Tämä on nyt varmaan teille taitaville helppo ja yksinkertainen jutsku, mutta mine en vain tajuu. Siis haluan yhdistää piirtämäni jutun freehandillä tekemään julisteeseen. ne on siis molemmat jpeg muodossa. aukaisen ne adobe photoshop cs2 ja sitten rupean työstämään kalaa magneettilassolla. Tässä vaiheessa se toinen kuva "katoaa", minne? Ja tämä tapahtuu aina, kun suurennan kalaa, jotta näen tehdä magneettilassolla hyvin ja sitten pikamaskitilassa korjata. Sitten pitäisi vain saada liitettyä tämä piirustusjuttuni siihen julisteeseen, mutta miten ihmeessä, kun se on jossain "piilossa" ja sit jos otan file-open ja niin tulee se julistekuva, mutta se ensimmäinen magneettilassolla työstämäni juttu häviää.
Miten saan molemmat kuvat pysymään näkösällä, vaikka suurennankin toista välillä? Asia on tärkeä minulle ja nimenomaan olen jumissa tässä kohtaa enkä pysty jatkamaan jos tämä ei ratkea, joten löytyisikö täältä joku ihana ihminen joka osaisi auttaa? Kiitos jo etukäteen!!!!
Kahden kuvan ongelma
Pulassa12
2
173
Vastaukset
Jospa se toinen kuva vain on siellä alla? Kyllähän Photariin voi avata kuinka paljon kuvia vain yhtäaikaa. Kun olet "suurentanut" ja tehnyt sitten mitä teet, niin pienennä sen jälkeen ja siirtele sitä kuvaa, kyllä se toinenkin siellä on. Älä työskentele kokokuvan tilassa.
- alkuperäinen1
Voi kiitos! Olinkin siis luultavammi työskennellyt koko kuvan tilassa. Pelastit minun viikon! :) Kiitos kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190