Olisin kysynyt minkalaisia kokemuksia teilla on Tallinkin club one asiakkaille luvatuista huonetason korotuksista club one pisteilla. Itse olen jonkin verran matkustellut tallinnassa tallinkin hotelleissa, eika huonetason korotus ole koskaan onnistunut, vaikka parempia huoneita olisi tarjolla varauspalvelun mukaan. Tuli siis mieleen, etta onko koko etu kusetusta kun ei koskaan kay. Vaikka olen matkustellut ei sesonki paivinakin. Olisi siis kiva kuulla onko tuo etu joskus ollut mahdollista jonkun kohdalla. Itse olen sita kysynyt toistakymmenta kertaa eika koskaan ole sopinut. Turhauttaa edes kysella jos ei se koskaan ole mahdollista.
Tallink
7
151
Vastaukset
- pol pot
asialla on j p Cusela......
katteettomia lupauksia - Sinne!
Asiasta joristu satoja juttuja tuolla laivamatkat ja risteilyt -foorumilla. Ja sinne tämäkin kuuluu.
- ....
Laitappa joitain linkkejä kehiin. En löytänyt usealla erilaisella hakusanalla yhtään hittiä siellä alueella.
Ja en ole aloittaja. Tämä asia vaan kiinnostaa minuakin. - Yksi kokemus
Olemme kerran yrittäneet vaihtaa, ja se onnistui Tallinnassa viime maaliskuussa Tallink Spa & Conferencessa.
- Eestin urmas
Ai tuol on tommonenkin voorumi. En huomannu nain alottelijana. Pahoittelut mutta kiva jos muitakin kiinnostaa. Paaseehan sita rahalla aina parempaan huoneeseen. Mutta alko vaan mietityttaa kun huomasin asiaa aina kyselevani, eika se koskaan passaa. Ehka parempi kun ei mieti koko asiaa tai tuota etua. Ehka tallinkin kannattaisi poistaa koko etu listaltaan, kun taitaa tehda enempi hallaa kuin hyotya heidankin kuvalleen.
- Asiatonta täällä
poistetaan asiattomana ei liity keskusteluun,
itse voit vaikuttaa asiaan, oma moka ei ole syy valittamiseen- Urmas taas
Ni mika on asiatonta ja mika ei liity keskusteluun? Mikahan se oma moka tassa on ollu?
Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan ni kuin se liittyy laivamatkoihin ja risteilyihin jos puhutaan hotellissa asumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185