Minun koirani on saanut pentuja. Niille pitäisi antaa "viralliset nimet" olen miettinyt pääni puhki, mutta en keksi mitään.. Olisiko teillä nimiehdotuksia. Koirani sai 4 pentua, joista 3 urosta ja 1 narttu. Koirat ovst puhtaita havannankoiria.
Virallinen nimi pennulle ?
11
1823
Vastaukset
- rusettirinta
Katsele netistä SKL:n jalostustietokannasta rotusi kasvattajien laittamia nimiä. Niistä voit sitten valita, muotoilla omaan tyyliisi sopiviksi.
- nimiä
Itse tykkään näistä Jalo, jami, Ben, Bella, jedi, john, moss, cross, tessu, tepi, ässä, nalle, ninni, Aku, alma
Ja sitten myös on noita koira sivuja missä on hyviä nimiä- muutama ehdotus :D
Mun mielestä on aivan hysteerisen hauskaa kun koirille annetaan ihmisten nimiä! Ja koska kyseessä on niinkin pieni koira,sopisi pennuille suomalaiset perusnimet,vaikkapa Erkki,Matti,Pentti,Kalle,Jussi,Mauno ja Heikki. Nartulle esim. Tarja,Liisa,Laura,Maija,Sanna tai Pirjo. :D :D :D
- hyviä vinkkejä
Noh, helpointa olisi kait keksiä A:lla alkavia nimi - Esim, jos nimesi olis vaikka ` Malla`, niin sitten vaan
Mallan Aapo, Mallan Aarre, Mallan Anu, Mallan Antti yms.... kuitenkin niin, että kaikki alkaisivat samalla alkukirjaimella . Olisi sulle itsellekin helpompaa :)
Uudet omistajathan voi sitten kekesiä omat ns. kutsumanimensä koirileen. Meillä esim Einarista tuli Narri puhuttelunimeksi joskus muinoin . - nimet hukassa
Voisiko esimerkiksi yhden pennun virallinen nimi olla As Long As You Love Me ? Muut nimet laittaisin melkolailla samantapaisiksi.
- tottakaiiiii!
Niitähän keksii vaikka biiseistä. All you need is love, Always on my mind, A whole lotta love. Ihan nokkela idea! :)
- uhuhuih
Onko sulla kennelnimi? Jos ei ole,sitten nimen antamisessa on jotain rajoituksia.Esim juuri Mallan Aarre jne ei ole luvallista.
- Virallisesti
Virallisesti näin:
Koiran nimi saa kennelnimen lisäksi olla mahdolliset sanojen välit ja väliviivat mukaan lukien korkeintaan 20 merkin pituinen. Nimissä hyväksytään Suomen virallisten kielten kirjainmerkit, heittomerkki (’) ja väliviiva (-) sekä lisäksi ü-, é-, à- ja è-kirjainmerkit.
Jos kasvattajalla ei ole kennelnimeä, hän saa antaa saman pentueen pennuille vain yhdestä sanasta koostuvia nimiä, jotka eivät saa sisältää samoja etu- tai takaliitteitä.
- asdfghjkiuytr
jos nyt minulle tulisi 4 pentua (kaikki leikisti samaa sukupuolta) niin
narttujen nimet olisi
Hulda
Iines
Alma
Kukka
pojat taas olisi
Urho
Kalle
Erkki
Ilpo - 88888888
Jos sinulla on kennelnimi niin täytyy sopia yhteen. Hyviä nimiehdotuksia jo tullut joten siksi en laita mitään ja sitäpaitsi olet varmaan jo nimet keksinyt.
- Anonyymi
Tyttö koirille:
Halti, Halla, Lumi, Bella, Tara, Nipsu, Lola, Lili, Lilli, Lumo,
Lumi, Wendy, Fanny, Jade, Sade, Sunny, Sani
Poika koirille:
Bruno, Sulo, Luka, Poju, Jane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180