Omaishoitajat

ongenkoukku5

Nämä sivut tarkoitettu vaikeassa tilanteessa oleville omaishoitajille.
Me jotka ymmärrämme toistemme tuskaa.
Me jotka luovumme omasta elämästämme,jotta hoidettavalla olisi ihmisarvoinen loppu elämälleen.
Tänne ei kuulu ulkopuoliset,jotka tuuppivat jo valmiiksi väsyneen hoitajan reunan yli.
He jotka eivät elä hoidettavansa kanssa 24/7 eivät voi ymmärtää omaishoitajan tuskaa.
Järkyttyneenä olen lukenut ristiinan kohtelusta,hänkin vaikeassa elämäntilanteessa,ja vielä lapsikin josta pitää huolta.
Puukotetaanko vielä omaishoitajaa näin selkään?
Onneksi suomi24 ylläpito poisti tämän ristiinan tuntevan nilviäisen kirjotuksen.Julkistaa vielä toisen tiedot?Mitä tekee sellaisella omaisella joka vainoaa?
En ymmärrä tämän ihmisen tarkoitusta,mitä hän tällä hakee.
Kävin ristiinan luona äsken,hän oli hyvin järkyttynyt.Raskas hoitajuus loppusuoralla ja luopumisprosessi käynnissä.Aivan murtunut ihminen.
Onneksi on ihmisiä jotka osaavat tukea toinen toistaan.
Pysykää poissa ulkopuoliset,antakaa meidän hakea tukea tosistamme,rauhassa,edes tällä sivustolla.
Monelle tämä on henkireikä,keskustelupalsta,kun ei voi jättää omaistaan yksin.
Älkää tulko tänne negatiivisine tulkintoineen,me olemme jo kaiken menettäneet.
Ulkopuoliset ,lukekaa minkälaisia sääntöjä täällä on!

5

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija*

      Olen täysin samaa mieltä "ongenkoukku 5" kanssa.
      Ristiina, voit olla varma että me pitkään hoitajana olleet olemme puolellasi. Me osaamme laittaa asiat omaan arvoonsa, niin paljon on tullut kaikenlaista sukulaisten taholta. Ei tätä ymmärrä kuin sellainen joka on kokenut saman.
      Laitoin ylläpidolle pyynnön poistaa viestin heti kun luin sen, liekö lomat vaikuttaneet kun ei poistunut kovin nopeasti. Kiitos ylläpidolle kun poistettiin.

    • mietin vaan

      Mä luulen että se poika sai raivarin kun kristiina kannatti uskottomuutta kun ei oma hani enää kykene.
      Se nyt vaan niin että ei voi puuttua toisten asioihin,ei edes vaikka on lapsi
      Jos sairaalla on itsemäärämisoikeus,niin kyllä omaishoitajallakin on!

    • omaishoitaja5

      Onpa surullisia tarinoita,kyllä elämä voi mennä piippuun,Tässä omaishoitajudessakin on jo tarpeeksi raskautta.Mikä olisi selviämiskeino? Omalta osaltani kun on hankalia sukulaisia ja hnankalia ihmisiä ympärillä annan heille anteeksi ja ajattelen että omia vaikeuksiaan he vaan purkavat. Itse en voi katkeran mielen kanssa hyvin.Kaiken tämän teen itseäni säästääkseni mutta vaikeahan se on sanoa miten toiset omaishoitajat menettelee.

    • surku ihminen

      Mulla sellainen keino,kun sukulaiset ja ystävät ymmärtämättömiä.Ajattelen hiljaa itsekseni,kyllä hekin vielä saavat oman osuutensa surusta tästä elämästä.
      Jos ei ymmärrä miten haavoilla ja rikki omaishoitajat on,niin muiden parempi olla hiljaa.Elämän raskaimpia tehtäviä on hoitaa puolisoaan,siihen ei tarvita sukulaisia satuttamaan lisää.
      Muutenkin täällä kuuluu jokaisen saada rauhassa purkaa tuntojaan,ilman pelkoa että kivitetään ja paljastetaan koko maailmalla.

    • inkaliina-65

      pus ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe