Haluan ostaa vanhalla COLT- tekstilogolla varustettuja sytyttimiä (ei näitä nykyisiä C- logollisia). Väreinä mieluisimmat musta ja punainen, mutta valkeakon käy. Sytkien pitäisi toimia, eli en ole kiinnostunut tyhjistä.
Lisäksi hakusessa muovisia intiaani "lelusotilaita" ja erilaisia heiluvilla suurilla päillä varustettuja figuurihahmoja auton kojelaudalle. Tottelevat myös nimiä bobble head tai head knocker.
Ostetaan vanhoja Colt sytkäreitä, muovisia intiaaneja ja bobble headeja/ head knockerseja
Jalouse
2
136
Vastaukset
- Jalouse
Ja ne yhteystiedot, johon yllä kuvailtuja juttuja voi tarjota: [email protected]
- vph5
Mulla olisi tossa musta ja valkoinen colt käyttämättömiä ja avaamattomia alkuperäispakkauksessa hinta kioskista ollut 8 mk kappale !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996