Olen paniikissa. Minulla on ollut jo monta kertaa viiltävää/vihlovaa kipua vasemman rinnan alla, kipua on varsinkin silloin kun syön. Kipu tuntuu kylkiluiden alla, välissä. En tiedä mistä on kyse, liittyyköhän rintasyöpään tällaista kipua? Olen 12, mutta suvussani on hyvin monia naisia kuollut rintasyöpään jo nuorena.
Vastaukset 5
- -ra
Kannatta käydä lääkärillä,enemmän tuo vaikuttaisi sydänperäiseltä,kipu öisin.
- Ei kuulosta vakavalt
Ottiatota. Aloittaja on 12 vuotias ja kipu liittyy syömiseen? Ehkä ei kuitenkaan ole sydänperäistä. Menes käymään vaikka koulun terkkarilla vaivoines.
- Mene lääkärille!
Kuulostaa suoliston alkupään ongelmalta.
- kesälläonkesä
Jos olet tosi kovasti huolestunut, mene tavalliselle lääkärille, ettei tarvitse odottaa koulun alkuun.
Turhaa olla paniikissa, vie elämäniloa. Selvitä asia pian niin pääset viettämään hyvää kesää.
samalla voi puhua tästä toisesta sinua huolestuttavasta asiasta, suvun rintasyöpäkuolemista. Voit selvittää omaa riskiäsi ja keskustella mahdollisesta seurannasta.
Toimi pian, ja sitten: hyvää kesää vailla huolia!- ei kuulosta vakavalt
Suomi on kiinnni kesäsin. Terveyskeskukset toimivat supistetulla miehityksellä ja suositellaan vaan päivystystapaukset. Niin että ensi kuun alussa koulun terkkarille ensin. Ja äipän kanssakin voisi vähän jutella ja miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686