Mä tarviin rahaa!!

11vuotias

Elikkä moikkamoi.. mä oon 11vuotias tyttö, ja tarviin rahaa.. Mä saan kyllä kuukaudessa 40e tilille, mut mulla on sellanen ongelma etten osaa säästää:(.. Mä kerään nimittäin rahaa Justin Bieberin keikkalippuun.. Se ois mulle niin tärkeetä. Mutta ei, mä en vaan osaa säästää! Joo anteeks hyppelen täs.. mut ansaitsen ton rahan tekemällä kotitöitä.. :( Mut en voi pyytää sukulaisiltakaa, koska ne asuu Ruotsissa.. naapureilta en kehtaa mennä pyytämään töitä jnee.. auttakaa!!

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki sulle....

      Kerää pulloja ja tölkkejä.

      viet ne kauppaan ja otat hyvityksen rahana.

    • PaskaBieber

      Justin Bieberin keikan tarkoitus on vain saada tyhmiltä yli-innokailta Justin Bieber-faneilta rahat pois

      • no niinpä...

        Ketä tahansa saa fanittaa ja elämyksistä kannattaa aina maksaa.

        pulloja keräämällä asiat edistyvät kohtuudella.


    • perusta pano keskus 1Pano=10e.
      Suositttelen ettet oo mikään ruma ja läski muuten tää ei toimi.
      Ja muista ostaa kortsuja jottei tulis vauvoja!

    • 11vuotias

      Mhh.. mä en viel täs iäs pane.. kaikilla on omat mielipiteet, mut belieberit ei oo tyhmiä.. Mä oon koittanu ettii pulloi, mut enmä niit löydä:/

      • kirppis ja pullot

        Tee pihakirppis tai jokin. Myy omia vanhoja pieneksi käyneitä mut hyvälaatusia vaatteita / tavaroita! Siitä saa ehkä (JOS kauppa käy) niin ainakin muutaman euron! Joskus enemmänkin !:)


        mut kerää pulloi, koita ettii!! :)


    • ammatimiesss

      pulloja löytyy niin että menet kaupungin keskustaan heti aamu 4 aikoihin. sen jälkeen tulee vakiopullonkerääjät ja kaupuingin siivoojat...

      • vinkki edelleen....

        Kaupungin keskustat muut typerät vinkit eivät ole kovin fiksuja ehdotuksia nuorelle ihmiselle.

        Mieti olisiko esim kotona jotain sellaisia hommia joita voisit ottaa vastuullesi pientä korvausta vastaan. Monesti esim uimarantojen roskiksista tai kävelyreiteiltä löytyy tölkkejä. Samoin kauppojen lähellä, puistoissa...


    • Tienaamalla tienaat

      Säästäminen auttaa aina...
      Sinun täytyy miettiä sellainen asia mihin oikeasti tahdot rahaa säästää ja mitä oikeasti haluat. Ajattele asiaa positiivisesti. Älä anna itsesi tuhlata säästettyjä rahoja.

      Toinen vaihtoehto on se, että laitat aina vähän säästöön rahoistasi. Vähäinenkin määrä riittää, ja loput rahasi käytät muuhun. Tätä kun teet jonkin aikaa, pienestäkin summasta voi kehittyä suuri summa. Ihan totta, itse olen kokeillut.

    • 11vuotias

      Mm.. itteni mielestä sanoin jo, että mihin rahat käytän. KIITOS VINKKIEN ANTAJILLE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe