moi oon 16 v ja enne ollut kiimanen ja halut ovat olleet korkealla mutta joku 5 päivää sitten alkoi haluttomuus en tiiä mistä vitusta voi johtua mutta ei haluta niin paljoa .... vaikeempi saada orgasmi ja ei oo nii kova erektio.. mistä voisi johtua ?
tietääkö kukaan oon 16 v
8
202
Vastaukset
- kurko6
ja olen terve ja ei ylipainoa eikä mitään ja kaikki oli ennen hyvin harrastan urheilua paljon jne
- stressi tai väsymys
Onko nyt jostain syystä poikkeuksellista stressiä tai väsymystä?
- juupajuu- K18
selvä impotenssi, odota parivuotta ja 18v. palaa asiaan uudestaan.
- 60-luvun poika
Mulla kerran sinua muutaman vuoden nuorempana kävi noin jollain lailla erikoisemman masturboinnin jälkeen, eikä seissyt ja olin huolestunut, mutta onneksi se meni ohi muutamassa päivässä ja sitten taas toimi. Koinkohan sitten syyllisyyttä, en tiedä.
Tapahtuiko jotain kun se alkoi? - kurko6
ei pitäisi olla stressiä kun ei ole koulujakaan ole ... tai väsymystä
- kurko6
osaisiko kukaan sanoa kun vieläkin on näitä oireita.. kyllä seisoo mutta ei samalla tavala kuin aikaisemmin... ja siemensyöksyt ovat huonompia..
- Jokatoinenpäivärunk
Jätä eres päivä väliin, kasvaa karvoja käsiin jos joka päivä heittelet paperille kuivia.
Nahka repeytyy hermot katkeilee yms.
Ei karhutkaan kokoaikaa huura, ne syö välillä marjoja. - anonyymisti ja ilmai
Soitappas sine Poikien puhelimeen, osaavat kertoa sinulle siellä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282913- 1441595
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1561473Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91396Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581281Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta381089Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58998Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall215930- 65926
- 148883