Hei Rellu-miehet.
Mikähän lie vikana kun käynnistän kylmänä auton , niin konehuoneessa särähtää jossain imusarjan paikkeilla. Lämpösenä ei. Rellu kyllä käynnistyy aina suht hyvin.
kiittäen Tiina.
Megane 1.6 bens. 2006 särähtää
4
216
Vastaukset
- TIINA.
Ja vielä Tiina kysyy että miten vaihdetaan raitisilmasuodatin ?
- Katjaniina
Jos ääni vaan kasvaa kuukausien saatossa ja muistuttaa lopulta "helvetillistä karahdusta" kääntäen ihanaisesti parkkipaikalla kaikkien päät.. Se on se sama vika mikä munkin rellussa oli.. 300euron osa.. kokoa jääkiekko.. Nokkapyörän joku? tyyppivika kuulemma.. varmaan löytyy täältä sitä samaa vikaa päivittäviä.. Remppa tais maksaa kaikkineen 800-900e ei merkkiliikkeessä.
- Eero Vesterinen
Itselläni on ollut samantyyppistä vikaa, mutta en ole välittänyt. Veljeni, joka oli joskus Rellulla töissä, istui autooni ja käynnisti sen. Sitten sanoi, että moottorin kannatuspusla on kulunut. Osa maksaa Motonetissä kuulemma 30€ ja voi vaihtaa itse.
Ellei vaihda, pakoputken ensimmäinen pätkä hajoaa.
T. Eero - Kompuran kytkin
Särähteli. Se oli ilmastointikompuran kytkin. Koko kompura meni vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516620- 755835
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054948Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273665- 2063226
- 413055
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242984mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132879- 1561671
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3501625