TYKS osasto 717

tony6

''Tervehdys! Olen potilas Turun TYKS:sin osastolta 717 ja minut on siirretty lastenkotiin. Osaston lääkäri on minulle määrännyt psykoosi lääkkeitä vaikka minulla ei ole psykoosia ikinä ollut, tämän on myös todennut eräs lastenkodin ohjaaja. Kyseinen lääkäri Elina on määrännyt vääriä lääkkeitä useammallekkin henkilölle joiden nimiä en nyt mainitse mutta on saatu varmistus että lääkkeet ovat olleet heille väärät. Olen hyvin huolissani ja peloissani kyseisen lääkärin potilaiden puolesta, sillä psykoosi lääkkeet pistävät mielentilat sekaisin jos niitä ei oikeasti tarvitse. Vääriä lääkkeitä ei saisi missään nimessä syödä. Jos olet ollut kyseisellä osastolla ja saanut vääriä lääkkeitä voisitko jakaa kokemuksiasi ja ottaa jopa mielellään yhteyttä. kiitos''

7

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony6

Yhteyttä voitte ottaa myös Facebookissa! Ottakaa yhteyttä henkilöön Mika J Tulinen.

• tony6

Ja ei ole mikään laiton juttu kyseessä!!!

• iaohöxioö

Lastenkodin ohjaajan ammattitaito ei ihan taida riittää diagnoosien tekoon tai niiden kumoamiseen... Ja joku lääke voi olla sellainen, että se on tarkoitettu esim. skitsofreniaan, mutta pienellä annoksella sitä käytetään vaikkapa ahdistukseen. Ja jos olet tuon kyseisen lapsen vanhempi, niin ei sinne lastenkotiin ilman syytä jouduta... ;)

Nimim. Entinen perhekotilainen & nuorisopsykiatrilainen

• tony6

Kyseinen lääkäri on pistänyt vääriä lääkkeitä usealle ja tämä on todettu toisten lääkärien toimesta että lääkärini antama lääkitys on ollut väärä. Ja hän on väittänyt minulla olevan psykoosin vaikka en koskaan ole kuullut ääniä tai nähnyt harhoja tai mitään vastaavaa ja tämän hän on tehnyt muillekkin. Ja tosiaan toinen lääkäri on todennut nämä lääkitykset myös vääriksi. Enkä nyt puhu lastenkotiin sijoituksista vaan vääristä lääkityksistä.

• tony6

Kyseinen lääkäri on pistänyt vääriä lääkkeitä usealle ja tämä on todettu toisten lääkärien toimesta että lääkärini antama lääkitys on ollut väärä. Ja hän on väittänyt minulla olevan psykoosin vaikka en koskaan ole kuullut ääniä tai nähnyt harhoja tai mitään vastaavaa ja tämän hän on tehnyt muillekkin. Ja tosiaan toinen lääkäri on todennut nämä lääkitykset myös vääriksi.

• tony6

Enkä nyt puhu lastenkotiin sijoituksista vaan vääristä lääkityksistä.

• Älkääseotko

Olin 717. Ihan paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe