Aikeena olisi ostaa ensi mopoksi käytetty Derbi Senda n.1000€. Olen selvitellyt, että mopolle pitäisi tehdä kunnon huolto noin 1000km kohdalla, jolloin vaihdettaisiin männät yms. Vaikuttaa vain,että näissä minun hintaluokan mopoissa, sitä ei ole tehty. Kuinka paljon semmoisen teettäminen noin suunnilleen maksaa?
Mopon huolto kustannukset.
9
4816
Vastaukset
- keltanokka3000
Kirjoitus virhe. Tarkoitin 10000km kohdalla.
- Jooh2
Ei mopoja tarvitse huoltaa, 2t on tehty kestämään, voit huoletta porskuttaa menemään ilman huoltoa. Itse olen ajanut detsilläni jo 300km ilman vaihteistoöljyjä ja ei ole mitään pahaa tapahtunut, vaikka se on munaralli.
- mr.papi
Jooh2 kirjoitti:
Ei mopoja tarvitse huoltaa, 2t on tehty kestämään, voit huoletta porskuttaa menemään ilman huoltoa. Itse olen ajanut detsilläni jo 300km ilman vaihteistoöljyjä ja ei ole mitään pahaa tapahtunut, vaikka se on munaralli.
Onko tämä nyt taas joku Jooh2 kopio? Jokatapauksessa trolli, eli eli... Vai muka 300km ilman vaihteistoöljyjä... Miksi joku edes haluaa jauhaa paskaa täällä, varsinkaan kun ei ole missään määrin uskottavaa.
- Jooh2
mr.papi kirjoitti:
Onko tämä nyt taas joku Jooh2 kopio? Jokatapauksessa trolli, eli eli... Vai muka 300km ilman vaihteistoöljyjä... Miksi joku edes haluaa jauhaa paskaa täällä, varsinkaan kun ei ole missään määrin uskottavaa.
Tais se olla joku peikko.. Mutta niin Oon mäkin!!!!!! :--------------D
- Jooh2
mr.papi kirjoitti:
Juu minun kopio hyvinkin... Vittu näitä riittää...
- Jooh2
Jooh2 kirjoitti:
Juu minun kopio hyvinkin... Vittu näitä riittää...
No Nii vitttu riittää kuten säkin.
- Jooh2
Jooh2 kirjoitti:
No Nii vitttu riittää kuten säkin.
No voi vittu älä kopioi mun nimeä!
- |ôÌ╝Ùz+♂oo♂♂
Riippuu paljon, minne viet sen laitettavaksi. Jotkin männät ovat kalliita ja jotkut halpoja. Halvimmalla pääsisi, jos itse laittaisit tarvittavat osat, mutta siitä saattaa tulla kallista, jos ei ole perehtynyt näihin mopoihin ja niiden tekniikaan (tekee virheen kasatessa mopoa yms.)
- Anonyymi
miksi sinä liimaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677