Hyvän ystäväni polttarit olisi viikonloppuna, mutta minulla loppui vatsatauti niin, että viimeisestä oireesta on 4 vrk. Joten kaikki ovat sitä mieltä, että en voi tulla polttareihin. Itsekään en halua ketään tartuttaa tietysti, mutta itse ajattelin, että riski ei ole suuren suuri, mahdollinen kuitenkin. Morsiamen mielestä pitäisi olla ainakin viikko väliä, mieluummin enemmän kun tauti voi tarttua 7-12 vrk. Luin jostain, että oksennuksessa voi pöpöt elää niin kauan. Mutta voiko sen muuten tartuttaa vielä niin kauan? (mulla oli pelkkä ripuli, ei oksentelua). Töihin jouduin jo menemään, mutta koitan pestä desinfioida käsiä kunnolla.
En nyt tietysti väkisin änkeä sinne ja harmittaisi, jos joku taudin saisi. Onneksi ei ole häät kuitenkaan kysessä, sieltä pois jäänti harmittaisi enemmän. Karanteeni onneksi loppuu siihen mennessä.
Vatsataudin tarttuvuus
Kuravatsa
1
445
Vastaukset
- Älä mene
Sinullahan on hyvä syy ettei tarvi osallistua mokomaan typeryyteen. Jos vielä löydät syyn ettei tarvi mennä häihin niin hyvä olisi. Häät ja naimisiinmeno eivät ole kannattavia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942084- 1031036
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 71760
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?78700- 65563