Joku täydellinen idiootti ja kusipää pelästyi hehkuvaa julkista keskustelua niin, että päätti vetää eräään aivan loistavan palstan pois tästä palvelusta. Taisi ateisti säikähtää totuutta aika helkutin pahasti. No voi sitä mielipiteensä kertoa muutenkin:
Jokainen teistä on rakkauden kohde. Jumalan ikuisen ja iankaikkisen rakkauden kohde. Eikö se kelpaa? Ateisti yrittää torjumalla torjua tätä hänelle suunnattua rakkautta kieltämällä Jumalan olemassaolon. Luonnon järjestelmällisyys kertoo Luojan olemassaolosta. Hän on Suunnittelija.
Jumala "uhrasi" Jeesuksen Kristuksen juuri SINUN idoottimaisuuden tähden, jotta sinulla olisi Häneen päin kääntyneenä saada iankaikkinen elämä. Ota tai jätä.
Jumala johdattaa meitä isällisesti, eikä pakota meitä mihinkään. Älä anna Saatanan tai synnin vietellä itseäsi. Muuten olet tuhon oma.
Yhden miehen niskaan heitettiin kaikki se paska, mitä ihmiskunta jätti jälkeensä. Sietäisit olla kiitollinen.
Noni, keskustelkaa tästä sitten.
Amen
Totuus elämästä
11
93
Vastaukset
Voitko todistaa väittämäsi mitenkään?
- Tässä teille totuus
Toinen kappale todistaa koko jutun. Lue se viesti kokonaan ja kommentoi vasta sitten. Tiede ei osaa vastata yhteenkään tärkeään kysymykseen. Taitaa olla tälläkin ateistilla kusi päässä ja paskat housuissa.
- joohee
Tässä teille totuus kirjoitti:
Toinen kappale todistaa koko jutun. Lue se viesti kokonaan ja kommentoi vasta sitten. Tiede ei osaa vastata yhteenkään tärkeään kysymykseen. Taitaa olla tälläkin ateistilla kusi päässä ja paskat housuissa.
Anteeks vain, mutta kaikki eivät usko Jumalaan ja Jeesukseen.
- piece&love
joohee kirjoitti:
Anteeks vain, mutta kaikki eivät usko Jumalaan ja Jeesukseen.
Eivät uskokkaan. Itse henkilökohtasena voin kertoa olevani uskossa, mutta en usko perus luomiskertomukseen^^. Mutta kaikki luomiskertomuksen pykälät on selitettävissä tieteen toitottamilla tavoilla:
1. Jumala sanoi: «Tulkoon valo!» Ja valo tuli. Se oli alkuräjähdys^^.
2. Jumala nimitti valon päiväxi ja pimeyden yöxi.
3. Jumala loi eläimet järjestyxessä, jota en satu muistamaan xD
4. Jumala loi ihmisen viimeisenä, ja siihen hän käytti eniten aikaa.
5. Jumala lepäsi^. "-.-
_Oiqeastaan luominen tapahtui 7 päivässä, mutta kuka sanoo minkä pituisia päivät silloin olivat? Kun hän loi eläimet, hän saattoi tehdä ensin dinosaurukset^^ (i love you dino - Kartiotrolli
piece&love kirjoitti:
Eivät uskokkaan. Itse henkilökohtasena voin kertoa olevani uskossa, mutta en usko perus luomiskertomukseen^^. Mutta kaikki luomiskertomuksen pykälät on selitettävissä tieteen toitottamilla tavoilla:
1. Jumala sanoi: «Tulkoon valo!» Ja valo tuli. Se oli alkuräjähdys^^.
2. Jumala nimitti valon päiväxi ja pimeyden yöxi.
3. Jumala loi eläimet järjestyxessä, jota en satu muistamaan xD
4. Jumala loi ihmisen viimeisenä, ja siihen hän käytti eniten aikaa.
5. Jumala lepäsi^. "-.-
_Oiqeastaan luominen tapahtui 7 päivässä, mutta kuka sanoo minkä pituisia päivät silloin olivat? Kun hän loi eläimet, hän saattoi tehdä ensin dinosaurukset^^ (i love you dinoMees takas leirille xP
- piece&love
Kartiotrolli kirjoitti:
Mees takas leirille xP
Uusi ystäväni Kartiotrolli¡!:3 Kyytisi päiväkotiin OIKEALLA PRUM-PRUM TRAKTORILLA odottaa oven edessä. Laita titi-nalle soimaan ja hae nalle ja runkkaa.
P. S. Jos joku ei tajunnut, uskokommenttini oli luultavasti VitunPASKAn tai muiden nickienpöllijöiden kirjoittama^^. Hyvät mielipiteet ainakin sillä trollaajalla, ja uskon kyllä Jumalaan, mutta minä sitä täällä mainostaisi. - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Uusi ystäväni Kartiotrolli¡!:3 Kyytisi päiväkotiin OIKEALLA PRUM-PRUM TRAKTORILLA odottaa oven edessä. Laita titi-nalle soimaan ja hae nalle ja runkkaa.
P. S. Jos joku ei tajunnut, uskokommenttini oli luultavasti VitunPASKAn tai muiden nickienpöllijöiden kirjoittama^^. Hyvät mielipiteet ainakin sillä trollaajalla, ja uskon kyllä Jumalaan, mutta minä sitä täällä mainostaisi.Mietinki että sulla on aika harras nuotti saarnatessas Herran Sanaa^^
~alkoperäisestä aiheesta: Jokainen. Saa. Päättää. Mihin. Uskoo. :3 - A85X
Tässä teille totuus kirjoitti:
Toinen kappale todistaa koko jutun. Lue se viesti kokonaan ja kommentoi vasta sitten. Tiede ei osaa vastata yhteenkään tärkeään kysymykseen. Taitaa olla tälläkin ateistilla kusi päässä ja paskat housuissa.
Onko teillä uskovaisilla muuta selitystä mihinkään kuin että "Jumalalla on omat syynsä tehdä X"?
- Tässä teille totuus
A85X kirjoitti:
Onko teillä uskovaisilla muuta selitystä mihinkään kuin että "Jumalalla on omat syynsä tehdä X"?
Lue Raamattu. Eiköhän siinä ole riittävästi "selitystä".
- ilkeää naurua
Tässä teille totuus kirjoitti:
Lue Raamattu. Eiköhän siinä ole riittävästi "selitystä".
Totuus mikä totuus. Iha hyvi vois olla er raamattu tehtii tukemaa joidenki neropattie uutta rahastuskeinoa. Mite vaa joku uskoo Jumalaan ja joku halpaan humalaan.... Joooooo.
- tietämätön
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mietinki että sulla on aika harras nuotti saarnatessas Herran Sanaa^^
~alkoperäisestä aiheesta: Jokainen. Saa. Päättää. Mihin. Uskoo. :3Ernugirl oletko kristinuskossa vai ateisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419