Olen suunnittelemassa vaihtarivuottani ja haluaisin kovasti suunnata lattarimaihin, mutta myös Meksiko vaikuttaa siistiltä paikalta. Mitä eroa on Meksikolla ja Lattari mailla? Itse pidän kuumasta ja aurinkoisesta säästä, ja siksi olenkin yrittänyt etsiä Meksikon lämpimimpiä kohteita, mutta ei vaan tunnu googlesta löytyvän. Kaipaisin todella paljon kokemuksia ja kaikkea tietoa maasta.
Te jotka tiedätte jotain meksikosta! (:
2
125
Vastaukset
Meksikosta kokemusta vain Jukatanin niemimaalta. Kiertelin skootterilla niemen. Löysin Mayaintiaanien jälkeensä jättämiä raunioita. Niemi oli aivan tasaista. Ei muuta mainittavaa nähtävää sattunut kohdalleni. Ilma oli hyvä, eikä ongelmia ollut. En silti pidä paikkaa kovinkaa hyvänä lomakohteena moneen muuhun maahan verattuna.
- Yukatan
Jaa.. vähän olen erimieltä. Kyllä Meksikossa nähtävää riittää, meri on mahtava, voi uiskennella vaikka jättikilppareita seuraten. Wanhat rauniokaupungit oli aikas kivoja, niitä löytyy vaikka kuinka monta, kaikkia ei ole vielä kaivettu esiinkään. Eksoottiset pikkukylät vuoristossa on aikamoisia kokemuksia, siellä sattuu ja tapahtuu. Erikoisia juomia ja syömisiä löytyy vaikka mitä. Suosittelisin ryhmämatkoja joita tuolla tehdään, näin pääsee kokemaan paljon enemmän. En yksin lähtisi kiertämään peukku pystyssä, matka voi päättyä huonosti. Löhöämällä cancunin rannalla saa aivan väärän kuvan koko maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064