Totuus elämästä

Tässä teille totuus

Joku täydellinen idiootti ja kusipää pelästyi hehkuvaa julkista keskustelua niin, että päätti vetää eräään aivan loistavan palstan pois tästä palvelusta. Taisi ateisti säikähtää totuutta aika helkutin pahasti. No voi sitä mielipiteensä kertoa muutenkin:

Jokainen teistä on rakkauden kohde. Jumalan ikuisen ja iankaikkisen rakkauden kohde. Eikö se kelpaa? Ateisti yrittää torjumalla torjua tätä hänelle suunnattua rakkautta kieltämällä Jumalan olemassaolon. Luonnon järjestelmällisyys kertoo Luojan olemassaolosta. Hän on Suunnittelija.

Jumala "uhrasi" Jeesuksen Kristuksen juuri SINUN idoottimaisuuden tähden, jotta sinulla olisi Häneen päin kääntyneenä saada iankaikkinen elämä. Ota tai jätä.

Jumala johdattaa meitä isällisesti, eikä pakota meitä mihinkään. Älä anna Saatanan tai synnin vietellä itseäsi. Muuten olet tuhon oma.

Yhden miehen niskaan heitettiin kaikki se paska, mitä ihmiskunta jätti jälkeensä. Sietäisit olla kiitollinen.

Noni, keskustelkaa tästä sitten.

Amen

11

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitko todistaa väittämäsi mitenkään?

      • Tässä teille totuus

        Toinen kappale todistaa koko jutun. Lue se viesti kokonaan ja kommentoi vasta sitten. Tiede ei osaa vastata yhteenkään tärkeään kysymykseen. Taitaa olla tälläkin ateistilla kusi päässä ja paskat housuissa.


      • joohee
        Tässä teille totuus kirjoitti:

        Toinen kappale todistaa koko jutun. Lue se viesti kokonaan ja kommentoi vasta sitten. Tiede ei osaa vastata yhteenkään tärkeään kysymykseen. Taitaa olla tälläkin ateistilla kusi päässä ja paskat housuissa.

        Anteeks vain, mutta kaikki eivät usko Jumalaan ja Jeesukseen.


      • piece&love
        joohee kirjoitti:

        Anteeks vain, mutta kaikki eivät usko Jumalaan ja Jeesukseen.

        Eivät uskokkaan. Itse henkilökohtasena voin kertoa olevani uskossa, mutta en usko perus luomiskertomukseen^^. Mutta kaikki luomiskertomuksen pykälät on selitettävissä tieteen toitottamilla tavoilla:
        1. Jumala sanoi: «Tulkoon valo!» Ja valo tuli. Se oli alkuräjähdys^^.
        2. Jumala nimitti valon päiväxi ja pimeyden yöxi.
        3. Jumala loi eläimet järjestyxessä, jota en satu muistamaan xD
        4. Jumala loi ihmisen viimeisenä, ja siihen hän käytti eniten aikaa.
        5. Jumala lepäsi^. "-.-
        _Oiqeastaan luominen tapahtui 7 päivässä, mutta kuka sanoo minkä pituisia päivät silloin olivat? Kun hän loi eläimet, hän saattoi tehdä ensin dinosaurukset^^ (i love you dino


      • Kartiotrolli
        piece&love kirjoitti:

        Eivät uskokkaan. Itse henkilökohtasena voin kertoa olevani uskossa, mutta en usko perus luomiskertomukseen^^. Mutta kaikki luomiskertomuksen pykälät on selitettävissä tieteen toitottamilla tavoilla:
        1. Jumala sanoi: «Tulkoon valo!» Ja valo tuli. Se oli alkuräjähdys^^.
        2. Jumala nimitti valon päiväxi ja pimeyden yöxi.
        3. Jumala loi eläimet järjestyxessä, jota en satu muistamaan xD
        4. Jumala loi ihmisen viimeisenä, ja siihen hän käytti eniten aikaa.
        5. Jumala lepäsi^. "-.-
        _Oiqeastaan luominen tapahtui 7 päivässä, mutta kuka sanoo minkä pituisia päivät silloin olivat? Kun hän loi eläimet, hän saattoi tehdä ensin dinosaurukset^^ (i love you dino

        Mees takas leirille xP


      • piece&love
        Kartiotrolli kirjoitti:

        Mees takas leirille xP

        Uusi ystäväni Kartiotrolli¡!:3 Kyytisi päiväkotiin OIKEALLA PRUM-PRUM TRAKTORILLA odottaa oven edessä. Laita titi-nalle soimaan ja hae nalle ja runkkaa.
        P. S. Jos joku ei tajunnut, uskokommenttini oli luultavasti VitunPASKAn tai muiden nickienpöllijöiden kirjoittama^^. Hyvät mielipiteet ainakin sillä trollaajalla, ja uskon kyllä Jumalaan, mutta minä sitä täällä mainostaisi.


      • ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

        Uusi ystäväni Kartiotrolli¡!:3 Kyytisi päiväkotiin OIKEALLA PRUM-PRUM TRAKTORILLA odottaa oven edessä. Laita titi-nalle soimaan ja hae nalle ja runkkaa.
        P. S. Jos joku ei tajunnut, uskokommenttini oli luultavasti VitunPASKAn tai muiden nickienpöllijöiden kirjoittama^^. Hyvät mielipiteet ainakin sillä trollaajalla, ja uskon kyllä Jumalaan, mutta minä sitä täällä mainostaisi.

        Mietinki että sulla on aika harras nuotti saarnatessas Herran Sanaa^^

        ~alkoperäisestä aiheesta: Jokainen. Saa. Päättää. Mihin. Uskoo. :3


      • A85X
        Tässä teille totuus kirjoitti:

        Toinen kappale todistaa koko jutun. Lue se viesti kokonaan ja kommentoi vasta sitten. Tiede ei osaa vastata yhteenkään tärkeään kysymykseen. Taitaa olla tälläkin ateistilla kusi päässä ja paskat housuissa.

        Onko teillä uskovaisilla muuta selitystä mihinkään kuin että "Jumalalla on omat syynsä tehdä X"?


      • Tässä teille totuus
        A85X kirjoitti:

        Onko teillä uskovaisilla muuta selitystä mihinkään kuin että "Jumalalla on omat syynsä tehdä X"?

        Lue Raamattu. Eiköhän siinä ole riittävästi "selitystä".


      • ilkeää naurua
        Tässä teille totuus kirjoitti:

        Lue Raamattu. Eiköhän siinä ole riittävästi "selitystä".

        Totuus mikä totuus. Iha hyvi vois olla er raamattu tehtii tukemaa joidenki neropattie uutta rahastuskeinoa. Mite vaa joku uskoo Jumalaan ja joku halpaan humalaan.... Joooooo.


      • tietämätön
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Mietinki että sulla on aika harras nuotti saarnatessas Herran Sanaa^^

        ~alkoperäisestä aiheesta: Jokainen. Saa. Päättää. Mihin. Uskoo. :3

        Ernugirl oletko kristinuskossa vai ateisti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe