Elikkä moikkamoi.. mä oon 11vuotias tyttö, ja tarviin rahaa.. Mä saan kyllä kuukaudessa 40e tilille, mut mulla on sellanen ongelma etten osaa säästää:(.. Mä kerään nimittäin rahaa Justin Bieberin keikkalippuun.. Se ois mulle niin tärkeetä. Mutta ei, mä en vaan osaa säästää! Joo anteeks hyppelen täs.. mut ansaitsen ton rahan tekemällä kotitöitä.. :( Mut en voi pyytää sukulaisiltakaa, koska ne asuu Ruotsissa.. naapureilta en kehtaa mennä pyytämään töitä jnee.. auttakaa!!
Mä tarviin rahaa!!
10
389
Vastaukset
- vinkki sulle....
Kerää pulloja ja tölkkejä.
viet ne kauppaan ja otat hyvityksen rahana. - PaskaBieber
Justin Bieberin keikan tarkoitus on vain saada tyhmiltä yli-innokailta Justin Bieber-faneilta rahat pois
- no niinpä...
Ketä tahansa saa fanittaa ja elämyksistä kannattaa aina maksaa.
pulloja keräämällä asiat edistyvät kohtuudella.
perusta pano keskus 1Pano=10e.
Suositttelen ettet oo mikään ruma ja läski muuten tää ei toimi.
Ja muista ostaa kortsuja jottei tulis vauvoja!- 11vuotias
Mhh.. mä en viel täs iäs pane.. kaikilla on omat mielipiteet, mut belieberit ei oo tyhmiä.. Mä oon koittanu ettii pulloi, mut enmä niit löydä:/
- kirppis ja pullot
Tee pihakirppis tai jokin. Myy omia vanhoja pieneksi käyneitä mut hyvälaatusia vaatteita / tavaroita! Siitä saa ehkä (JOS kauppa käy) niin ainakin muutaman euron! Joskus enemmänkin !:)
mut kerää pulloi, koita ettii!! :)
- ammatimiesss
pulloja löytyy niin että menet kaupungin keskustaan heti aamu 4 aikoihin. sen jälkeen tulee vakiopullonkerääjät ja kaupuingin siivoojat...
- vinkki edelleen....
Kaupungin keskustat muut typerät vinkit eivät ole kovin fiksuja ehdotuksia nuorelle ihmiselle.
Mieti olisiko esim kotona jotain sellaisia hommia joita voisit ottaa vastuullesi pientä korvausta vastaan. Monesti esim uimarantojen roskiksista tai kävelyreiteiltä löytyy tölkkejä. Samoin kauppojen lähellä, puistoissa...
- Tienaamalla tienaat
Säästäminen auttaa aina...
Sinun täytyy miettiä sellainen asia mihin oikeasti tahdot rahaa säästää ja mitä oikeasti haluat. Ajattele asiaa positiivisesti. Älä anna itsesi tuhlata säästettyjä rahoja.
Toinen vaihtoehto on se, että laitat aina vähän säästöön rahoistasi. Vähäinenkin määrä riittää, ja loput rahasi käytät muuhun. Tätä kun teet jonkin aikaa, pienestäkin summasta voi kehittyä suuri summa. Ihan totta, itse olen kokeillut. - 11vuotias
Mm.. itteni mielestä sanoin jo, että mihin rahat käytän. KIITOS VINKKIEN ANTAJILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439