Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Käsittänyt väärin.
- Anonyymi00002
Mikä se syy mielestäsi on?
- Anonyymi00004
”Asema”
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
”Asema”
Mistä ihmeen asemasta täällä oikein höpötetään?
- Anonyymi00009
Riitänkö, kelpaanko, onhan näitä syitä monia ja enemmän itsestä johtuvia kuin toisesta. Toteamus sivusta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Riitänkö, kelpaanko, onhan näitä syitä monia ja enemmän itsestä johtuvia kuin toisesta. Toteamus sivusta.
Ei ole mistään "asemasta" kyse. Suomessa ei ole kastijärjestelmää. Silloin kun tutustuttiin, en vain jaksanut aloittaa mitään suhdetta, koska työ vei kaikki voimani.
- Anonyymi00042
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ole mistään "asemasta" kyse. Suomessa ei ole kastijärjestelmää. Silloin kun tutustuttiin, en vain jaksanut aloittaa mitään suhdetta, koska työ vei kaikki voimani.
Olen eri mies kuin toi asema kommentti. En usko omiin mahdollisuuksiin, enkä syytä siitä muita kuin omaa menneisyyttäni. Haluaisin uskoa löytäväni itselle sopivan, mut en usko sen suhteen olevani riittävän onnekas?
Naisten suhteen olen saamaton, lapanen. Suurin ongelmani on, et hyväuskoisuuteni muista, johtaa minua aina harhaan? Epäilen liikaa tilanteita siksi. Toteamus sivusta tyyppinä kommentoin.
- Anonyymi00003
Halan tavata miehen esiviikolla niikun oli toisaala puhe ja haluan ....
Naiselta - Anonyymi00005
Et.
- Anonyymi00007
Tällainen asia kysytään suoraan irl.
Eikä tehdä mitään päätelmiä itse, kaverin kanssa tai palstalla. Mars kysymään!- Anonyymi00019
Etkö vois millään niinku kasvaa tämän vaiheen yli jo? Sivusta
- Anonyymi00008
Yksi parhaista kyvyistä arsenaalissasi on kyky tunkeutua henkilökohtaiseen tilaan. Siellä ei minulla ole tungosta. Se tekee niin vaikeaksi torjua sinut kategorisesti .
- Anonyymi00011
Harva koko joukkuetta huolii kerralla.
- Anonyymi00018
Mikä ihana sanojen salaatti aapeeäijä heh
- Anonyymi00010
Nähdäänkö tänään? Tykkään ja haluan.
- Anonyymi00029
Juu sopii
- Anonyymi00012
Haluaisin nähdä erään miehen, mutta valitettavasti on flunssan kourissa sängyssä. Kenties ensi viikolla.
- Anonyymi00014
*olen
- Anonyymi00024
Neuvo miehelle. Käytä sitä maitoheraa Vogel. Se auttaa vastustuskykyyn vai haluatko oikeasti olla pois töistä.
Miten se muuten menee tuleeko / kertyykö sairaslomista vuosilomia?
- Anonyymi00015
Olet käsittänyt oikein. Mistään asemasta ei kuitenkaan ole kyse, mitä tuolla ylhäällä höpistään. En vain käytännössä tiedä, miten suhteemme voisi toteutua. Parisuhdetta en ole kanssasi koskaan harkinnut.
n>m- Anonyymi00016
Mitä suhdetta sitten?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä suhdetta sitten?
Millaista tietoa noin niinku tarkemmin haet guben monologiteatterista joihin esität näitä pistokysyksiä? T naiselta
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä suhdetta sitten?
Käytännössä minkäänlainen suhde ei varmaan voisi toteutua. Ystävyyssuhde olisi ainoa, jolle jotain mahdollisuuksia. Ennen haaveilin jopa seksisuhteesta, mutta se oli utopiaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Käytännössä minkäänlainen suhde ei varmaan voisi toteutua. Ystävyyssuhde olisi ainoa, jolle jotain mahdollisuuksia. Ennen haaveilin jopa seksisuhteesta, mutta se oli utopiaa.
Miksi muka oli utopiaa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi muka oli utopiaa?
Miksi kalastelet?
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi muka oli utopiaa?
Ei siihen ollut aikaa eikä mahdollisuuksia, ainakaan minulla. Lisäksi hän ei koskaan edes ilmaissut tuntevansa mitään ystävyyttä syvempää. Ainakaan irl.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei siihen ollut aikaa eikä mahdollisuuksia, ainakaan minulla. Lisäksi hän ei koskaan edes ilmaissut tuntevansa mitään ystävyyttä syvempää. Ainakaan irl.
Vai liittyykö tämä sittenkin johonkin muuhun? Maksullisiin?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vai liittyykö tämä sittenkin johonkin muuhun? Maksullisiin?
Noo, kieltämättä. Kertoohan se ihmisestä paljon. Että ajattelee seksin olevan ostettavissa, vain jonkun palvelun ja oman tyydytyksen maksimoinnin. Vieras ajatusmalli, johon en välitä tutustua. Elämä on kuitenkin lyhyt.Sen voi viettää myös välittävien ihmisten kanssa.
- Anonyymi00022
Tykkään kyllä ja aivan liikaa. Mutta en tiedä mitä haluan ja uskallanko yhtään mitään. Sen vain tiedän että tätä kaikkea mitä minulla nyt jo elämässäni on, en halua missään tapauksessa menettää.
Et ole koskaan kertonut mitä sinä meistä haluat? Vai haluatko itsekään sen enempää kuin minäkään? N>M- Anonyymi00026
Haluan helliä hetkiä silloin tällöin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Haluan helliä hetkiä silloin tällöin.
En halua sun kans mitään s.ksisuhdetta kuitenkaan!
- Anonyymi00027
Väärin haluan tutustua paremmin.
- Anonyymi00028
En ala millekään puolivillaiselle läähkäykselle. Ihmissuhteeni on päätetty ja sinetöity, muurattu ja betoniin valettu. Olen yhden miehen nainen. 😁
- Anonyymi00032
Hienoa! Milloin kerrot tämän sille yhdelle miehelle?
Muista raudoittaa betoni tulee vahvempaa.
- Anonyymi00036
Tykkään ja haluan jotain, mutta en samaa kuin sinä, joten siksi tilanne on näin. m>n
- Anonyymi00037
Mitä erilaista sitten haluat?
Sivusta - Anonyymi00038
Niin, sinä haluat vain s*ksiä 😔
- Anonyymi00039
Tykkään ja haluan, mutta en väkisin. Annan sinulle tilaa, mutta se ei tarkoita että minua tarvitsee pelätä.❤️
- Anonyymi00044
Eli minua saa lähestyä, jos haluat. Minä olen vaan luvannut jättää sinut rauhaan. En halua ahdistaa sinua.
- Anonyymi00040
Jos oletat vasta käsittäneesi niin kuinka luulit muka ymmärtäväsi mä en tarvi mitään se on täysin eriasia verrattuna siihen haluanko mitään ja aina olen sanonnu et ei munkaan apu ole täysin pyyteetöntä ilman edistystä parempaan suuntaan lopetan auttamisen si kun aletaan omatoimisesti itse kaivamaan jo olemassa olevaa ojaa syvemmäksi yleensä lopetan välittämisenkin muistutuksena siittä miltä se tuntuu kun ei kukaan välitä vähääkään hänen kohdallaan yhdetekevää mulle välitän vain siksi koska on isänsä koko maailma tuskin on ainakaan läpeensä paha vaarallinen on kun saa suuttumaan miksi reagoi tunteillaan sinänsä ihmettelen että hänellä niitä edes on joku erehtyy satuttamaan häntä on se hänen isänsä jolle siitä vastaatte en tiedä kuinka reagoi isä jolle tytär on koko tämän maailma sen tiedän mitä on valmis tyttärensä takia tekemään jot ainua tapa jolla kannattaa edes lähestyä häntä on olemalla omaitsenne niin ette ole johtaneet toista harhaan jolloin on kyse hänen omasta arvioinnistaan haluaako hän tulla satutetuksi vaiko eikö hyvin pieni todennäköisyys ettäkö haluaisi mu mistäpä nuita ain tietää vinkkinä koko oma historiansa pitää muistaa joitain haittoja joita hän itse itselleen aiheutti haluamalla jotain jota ei voi saada jos ei edes halua oikeasti yrittää muuttua muuttuminen huonompaan suuntaan kun ei ole muutos
- Anonyymi00041
Mä tykkäsin pitkään. Tajusin kuitenkin, että hän ei tykkää musta. Vähän surullista, mut samalla vapauttavaa.
- Anonyymi00045
perus kheissi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466