Olen vuosia ajanut pk seudulla kuorma-autoa alkaa mitta olemaan täysi ainainen kiire on koska kaikki kilpailutetaan sentilleen mutta se on ihan ymmärrettävää kun kuljetuskustannukset on mitä on.
Rakennusala kiehtoo kovasti... onko vinkkejä minkalaiseen rakennushommii pääsee aloittelija alalle huluava.?.. Kuorma-autoo ku ajan palkka 12.90 tunti. minkalaiset liksat raksalla? rakennusliiton sivuilla puhutaan vain palkkaryhmistä?
Minkalaista hommaa on esim. kallio seinän poraus? onko minkalaista hommaa?
Fyysiseen työhön olen tottunut ni fyysinen työ ei ole este. pääseekö esim reissuhommii helposti? varmaa plussaa ku kuorma-autoo oon ajanut ennen.... iso kiiitos
Rakennusalalle haluan,vinkkejä kiitos
5
360
Vastaukset
- alalle tervetuloa...
Muutaman vuoden alalla olllut aloituspalkka 11.50e mutta rakennusalalla on verovapaat km. riippu paljon matkaa työkohteeseen ne nostaa palkkaa mukavasti, mutta on onko muutama euro kaiken a ja ö
Iteki kuljetushommii aikanaan tein jakeluautoo kypsytti samat kiireet,vapaiden saaminen vaikeaa yö työ.
raksahommat päivähommii mutta kovaa hommaa välillä, kaikki on suhteellista mutta suosittelen kokeilemaan raksahommii jos intoo on.
Nykyisin ainakin pk seudulla oikea asenne ja hulu tehdä töitä on tärkeempiä asioita kuin oot alan ammattilainen mutta asenne hukassa.
työ on yleisesti ottaen fyysistä mutta kai ne kuskin hommatkin on ,pompit kuorma-autosta ja kannat tavaraa kuten sanoin suhteellista mutta kokeile ihmeessä:) - kovaa leikkiä.....
Kannattaa miettii hyvin tarkkaan... muutaman satasen takia ei kannata alaa vaihtaa...
rakennushommat on kovaa leikkiä etenkin piikkaus yms...
mutta jos on polttava himo johon tiettyyn hommaan ni on iha eri asia... - cfghjgjk
Kannattaa vältellä niitä pikku firmoja koska siellä se duunareitten kusetus saattaa olla aika rankkaa touhua.
- Suuri pahis
Yl. ottaen kannattaa välttää sellaisia, missä palkaa ei makseta kuun viimeinen päivä tai palkkalaskelmia ei saa millään ilveellä.
Mitä isompi johtaja, sen suuremmat valeet.
- Tule pois
Kyllä niitä raksahommia ainakin näin kesäaikana on hyvin tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755