En suosittele kenellekkään

Pettynyt ex- asiakas

Saunalahti on syvältä!!! Valitettavasti suositteklin vanhempiani avaamaan saunalahdenliittymät itselleen kun loppui sopimus DNA:n kanssa. MIKÄ VIRHE!!

Kävimme siis liikkeesä ottamassa saunalahden liittynmät kesäkuun puolessavälissä. isän puhelin aukesikin jo 20.6, (mutta ihem homma siihen ei saanut pikavalintoja ollenkaan kuten oli dna liittymän aikana), äidin puhelin ei ole auennut vieläkään. Olis kiva tietää miten saunalahti korvaa tämän että äitini on joutunut olemaan ilman puhelinta saunalahden mokan takia?? Vanha ihminen ei uskalla edes lenkille yksin lähteä kun ei ole puhelinta jos jotain sattuu matkalla. Olen todella pettynyt!

Ensin soitin sinne jo yli kaksiviikkoa sitten ja lupasivat että ihan pian aukee...sitten kun ei mitään tapahtunut niin kävin liikkeessä pe 28.6 saniovat että heidän moka, menee valitettavasti noin 7 päivää ennenkuin aukee. Tänään sitten soitin että jokohan se mahdollisesti aukee...ensin sanoi että joo, sano äidillesi että laittaa puhelimen kiinni niin 15 min. päästä aukee...soitin isälle ja käskin sanoa äidille viestin. Nyt tuli viesti että ei aukeekkaan...vasta 8.7 siirtyy saunalahdelle. Mitä ihmettä ne siellä oikein puuhaa??? kun DNA kuitenkin päättyi jo 22.6????

4

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloinennen

      Otan osaa,liittymä pitäis aukea heti. Ainakin ennen aukes.

    • tee näin

      Eihän vanhempiesi uudet liittymäsopimukset vain ole määräaikaisia? Jos palvelu on tällaista niin sanot ne saman tien irti ja otat DNA:lta uudet toistaiseksi voimassa olevat liittymät. Jokaiselta operaattoriltahan näitä saa. Etuna on se, että niistä pääsee helposti irti, jos palvelun taso ei miellytä.

    • YX-asijakas

      Elisan uusi mainos.
      Elisa Suomen idiootti varmin yritys. Asijoi Elisassa ,tapaat varmuudella täydellisen idiootin.

    • Liittymälä

      Tuota uin, se dna liittymä sulkeutuu mun käsityksen mukaan sitten mun saunis avautuu, eli dna liittymää varmaan voi käyttää kuten ennenkin jos saunis ei ole päällä.

      Korjatkaa jos olen väärässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe