moi oon 16 v ja enne ollut kiimanen ja halut ovat olleet korkealla mutta joku 5 päivää sitten alkoi haluttomuus en tiiä mistä vitusta voi johtua mutta ei haluta niin paljoa .... vaikeempi saada orgasmi ja ei oo nii kova erektio.. mistä voisi johtua ?
tietääkö kukaan oon 16 v
8
214
Vastaukset
- kurko6
ja olen terve ja ei ylipainoa eikä mitään ja kaikki oli ennen hyvin harrastan urheilua paljon jne
- stressi tai väsymys
Onko nyt jostain syystä poikkeuksellista stressiä tai väsymystä?
- juupajuu- K18
selvä impotenssi, odota parivuotta ja 18v. palaa asiaan uudestaan.
- 60-luvun poika
Mulla kerran sinua muutaman vuoden nuorempana kävi noin jollain lailla erikoisemman masturboinnin jälkeen, eikä seissyt ja olin huolestunut, mutta onneksi se meni ohi muutamassa päivässä ja sitten taas toimi. Koinkohan sitten syyllisyyttä, en tiedä.
Tapahtuiko jotain kun se alkoi? - kurko6
ei pitäisi olla stressiä kun ei ole koulujakaan ole ... tai väsymystä
- kurko6
osaisiko kukaan sanoa kun vieläkin on näitä oireita.. kyllä seisoo mutta ei samalla tavala kuin aikaisemmin... ja siemensyöksyt ovat huonompia..
- Jokatoinenpäivärunk
Jätä eres päivä väliin, kasvaa karvoja käsiin jos joka päivä heittelet paperille kuivia.
Nahka repeytyy hermot katkeilee yms.
Ei karhutkaan kokoaikaa huura, ne syö välillä marjoja. - anonyymisti ja ilmai
Soitappas sine Poikien puhelimeen, osaavat kertoa sinulle siellä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3992129Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201932Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1251623Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151581Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925