meidän rakas colliemme :(
Ikää oli hiukan alle 14v. On niin ikävä rakasta poikaamme. Ei hienompaa ja kiltimpää koiraa voi olla. Poika sai elää pitkän elämän meidän perheessä. Seurana oli viimevuodet toinen koira, kissat ja lapsia.
Apua, miten me selviämme...
tänään nukkui ikiuneen
4
193
Vastaukset
- Ikuiseen uneen :(
Hei, mulla kans collie 13v 2 kk , Koirani oli kans kiltti ja niin komea poika. Koirani nukkui 25.6.2013 eläinlääkärin nukuttamana, on ollut todella kova ikävä ja suru, miettinyt itsekin että miten sitä jaksaa. Kun välillä on niin sydäntä raastavaa. Koirani sai elää kanssani yli 13v. Nyt on kyllä tosi yksinäistä. Mikä sun koiralle tuli, mun koiralta meni takajalat :( tuli ihoongelmia ja ne ei parantuntu. Hoidoista huolimatta.
Nyt on yksinäinen ja surullinen, kova ikävä.
Tiedän miltä sinusta tuntuu, hiljattain oman koirani menettänyt. - Miukunen.....
lonkat vaivasivat. Ylösnousu hankalaa ja kakkaamisasentoakin joutui kovasti hakemaan. Hampaatkin huonot, pehmeää ruokaa vain. Kaikkea iän mukanatuomaa vaivaa.
Meidän koira oli tosi kiltti. Antoi kissanpentujen syödä kupistaan ruokaa, itse katseli vierestä ja söi vasta, kun pennut olivat syöneet :) Komea oli meidänkin poika vanhanakin.- Ikuiseen uneen
Collieilla taitaa olla yleinen vika tuo lonkat.
Ja tuo ikä taitaa olla yleensä sellainen 13v-14v
Mikä on ollut Collielle Korkein ikä ?
Kyllä Collie on ihana luonteinen koira, Rotua en vaihtaisi.
- teeeeeeeeeee
Voi ei. Suru on varmasti kova ! Otan osaa. Siunausta perheellesi !Miten selviätte ? Aika kultaa muistoja :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813