junaliput italia

matkaaja8

onko siis halvempaa ostaa junalippu italiassa netistä,vai paikan päältä asemalla, 15 elokuuta firenze-arezzo .????

7

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarkko roomalainen

Netistä halvempaa ja mitä aiemmin ostat sen halvemmalla saa. Näin ainakin pidemmillä matkoilla. Trenitalian sivuilta kannattaa hakea hintoja. Ja voit siis ostaa vaikka heti tänään.

• jarkko roomalainen

tuo kyseinen väli vain taitaa kuulua "paikallisliikenteen" piiriin, joten ei voi ostaa vielä lippua netistä

• Junalla ferragostona

Voit ostaa netistä liput Intercityyn joka lähtee Firenze Rifredi asemalta. Pikaisella haulla intercityn lipun hinta näytti olevan 7,50 - 9 euroa. Paikallisjuniin jotka lähtevät Firenzen Santa Maria Novellan asemalta voi ostaa lipun etukäteen 7 päivää ennen lähtöä.
        Muistattehan että 15. elokuuta on Ferragosto eli koko kesän suurin juhlapäivä. Aiheuttaa muutoksia aikatauluihin, suurin osa liikkeistä on kiinni, tänä vuonna varmasti monet myös Ferragoston jälkeisenä perjantaina ja viikonlopun koska juhla osuu torstaille. Kannattaa ottaa huomioon matkaa suunnitellessa ettei tule yllätyksiä.

• junalla1

kiitos vastauksesta

• 310060

Ei kannata ostaa netistä, ei saa vaihtaa. Voi ostaa regionaleen eli paikallisjunaan asemalta maksaa sen saman 7,90 kuin netissäkin. Ja Firenze pääseen Keskusasemalta suoraan eli Santa Maria Novellalta, matka noin reilun tunnin.
      Leimaa lippu ennen junaan nousua, ja OLE AJOISSA koska paikkalippuja ei ole
      ja istumapaikan saa,jos on tilaa. Aseman automaattiin laitat määräaseman, millä junalla menossa, kuinka monta ja onko edestakainen. Ja katso automaatti,josta saa ostaa myös regional junan lippuja. Jos ostat lipun esim 2lle, tulee 1 lippu jossa lukee due adulti, 2 aikuista. Aika monet kortit käy, myös electron.
      Buon viaggio!

• 15 pv

Mamma mia, olen ihan unohtanut Ferragoston, kiitokset kaikille !!!

• bhgbhjgbb

Kun käyt Arezzo, käy ehdottomasti rukoilessa kuolemattoman sielusi autuuden puolesta S. Fransicusken kirkon Pyhän Ristin kappelissa! Se on MUST.

(Ja juna F-A maksaa niin vähän, että on sama miten sen ostat.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe