MyHeritage

Kuinka poistan

Henkilömäärä jostain syystä melkein tuplaantui, kun tänään sain Premium-version. MyHertitage tuki neuvoi istall software, ja linkki uudelleenasennukseen. Uskallanko siis mennä Heritageasetuksiin kun siinä on varoitus, että tiedot poistetaan pysyvästi. Siellähän on aktiivijäseniäkin, emailosoitteetkin häipyvät, eiks niin?

Asetuksissa lukee, että minulla on kaksi sukupuuta yhden sukupuun alla samalla nimellä (210 hlöä ja 216 hlöä), vaikka toisen olen siis poistanut. Haluaisin poistaa vain toisen! Kuinkahan se tapahtuisi?

11

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkää huijausta

      MyHeriagelle maksoin maltaita. Mulla on tuhansia osumia, ei vaan ole lupa vahvistaa niitä, vaikka minulla on PremiumPlus-versio.
      100 000 henkilön lukumäärä on ylitetty, pääsin käsitykseen, että isoimmalla versiolla henkilömäärä on rajoittamaton. Olen 5 kk aikana saanut vahvistettua vain muutamia sukulaisia. Haistapaska huijausfoorumi koko Myheritage.

      Lähetin monta mailia ja pyysin apua ja apua en saanut.
      Kirjoitin äsken uuden mailin ja pyysin rahani takaisin.

    • petetty

      Eikö toinen Geni niminen ohjelma ole vastaavalaista huijausta?

      • pelkkää huijausta

        Molemmat foorumit huijausta, olen sitä mieltä.
        Suututtaa tosi paljon. Olen tosi vihainen.


      • näksifäksi
        pelkkää huijausta kirjoitti:

        Molemmat foorumit huijausta, olen sitä mieltä.
        Suututtaa tosi paljon. Olen tosi vihainen.

        Saanko kysyä mistä näkyy habloryhmä,profillissa molempien kohdalla ydna ja mtdna lukee N/A vaikka olen tilannut testin johon kuuluu molemmat,jos olen oiken ymmärtänyt edellä mainittua habloryhmää ei ole olemassa,pitäisikkö se ladata jostakin.


    • Huijauksen_uhri

      Koko palvelu osoittautui huijaukseksi. Menin lankaan kun oletin kyseessä olevan suomalaistenkin pyörittämän palvelun. Ainoastaan natiivi kääntäjä on tehnyt sivuista suomiversion. Myöhästyin päivällä 14 päivän koejakson peruuttamisesta ja sain sähköpostiini ilmoituksen, että minulta on veloitettu tililtä vuoden jakso alv., katsoin että summa oli yhteensä 111,48 euroa. Huomasin kuitenkin sivuilla kohdan jossa sanottiin että 30 päivän aikana tuon palvelun voi kokonaan perua ilman syytä ja saada täyden rahapalautuksen. Vaadin tätä MyHeritagen palautelomakkeen kautta, sillä heillä heillä ei ole suomalaista puhelinnumeroa johon soittaa. Sain sitten muutaman päivän päästä puhelun, jossa henkilö selitti ettei 30 päivään ole oikeutta, syy ei käynyt selville ja hän lupasi että voi nyt kuitenkin hyvittää 45 % summasta. Katsoin nyt myöhemmin, että huijattuja ihmisiä on ympäri maailmaa, Facebook-sivustokin on perustettu asialle, jossa muutama kertoo saaneensa rahan takaisin monen mutkan kautta pitkällisen väännön takia. Suurin osa ei ole saanut mitään hyvitystä, vaikka on toiminut tuon 30 päivän sisällä. Älkää suomalaiset lähtekö tähän huijausfirmaan antamaan tietojanne. Osa tapauksista oli Facebookin "MyHeritage family tree scam"-yhteisön mukaan sellaisia joissa tili oli lopetettu, mutta rahaa oli silti veloitettu vielä vuoden päästä uudestaan täyden vuosijäsenyyden mukaan.

    • 20v.takana

      Sukututkimukseen ei ole oikotietä. Vakavasti asiaan suhtautuva tutkija ei levittele etsimiään tietoja nettiin tuosta vaan, saati että alkaisi luottaa kenen tahansa ilmoittamiin tietoihin netin sukupuissa.
      Vain alkuperäisiin dokumentteihin perustuva tutkimus on luotettava, vaikka tunnollisinkin sukututkija voi hairahtua väärään suuntaan, jos tulkitsee vanhoja käsialoja väärin.
      Kuten niin moneen kertaan on tälläkin palstalla todettu, on netti ja sen julkaisemat tiedot suuri apu tutkimukseen, mutta vain vihjeinä, joiden todenperäisyys on aina tarkistettava ja mieluummin useammasta lähteestä.
      Pitkäjänteistä ja arvokasta työtä pitää kunnioittaa sen verran, ettei mene siitä mistä aita on matalin.

    • linda57a

      Myheritage on Israelilainen palvelu. Ota se huomioon ennen kuin käytät sitä tai varsinkin annat tietoja sille.

      • joka_junaan

        Mikä hörhö tämäkin on, joka jatkuvasti nostaa näitä Myheritage ketjuja, eri nimimerkeillä ylös?


    • Anonyymi

      Tuleeko tuo rahoitus myös Israelista?

    • Anonyymi

      Kikkeli

    • Anonyymi

      Ei ollut mutta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe