Elokuussa 2010 pahoinpideltiin portsarien toimesta nuorimies, joka joutui putkaan. Tällä välin toinen ravintolan portsareista oli nostanut syytteen tätä nuorta miestä vastaan. Hovioikeudessa portsarin korvausvaade oli pudonnut kymppitonnista päälle seitsemään tonniin, joten pikkurahasta ei ole kyse.
Syytetyn naama meni aika ruvelle, mutta mm kilon poliisi ei antanut tehdä rikosilmoitusta. Näin portsari hyödynsi tilanteen maximaalisella tavalla kovine vaatimuksineen kivusta ja särystä. Molemmat portsarit tukivat toisiaan oikeudessa ja todistivat syytöntä vastaan syylliseksi.
HUOM Varsinkin tyttö joka tuli pyyhkimään verta maassa makaavan suusta, kaivataan ottamaan yhteys.
Olen erittäin kiitollinen avusta ja se korvataan, jos asia saadaan eteenpäin.
Seuraan keskustelua, jos joku tietää asiasta ja pyrin ottaamaan yhteyden vaikka nimimerkkiin.
NÄKIKÖ JOKU JENNAWOON EDESSÄ TÖRKEÄN PAHOINPITELYN?
Toivon pisara
1
168
Vastaukset
- sdfsdfg009
No minähän olen nähnyt ihan mitä sinä haluat, kunhan vaan sovitaan hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5311852
- 827929
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556038- 816020
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella815106Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344421- 483166
- 363164
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412645- 402570