Morssi väki. Olisiko järkeä yrittää laittaa halvan sähköauton pohjalle pienoismallin peltikoria? Sähköauto olisi max 50€ ja tuloo pelkkään sisäkäyttöön. Kori tulisi jostain metallisesta bemarin pienoismallista. Samoilla koillahan ne ilmeisesti on, 1:16 tai 1:8. Sähköauton ottaisi jossa on vaikka vähän pienemmät renkaat kuin bemarissa, ettei ole kääntyvyydessä ongelmaa, mutta vanteiden pitäisi tulla kaarien tasalle. Mittanauhan kanssa kun käy liikkeissä pyörimässä, niin sais suunnilleen samankokoiset.
Rc autothan on yleensä muovia painon takia, mutta itsellä ei ole niin väliä jos on vähän yläpainoinen. Akun kun laittaa konepellin alle pohjaledejä varten, niin saa painoa eteen luisuja varten. Sen verran huono kokemus on halvoissa är seissä että niissä vanteet tahtoo pomputtaa ja renkaat liepata.
Se ois kans sellanen ajankulu projekti josta saan elämälle tärkeän onnistumisen tunteen (toivottavasti).
Pienoismallin kori RC auton
heebo92
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319