moi oon 16 v ja enne ollut kiimanen ja halut ovat olleet korkealla mutta joku 5 päivää sitten alkoi haluttomuus en tiiä mistä vitusta voi johtua mutta ei haluta niin paljoa .... vaikeempi saada orgasmi ja ei oo nii kova erektio.. mistä voisi johtua ?
tietääkö kukaan oon 16 v
8
307
Vastaukset
- kurko6
ja olen terve ja ei ylipainoa eikä mitään ja kaikki oli ennen hyvin harrastan urheilua paljon jne
- stressi tai väsymys
Onko nyt jostain syystä poikkeuksellista stressiä tai väsymystä?
- juupajuu- K18
selvä impotenssi, odota parivuotta ja 18v. palaa asiaan uudestaan.
- 60-luvun poika
Mulla kerran sinua muutaman vuoden nuorempana kävi noin jollain lailla erikoisemman masturboinnin jälkeen, eikä seissyt ja olin huolestunut, mutta onneksi se meni ohi muutamassa päivässä ja sitten taas toimi. Koinkohan sitten syyllisyyttä, en tiedä.
Tapahtuiko jotain kun se alkoi? - kurko6
ei pitäisi olla stressiä kun ei ole koulujakaan ole ... tai väsymystä
- kurko6
osaisiko kukaan sanoa kun vieläkin on näitä oireita.. kyllä seisoo mutta ei samalla tavala kuin aikaisemmin... ja siemensyöksyt ovat huonompia..
- Jokatoinenpäivärunk
Jätä eres päivä väliin, kasvaa karvoja käsiin jos joka päivä heittelet paperille kuivia.
Nahka repeytyy hermot katkeilee yms.
Ei karhutkaan kokoaikaa huura, ne syö välillä marjoja. - anonyymisti ja ilmai
Soitappas sine Poikien puhelimeen, osaavat kertoa sinulle siellä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4436436Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1453755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982478Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251949Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1191314Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 641091
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76980- 44973