Olen suunnittelemassa vaihtarivuottani ja haluaisin kovasti suunnata lattarimaihin, mutta myös Meksiko vaikuttaa siistiltä paikalta. Mitä eroa on Meksikolla ja Lattari mailla? Itse pidän kuumasta ja aurinkoisesta säästä, ja siksi olenkin yrittänyt etsiä Meksikon lämpimimpiä kohteita, mutta ei vaan tunnu googlesta löytyvän. Kaipaisin todella paljon kokemuksia ja kaikkea tietoa maasta.
Te jotka tiedätte jotain meksikosta! (:
2
107
Vastaukset
Meksikosta kokemusta vain Jukatanin niemimaalta. Kiertelin skootterilla niemen. Löysin Mayaintiaanien jälkeensä jättämiä raunioita. Niemi oli aivan tasaista. Ei muuta mainittavaa nähtävää sattunut kohdalleni. Ilma oli hyvä, eikä ongelmia ollut. En silti pidä paikkaa kovinkaa hyvänä lomakohteena moneen muuhun maahan verattuna.
- Yukatan
Jaa.. vähän olen erimieltä. Kyllä Meksikossa nähtävää riittää, meri on mahtava, voi uiskennella vaikka jättikilppareita seuraten. Wanhat rauniokaupungit oli aikas kivoja, niitä löytyy vaikka kuinka monta, kaikkia ei ole vielä kaivettu esiinkään. Eksoottiset pikkukylät vuoristossa on aikamoisia kokemuksia, siellä sattuu ja tapahtuu. Erikoisia juomia ja syömisiä löytyy vaikka mitä. Suosittelisin ryhmämatkoja joita tuolla tehdään, näin pääsee kokemaan paljon enemmän. En yksin lähtisi kiertämään peukku pystyssä, matka voi päättyä huonosti. Löhöämällä cancunin rannalla saa aivan väärän kuvan koko maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108