''Tervehdys! Olen potilas Turun TYKS:sin osastolta 717 ja minut on siirretty lastenkotiin. Osaston lääkäri on minulle määrännyt psykoosi lääkkeitä vaikka minulla ei ole psykoosia ikinä ollut, tämän on myös todennut eräs lastenkodin ohjaaja. Kyseinen lääkäri Elina on määrännyt vääriä lääkkeitä useammallekkin henkilölle joiden nimiä en nyt mainitse mutta on saatu varmistus että lääkkeet ovat olleet heille väärät. Olen hyvin huolissani ja peloissani kyseisen lääkärin potilaiden puolesta, sillä psykoosi lääkkeet pistävät mielentilat sekaisin jos niitä ei oikeasti tarvitse. Vääriä lääkkeitä ei saisi missään nimessä syödä. Jos olet ollut kyseisellä osastolla ja saanut vääriä lääkkeitä voisitko jakaa kokemuksiasi ja ottaa jopa mielellään yhteyttä. kiitos''
TYKS osasto 717
7
652
Vastaukset
- tony6
Yhteyttä voitte ottaa myös Facebookissa! Ottakaa yhteyttä henkilöön Mika J Tulinen.
- tony6
Ja ei ole mikään laiton juttu kyseessä!!!
- iaohöxioö
Lastenkodin ohjaajan ammattitaito ei ihan taida riittää diagnoosien tekoon tai niiden kumoamiseen... Ja joku lääke voi olla sellainen, että se on tarkoitettu esim. skitsofreniaan, mutta pienellä annoksella sitä käytetään vaikkapa ahdistukseen. Ja jos olet tuon kyseisen lapsen vanhempi, niin ei sinne lastenkotiin ilman syytä jouduta... ;)
Nimim. Entinen perhekotilainen & nuorisopsykiatrilainen- tony6
Kyseinen lääkäri on pistänyt vääriä lääkkeitä usealle ja tämä on todettu toisten lääkärien toimesta että lääkärini antama lääkitys on ollut väärä. Ja hän on väittänyt minulla olevan psykoosin vaikka en koskaan ole kuullut ääniä tai nähnyt harhoja tai mitään vastaavaa ja tämän hän on tehnyt muillekkin. Ja tosiaan toinen lääkäri on todennut nämä lääkitykset myös vääriksi. Enkä nyt puhu lastenkotiin sijoituksista vaan vääristä lääkityksistä.
- tony6
Kyseinen lääkäri on pistänyt vääriä lääkkeitä usealle ja tämä on todettu toisten lääkärien toimesta että lääkärini antama lääkitys on ollut väärä. Ja hän on väittänyt minulla olevan psykoosin vaikka en koskaan ole kuullut ääniä tai nähnyt harhoja tai mitään vastaavaa ja tämän hän on tehnyt muillekkin. Ja tosiaan toinen lääkäri on todennut nämä lääkitykset myös vääriksi.
- tony6
Enkä nyt puhu lastenkotiin sijoituksista vaan vääristä lääkityksistä.
- Älkääseotko
Olin 717. Ihan paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816