moi oon 16 v ja enne ollut kiimanen ja halut ovat olleet korkealla mutta joku 5 päivää sitten alkoi haluttomuus en tiiä mistä vitusta voi johtua mutta ei haluta niin paljoa .... vaikeempi saada orgasmi ja ei oo nii kova erektio.. mistä voisi johtua ?
tietääkö kukaan oon 16 v
8
282
Vastaukset
- kurko6
ja olen terve ja ei ylipainoa eikä mitään ja kaikki oli ennen hyvin harrastan urheilua paljon jne
- stressi tai väsymys
Onko nyt jostain syystä poikkeuksellista stressiä tai väsymystä?
- juupajuu- K18
selvä impotenssi, odota parivuotta ja 18v. palaa asiaan uudestaan.
- 60-luvun poika
Mulla kerran sinua muutaman vuoden nuorempana kävi noin jollain lailla erikoisemman masturboinnin jälkeen, eikä seissyt ja olin huolestunut, mutta onneksi se meni ohi muutamassa päivässä ja sitten taas toimi. Koinkohan sitten syyllisyyttä, en tiedä.
Tapahtuiko jotain kun se alkoi? - kurko6
ei pitäisi olla stressiä kun ei ole koulujakaan ole ... tai väsymystä
- kurko6
osaisiko kukaan sanoa kun vieläkin on näitä oireita.. kyllä seisoo mutta ei samalla tavala kuin aikaisemmin... ja siemensyöksyt ovat huonompia..
- Jokatoinenpäivärunk
Jätä eres päivä väliin, kasvaa karvoja käsiin jos joka päivä heittelet paperille kuivia.
Nahka repeytyy hermot katkeilee yms.
Ei karhutkaan kokoaikaa huura, ne syö välillä marjoja. - anonyymisti ja ilmai
Soitappas sine Poikien puhelimeen, osaavat kertoa sinulle siellä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028137Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907411Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot725546Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144763Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232538Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys502423Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e61379Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71374Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461220