TYKS osasto 717

tony6

''Tervehdys! Olen potilas Turun TYKS:sin osastolta 717 ja minut on siirretty lastenkotiin. Osaston lääkäri on minulle määrännyt psykoosi lääkkeitä vaikka minulla ei ole psykoosia ikinä ollut, tämän on myös todennut eräs lastenkodin ohjaaja. Kyseinen lääkäri Elina on määrännyt vääriä lääkkeitä useammallekkin henkilölle joiden nimiä en nyt mainitse mutta on saatu varmistus että lääkkeet ovat olleet heille väärät. Olen hyvin huolissani ja peloissani kyseisen lääkärin potilaiden puolesta, sillä psykoosi lääkkeet pistävät mielentilat sekaisin jos niitä ei oikeasti tarvitse. Vääriä lääkkeitä ei saisi missään nimessä syödä. Jos olet ollut kyseisellä osastolla ja saanut vääriä lääkkeitä voisitko jakaa kokemuksiasi ja ottaa jopa mielellään yhteyttä. kiitos''

7

822

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony6

Yhteyttä voitte ottaa myös Facebookissa! Ottakaa yhteyttä henkilöön Mika J Tulinen.

• tony6

Ja ei ole mikään laiton juttu kyseessä!!!

• iaohöxioö

Lastenkodin ohjaajan ammattitaito ei ihan taida riittää diagnoosien tekoon tai niiden kumoamiseen... Ja joku lääke voi olla sellainen, että se on tarkoitettu esim. skitsofreniaan, mutta pienellä annoksella sitä käytetään vaikkapa ahdistukseen. Ja jos olet tuon kyseisen lapsen vanhempi, niin ei sinne lastenkotiin ilman syytä jouduta... ;)

Nimim. Entinen perhekotilainen & nuorisopsykiatrilainen

• tony6

Kyseinen lääkäri on pistänyt vääriä lääkkeitä usealle ja tämä on todettu toisten lääkärien toimesta että lääkärini antama lääkitys on ollut väärä. Ja hän on väittänyt minulla olevan psykoosin vaikka en koskaan ole kuullut ääniä tai nähnyt harhoja tai mitään vastaavaa ja tämän hän on tehnyt muillekkin. Ja tosiaan toinen lääkäri on todennut nämä lääkitykset myös vääriksi. Enkä nyt puhu lastenkotiin sijoituksista vaan vääristä lääkityksistä.

• tony6

Kyseinen lääkäri on pistänyt vääriä lääkkeitä usealle ja tämä on todettu toisten lääkärien toimesta että lääkärini antama lääkitys on ollut väärä. Ja hän on väittänyt minulla olevan psykoosin vaikka en koskaan ole kuullut ääniä tai nähnyt harhoja tai mitään vastaavaa ja tämän hän on tehnyt muillekkin. Ja tosiaan toinen lääkäri on todennut nämä lääkitykset myös vääriksi.

• tony6

Enkä nyt puhu lastenkotiin sijoituksista vaan vääristä lääkityksistä.

• Älkääseotko

Olin 717. Ihan paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      285
      967
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      57
      769
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      59
      655
    5. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      36
      609
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      536
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      41
      526
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      487
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      485
    Aihe