mitä kaverille tuparilahjaksi?

ruu

Eli tuossahan tuo kysymys jo tuli. Kaverini on parikymppinen tyttö. En ole ennen kaverien tupareissa ollut, joten en keksi mitään kohtuuhintaista mutta kivaa tuparilahjaa, help...

9

5309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaisin

      Arabian seinä taulun,jonkun lasisen ikkuna koristeen,ja tietenkin kukkia!

      • Älä

        seinätauluja tai ikkunakoristeita, jos et todella tiedä ihmisen makua tarkkaan. Tauluja ei kannata toisen ostaa ns. vieraaseen kotiin. Ei välttämättä löydy sille paikkaa tai ei sovi asujan väreihin ym. Itse olen saanut taulun lahjaksi ja se on ikuinen ongelma. Kiva sit kun taulun antaja tulee kylään, eikä taulu olekaan seinällä...

        Katso riittääkö uudella asukilla huumori ja vie ruisleipää ja merisuolaa (niinkuin ennenvanhaan) ja asettele ne vaikka uuteen puurokattilaan. Ei mee muuten ainakaan hukkaan...


      • titi
        Älä kirjoitti:

        seinätauluja tai ikkunakoristeita, jos et todella tiedä ihmisen makua tarkkaan. Tauluja ei kannata toisen ostaa ns. vieraaseen kotiin. Ei välttämättä löydy sille paikkaa tai ei sovi asujan väreihin ym. Itse olen saanut taulun lahjaksi ja se on ikuinen ongelma. Kiva sit kun taulun antaja tulee kylään, eikä taulu olekaan seinällä...

        Katso riittääkö uudella asukilla huumori ja vie ruisleipää ja merisuolaa (niinkuin ennenvanhaan) ja asettele ne vaikka uuteen puurokattilaan. Ei mee muuten ainakaan hukkaan...

        Lahjakortti on aina varma lahja.

        Saaja voi itse valita mitä kotiinsa haluaa, eikä tule sitä vaivautunutta oloa toisen kodin sisustamisesta.


    • tarpeellista

      Parikymppisen kodissa on varmaan vielä ihan oikeitakin puutteita, joten kannattaa kysyä suoraan voisiko ostaa jotain tarpeellista.

      Ja jos ei vastausta saa niin kysy sitten mitä astia-/aterinsarjoja hän kerää, niistä löytyy yleensä joka kukkarolle sopivaa ostettavaa. Yksikin kuppipari yms. oikeaa sarjaa lämmittää, kun astiat ovat kuitenkin hirmuisen kalliita.

      Ensimmäiseen kotiin hyvä tuliainen on: Korillinen/kulhollinen/kattilallinen perustavaraa: muroja, nuudeleita, mausteita, puurohiutaleita...

      Jos et ole menossa yksin vaan teitä on isompi porukka niin suosittelen ehdottomasti kimppalahjaa.

    • Marjaana

      Jos et voi tarkista saajan toiveita, niin näin syksyllä voisi kynttilälahja olla kiva.

      Viherkasvikin on aika turvallinen, kympillä saa jo marketista pienehkön zamioculkaksen ruukussa.

      En suosittele tauluja.

    • punanenä

      Viinipullo on klassinen lahja. Pitkäripaisesta löytyy myös viinipullon ilmaaja (n. 15 euroa, tyylikäs paketti), jolla ystäväsi voi sulkea pullon juotuaan lasillisen-pari. Avattu viini säilyy hyvänä parikin viikkoa, kun pullo on ilmattu. Suosittelen!

    • Parhaalle ystävälle
    • Marianne

      kannattaa ostaa ihan "selviytymispakkaus". Eli tölkinavaaja, pullonavaaja, kahvin mittalusikka, suolaa, pippuria ym. mausteita, laastaria, teippiä, tiskiharja ihan huumorilla, ...

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe