Missä menee raja

???????????

Tyttäreni on 10-vuotias, ja hän on erittäin lahjakas tanssija. Hän aloitti lajin vain 2-vuotiaana, joten hänellä on ollut hyvät 8 vuotta aikaa kehittyä ja treenata. Nykyään treenejä on kuusi kertaa viikossa, 2-3h kerralla. Kilpailuihin tyttö osallistuu miltei poikkeuksetta joka toinen viikonloppu.

Aikataulumme on erittäin täyteen buukattu viikosta toiseen, ja haluaisimme mieheni kanssa tehdä välillä jotain muuta kuin istua tanssisalin laidalla kannustamassa pilttiämme. Tunnen syyllisyyttä myös nuoremman lapsemme laiminlyönnistä, sillä hän on vasta 2,5-vuotias eikä voi vaikuttaa tekemisiimme.

Miten voin sanoa tytölle, että hänen tanssinsa vie liikaa aikaa?

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EroIskäStadi

Et mitään. Olette alistuneen tanssimaan hänen pillinsä mukaan. Nyt NÖYRÄSTI tottelette ja menette lasten toiveiden mukaan...

Kun kerran ihania kersojanne vännäätte, niin eläkää sen mukaan....enää 8 vuotta vanhempaa kersaa, sitten potkasette muijan pellolle asenteella: selviydy omalla työlläsi tai menehdy !

Nuorempaa kersaa joudutte viel paapoo 15 vuotta....

ELÄMÄ ON VALINTOJA !

Ite erosin ja oon ihan tyytyväinen teidän "ei vielä eronneiden" haasteista arjesta, toivottavasti stressi ei vaikuta miehesi potenssiin...

Vai onko tilanne ihanassa perheidyllissänne se, että kun maistaa miehen kalulla oudon maun, tiedät että lähiystävättärelläsi on ollut menkat ;)

Onnee vaan teille !

Maksakaa ja uhratkaan nyt kaikki aikanne siihen mitä kersa haluu !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5173
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3775
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2736
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      283
      1275
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1039
    Aihe