Omat koirat söivät miehen Ruotsissa

susi(ko)

Kaksi lemmikkikoiraa on syönyt isäntänsä Kinnassa Göterborgin kaakkoispuolella. Asiasta uutisoi ruotsalainen iltapäivälehti Aftonbladet torstaina.

Poliisin mukaan miehen ruumis löytyi tämän asunnosta viime perjantaina pahoin raadeltuna ja osittain syötynä. Haju asunnossa oli poliisin mukaan tyrmistyttävä.

"Hän oli maannut siinä jo jonkin aikaa, kuinka kauan, sitä emme tiedä", kertoo tutkija Tommy Johannesson Kinnan poliisista Aftonbladetille.

Uhrin kuolinsyy selvinnee Johannessonin mukaan vasta tänään torstaina tehtävässä ruumiinavauksessa. Mies on poliisille entuudestaan tuttu.

Poliisit lopettivat koirat paikalla.

Aftonbladetin tietojen mukaan koirat olisivat kaukasianpaimenkoiria. Kookasta koirarotua on käytetty Venäjään kuuluvilla Kaukasusvuorilla suojelemaan ihmisiä ja karjaa villieläinten hyökkäyksiltä. Rotu on Pohjolassa harvinainen.

4

420

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säätäri

Rotu ei nyt kovin harvinainen ole, ja yksi rodun edustaja makaa tuossa vieressä. Syöhän koira nälkäänsä varmasti kuolleen ihmisenkin, mutta kuolisyytähän ei ollut vielä selvitetty,joten varmuutta ei ole siitä että koirat olisivat tappaneet miehen.
      Tätä rotuahan on jalostettu sodankäyntiinkin eli varmasti tappaa ihmisen.

• Mjoo

Poliisien oli pakko lopettaa koirat heti, koska muuten he eivät olisi päässeet edes sisälle taloon.

• Paholaisen kesyttämä

En kyllä yhtään ihmettele. Olen nyt pari vuotta seurannut laumanvartijakennelin toimintaa naapurustossa ja sama varmaan tapahtuu Suomessakin. Miksi näitä tappajapetoja ei voida kieltää? Susi on aika pieni uhka näihin koiriin verrattuna ja laumana niiden käyttäytyminen on vielä hirvittävämpää kuin 1-2 koiraa kerrallaan.

• Millaisilta ne

naapurin kennelin koirat ja muu toiminta vaikuttaa? Onko ollut riskitilanteita?

Susia en minäkään pelkää, en Kainuun metsiä samotessani enkä muualla, mutta irti päässeitä koiria kyllä pelkään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      90
      1443
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1002
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      45
      477
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      125
      466
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      31
      434
    Aihe