kaaottine meno tääl

ilkeää naurua

Täs ei oo ennää mittää järkiä!!!!! Melkei joka keskustelusa o menosa joku helvetin sota. Ihmiset dissaa tyyppejä joita ei ees tunne!! Mikä idea siinä on?!???!!? Perustelisitta ees, se ei oo nii perkelee hankalaa. Iha oikeesti äly hoi. Jos joku nii älyttömösti inhoaa jotakuta tääl olijaa nii painukoo helvettii. Henkilön kommentteja joita inhoatte ei tarvi lukija!!!!!!! Onko se nii hankallaa antaa toisten olla!!????!!

Ps. Atrytonessa ei oo mittää vikkaa että voisitta iha tosissanna miettiä mitä sanotta, eikä ernuissakkaa

12

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä käy paljon tyyppejä jotka sanoo et ne tykkää kaikista niin siltine dissaa jotain

      • 66556

        Poista jo suomi24 käyttäjätilisi vitun huora horo paskiainen saatana !!!!


    • Tällä hetkellä ei ole kovin kaoottista. Itse asiassa aika tylsää. Toivottavasti VitunPASKA, JANESI tai joku muu, jonka kanssa voi tapella, aloittaa taas kommentoinnin...

      • JANESI

        Tarkkailemme teitä koko ajan. Sieppaamme seuraavaksi ilkeän naurun, tai jonkun ernuista. Olisi mukavaa nähdä ErNuGirl4ever itkemässä lattialla armoa anellen tai piece&loven kaivavan salakäytävää päästäkseen pakoon. Ilkeää naurua voisi vääntää aikamoisen ärsyttävällä "mie sie" murteella pilkkalaulun teistä kaikista muista, mutta ripustaisi lopulta valkoiset alushousunsa salkoon antautumisen merkiksi. Voi, saamme nautintoa näistä ajatusleikeistä. Pian kaappaamme seuraavan. Muuta teidän ei pidä suunnitelmistamme tietää. Odottakaa hiljaa iskuamme. Kuka katoaa seuraavaksi?


      • juzojj
        JANESI kirjoitti:

        Tarkkailemme teitä koko ajan. Sieppaamme seuraavaksi ilkeän naurun, tai jonkun ernuista. Olisi mukavaa nähdä ErNuGirl4ever itkemässä lattialla armoa anellen tai piece&loven kaivavan salakäytävää päästäkseen pakoon. Ilkeää naurua voisi vääntää aikamoisen ärsyttävällä "mie sie" murteella pilkkalaulun teistä kaikista muista, mutta ripustaisi lopulta valkoiset alushousunsa salkoon antautumisen merkiksi. Voi, saamme nautintoa näistä ajatusleikeistä. Pian kaappaamme seuraavan. Muuta teidän ei pidä suunnitelmistamme tietää. Odottakaa hiljaa iskuamme. Kuka katoaa seuraavaksi?

        Turpa umpeen trolli. Liityn vakkareiden mukaan tähän taistoon (mitä ei ole,koska JANESI on trolli)


      • juzojj kirjoitti:

        Turpa umpeen trolli. Liityn vakkareiden mukaan tähän taistoon (mitä ei ole,koska JANESI on trolli)

        Tuo on NIIIIIIIIIIIIIIIIN Tyl-Sä asenne!!! Vähän mielikuvitusta mukaan.


      • juzojj
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Tuo on NIIIIIIIIIIIIIIIIN Tyl-Sä asenne!!! Vähän mielikuvitusta mukaan.

        Yritän vain saada sitä suuttumaan.


      • ilkeää naurua
        JANESI kirjoitti:

        Tarkkailemme teitä koko ajan. Sieppaamme seuraavaksi ilkeän naurun, tai jonkun ernuista. Olisi mukavaa nähdä ErNuGirl4ever itkemässä lattialla armoa anellen tai piece&loven kaivavan salakäytävää päästäkseen pakoon. Ilkeää naurua voisi vääntää aikamoisen ärsyttävällä "mie sie" murteella pilkkalaulun teistä kaikista muista, mutta ripustaisi lopulta valkoiset alushousunsa salkoon antautumisen merkiksi. Voi, saamme nautintoa näistä ajatusleikeistä. Pian kaappaamme seuraavan. Muuta teidän ei pidä suunnitelmistamme tietää. Odottakaa hiljaa iskuamme. Kuka katoaa seuraavaksi?

        Joo mie ymmärrän viel sen et mun murre saattaa olla ärsyttävä mut mie en ymmärrä miks mut saatettais kaapata miks mie laulasin pilkkalaulua ja liehuttelisin ainoaa valkosta vaatekappalettani ilmassa ja antautuisin. Täyyyyyyyyysin selittämätöntä.............. Antaa olla


      • juzojj
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Joo mie ymmärrän viel sen et mun murre saattaa olla ärsyttävä mut mie en ymmärrä miks mut saatettais kaapata miks mie laulasin pilkkalaulua ja liehuttelisin ainoaa valkosta vaatekappalettani ilmassa ja antautuisin. Täyyyyyyyyysin selittämätöntä.............. Antaa olla

        Janesin tyypit ovat mustasukkaisia teille.


      • ilkeää naurua
        juzojj kirjoitti:

        Janesin tyypit ovat mustasukkaisia teille.

        Mite nii


      • ErNuGirl4ever
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Mite nii

        Mä en ees usko et niitä on kuus C: (JANESI)

        saati et ne osais tehä muuta, ku soittaa turpaa, et "ollaan_mörköjä_sun_sängyn_alla tiietään_missä_asut"...
        so what? Haluutteko mitalin murut? On se niin ihmeellistä et me oikeesti asutaan jossain ;3


      • toimimaton tubutin
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mä en ees usko et niitä on kuus C: (JANESI)

        saati et ne osais tehä muuta, ku soittaa turpaa, et "ollaan_mörköjä_sun_sängyn_alla tiietään_missä_asut"...
        so what? Haluutteko mitalin murut? On se niin ihmeellistä et me oikeesti asutaan jossain ;3

        tulostin ei toimi tubuttimessa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe