menee niin aikaisin kiinni, että niihin en välttämättä ehdi, joten voi joutua tyytymään laimeaan 3.5%, jota perusmarketista saa, mutta kiinnostaa saako sitä markettikaljaa myydä rajattomasti kellon ympäri?
Ruotsin alkoholinmyyntiaika?
8
15920
Vastaukset
- Dissuss
Kuule, lopeta se tissuttelu. Stoppa med dissuden!
- Keiju4
Olipa taas paljon apua.
- Täysijärkinen
Suomalainen kun menee Ruotsiin/Tukholmaan, hänellä on kaksi kysymystä:
1. Millaisia ostospaikkoja Tukholmassa on?
2. Mihin aikaan viinakaupat ovat auki?
Näillä tiedoilla pärjää hyvin!
- cl lcl
Systeemi on auki seitsemään kahdeksaan, riippuu vähä. 3,5 prossaista mellania taas myydään yötäpäivää huoltoasemilla ja kioskeilla, jotka sitä myyvät. Eli tissutella voi läpi yön.
- ?!327625
sama aika kuin suomessa muistaakseni, en ole varma koska itse en käytä alkoholia, mutta olen asunut ruotsissa vuosia sitten niin muistelisin että se on sama.
- tietoviisas
Systeemi auki: 10:00 - 19:00. Kaupoista voi ostaa kuravettä. Ravinteleista aletaan jakeleen joissakin jo kello ykstoista, toisinpaikoin vasta kello kakstoista, Että varatkaa laivalta.
- Dissus
Parasta lopettaa tissuttelu. Stoppa med dissureerande!
- HejaSverigeHärKommerVi
Kaupoista en tiedä, mutta ravintolat saavat myydä alkoholia 11-01 välillä. Ainakin Tukholmassa jotkut baarit myi kyllä pidempääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428