Robin on kaupallista paskaa

kaupallista paskaa

Robin elokuva, kirja, kynä, t paita, näitä riittää ja jotkut vielä ostaa sitä paskaa

19

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ErNuGirl4ever

      No entäs Angry Birds... ONX MITÄÄN TUOTETTA, JOTA EI OLIS ANGRY BIRDSINÄ???!!!
      (joku auto tai jtn... Joku superfani semmossenki väsänny)

      mm... Karkit, leivokset, vaatteet, kengät, kirjat, meikit jne... Menee vähän yli eikö?

      ~Kyl toi Robinki on niin jauhettu juttu [en kyl tykkää näistä "skidijulkkis" laulajista]...

      ---->Aapee eikös sen Hartwall-areenan keikkaakin myydä levyllä "faneille, jotka eivät päässeet mukaan"? -.-"
      sääli että robin pilataan viel enemmän kaupallisella paskalla...

      • Kyllä se on näin

        No koska Angry birds on mahtava ja maailman laajunen juttu joka tunnetaan suomalaisuudesta kun taas robin on pelkkää paskaa näin suoraan sanottuna :/


      • mr penis
        Kyllä se on näin kirjoitti:

        No koska Angry birds on mahtava ja maailman laajunen juttu joka tunnetaan suomalaisuudesta kun taas robin on pelkkää paskaa näin suoraan sanottuna :/

        Khyl se robbarin musa on iha vitun jees dokaus musaa:Pp


      • jiipeeee1245446
        mr penis kirjoitti:

        Khyl se robbarin musa on iha vitun jees dokaus musaa:Pp

        Homo


    • Jos fanittaa jotain, nii haluu siit henkilöst tavaroita... Näin se vaa on!

    • uhuinhmklnk

      robin on turusta (suomen persereijästä), mitä odotit

    • Ehdottomasti kaupallista rahastuskusetusta, mutta ketä se muka haittaa. Ja se, onko se paskaa, riippuu musiikkimausta.

    • ROBBA VIHURI

      Robin on suomen PERSE REIKÄ hihihii!

    • Raippari

      Kyllä noista lintukirjojen kansissa saattaa Robin olla. Ei se nyt muuten niin kaupallinen ole. Saattaahan Robin-pehmoja jostain lintukaupasta saada.

    • Tull-Landemonn

      No kyllähän tuo touhu on aivan vitunmoista paskaa, mutta toisaalta aika normaalia nykyurpoutta. Itseä kyllä hävettää olla 90-luvulla syntyny, kun 85% ikätovereista täysiä idiootteja. Mutta tosiaan; ei voi mitään.

    • Gjena

      Jokaisella on oma käsityksensä.

      Minä en vaivaudu miettimään teinitähtiä. Heviä sen olla pitää.

    • AngryfishXD

      Angry birdseistä on tehty uistimiakin. Saako kalaa? :D Angry fish???????

    • REPESIN-XD

      REPESIN! XD

    • hmm...häh

      Angry fish?

    • wuwuwuwuw

      Robin on täyttä paskaa ja tämä on tosi juttu

    • dsdsddsddsds

      paskaa

    • Erehdyin avaamaan tämän keskustelun, ja nyt on sitten ikävä ErNuGirl4everiä, mr penistä, kettu98:a ja kaikkia muita tuon ajan vakkareita.... No, muistoissamme he elävät, kuten Judohaa saattoi ehkä joskus sanoa.

    • Kauha-Guru_

      Robini on perseestä.

    • Guuggeliäksdee

      ROBIN ON KAKKAA IHAN MINIKYRPÄ RUNKKARI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe