Olen vuonna-00 syntynyt tyttö, joka haluaisi nettikaverin vai mikä sähköposti-kamu se onkaan :D Mieluusti ikäluokkaa 12-15, mutta ei toki haittaa vaikka olisi vähän nuorempi tai vanhempi. Ja voi olla tyttö tai poika, sillä ei ole väliä. Itse tykkään hulluna animeista, mangoista (manga-sarjoista, en tarkoittanut hedelmää), japanista, japanilaista ja korealaisesta musiikista ja peleista ja kaikesta mahollisesta joka liittyy noihin edellä mainittuihin juttuihin :DD Cosplayta en tosin harrasta haluaisin kyllä, mutta liian kallista minun ikäiselle (joka ei osaa säästä muuhun kuin animeihin ja peleihin, jos niihinkään :DD). Ja jos kiinnostuit vastaa tähän viestiketjuun, niin voin antaa sähköpostinikin.
Haluaisin sähköposti kaverin... (lue lisää niin tiedät enemmän)
JaChan_AnimeLover
4
111
Vastaukset
Eipä nähtävästi ole vielä natsannut, kun ei ole kukaan vaivautunut vastaamaankaan. :D Mutta etköhän sä vielä jonkinlaisen, samanhenkisen kaverin/kavereita saa. :)
- usagi5an
Mie voisin kyllä postitella sun kaa :) oon iha just 17, mutta liekö haittaavan? x) Ja sitä paitsi, cossata voi myös low budgetilla, niikö mie teen :D
- Pullip tyttö
Omistatko pullipin :))
- 13v tyttö
Omistatko myös pullipin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259