Pikkusisko on niin******** ärsyttävä

Joonas :)

Olen 15 v poika ja mulla on vuoden nuorempi sisko joka ärsyttää tahallaan. Hänellä on pienet rinnat ja esittää jotain VITUN mallia. Siskoni salailee kaikkea ja luulee olevansa muodikas. nytkin hän meikkaa viereisessä huoneessa. jos hän näkee että keskustelen jonkun tytön kanssa facebookissa niin siskoni menee heti sanomaan että seurustelen jne.. sillä ei ole poikaystäviä siksi että on niin ujo. Seksi on hänelle vaikea asia. jos esim tvstä tulee joku välikohtaus JOSSA KAKSI IHMISTÄ PUUHASTELEE niin hän esittää ettei muka huomasi sitä ja muuttuu punaiseksi... Miten saan pikkusiskoni hiljaiseksi? ja siten ettei se olis nii ÄRSYTTÄVÄ??

8

1918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dreamer99

No siihen ei oikee oo keinoi :( sun siskos on mikä on :D mutt toki servaile se maahan ni näytät vähä kuka on se boss (;

• KOKEILE TÄTÄ

Luulen, että oikeasti siskosi on hiukan epävarma itsestään ja hän haluaisi olla kanssasi läheisempi. Olisiko mahdollista, että voisitte tehdä yhdessä jotain aina silloin tällöin? Vaikka pelata jotain tai jos ei muuta, niin käydä vaikka ulkona lenkillä ja "snagarilla". Itselläni on ollut sekä isoveli, että pikkuveljiä ja muistan, miten hirveän ylpeä olin kun isoveli suostui olemaan ystäväni (eli tehtiin yhdessä jotain kivaa). Se oli tosi ihanaa! Pikkuveljet taas ärsyttivät välillä tosi paljon, mutta sitten kun aloimme harrastaa yhdessä (pelattiin, käytiin hiihtämässä yms) niin kaikki alkoikin mennä kivasti.
      Kannattaa ainakin kokeilla ;)

• Anonyymi

miksi koit tarpeelliseksi mainita påikkusiskosi tissien koon? Kyllä niitä malleja ilman tissejäkin löytyy.. plus kuuluu tuollainen ikään ja sisaruuteen.

• Anonyymi

Kysy siltä et haluuks se sun panevan sitä

• Anonyymi

Vihaan ku mun pikkusisko laulaa jotain käärijän välikuolemaa ja Kot kot juttua ja kaikkia huonoja biisejä sitten se ärsyttää tahallaan ja yrittää esittää coolia joka saa korvareijät ja flexailee ja sitte huijaa lautapeleissä ja muissa sitten käy huoneessani ilman lupaa ja ottaa kaikkia kirjoja

• Anonyymi

Anna siskolle munaa sitä kaipaa.

• Anonyymi

Mun sisko on vielä ärsyttävämpi

• Anonyymi

Anna sille mitä se haluaa 👍😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      37
      2363
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2010
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1946
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1661
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      136
      1369
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      22
      961
    7. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      873
    8. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      118
      861
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      847
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      846
    Aihe