Olen suunnittelemassa vaihtarivuottani ja haluaisin kovasti suunnata lattarimaihin, mutta myös Meksiko vaikuttaa siistiltä paikalta. Mitä eroa on Meksikolla ja Lattari mailla? Itse pidän kuumasta ja aurinkoisesta säästä, ja siksi olenkin yrittänyt etsiä Meksikon lämpimimpiä kohteita, mutta ei vaan tunnu googlesta löytyvän. Kaipaisin todella paljon kokemuksia ja kaikkea tietoa maasta.
Te jotka tiedätte jotain meksikosta! (:
2
165
Vastaukset
Meksikosta kokemusta vain Jukatanin niemimaalta. Kiertelin skootterilla niemen. Löysin Mayaintiaanien jälkeensä jättämiä raunioita. Niemi oli aivan tasaista. Ei muuta mainittavaa nähtävää sattunut kohdalleni. Ilma oli hyvä, eikä ongelmia ollut. En silti pidä paikkaa kovinkaa hyvänä lomakohteena moneen muuhun maahan verattuna.
- Yukatan
Jaa.. vähän olen erimieltä. Kyllä Meksikossa nähtävää riittää, meri on mahtava, voi uiskennella vaikka jättikilppareita seuraten. Wanhat rauniokaupungit oli aikas kivoja, niitä löytyy vaikka kuinka monta, kaikkia ei ole vielä kaivettu esiinkään. Eksoottiset pikkukylät vuoristossa on aikamoisia kokemuksia, siellä sattuu ja tapahtuu. Erikoisia juomia ja syömisiä löytyy vaikka mitä. Suosittelisin ryhmämatkoja joita tuolla tehdään, näin pääsee kokemaan paljon enemmän. En yksin lähtisi kiertämään peukku pystyssä, matka voi päättyä huonosti. Löhöämällä cancunin rannalla saa aivan väärän kuvan koko maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from311882Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471846- 1001798
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20883- 54850
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110837