Lähden Thaimaaseen huoria panemaan?
Onko se lomaromanssi jos...
10
558
Vastaukset
- Romantikko minäkin
Jos huoria on useampi niin silloin se on lomaromansseja. Jos vain yksi on se lomaromanssi. Kyllä rakkaus on hieno asia.
- tiger2
juu.
- Koh Phangan
Eiköhän se ole parempi että Rauli pysyy kotona, ja hiplailee
itseään peiton alla siellä Pönttövuoren takana peräkammarissa.- Näin on
Juuri tuollaiset Raulit Thaimaaseen menee.
- mukava mies
Näin on kirjoitti:
Juuri tuollaiset Raulit Thaimaaseen menee.
En kyllä ymmärrä niitä jotka menee tuonne. Itse mieluummin etelän matkalla isken normaalin naisen enkä tyydy mihinkään huoraan.
- Ei ole
mutta jos suomaalainen sotanorsu ostaa Ipadin turkkilaiselle "poikaystävälleen", on se lomaromanssi;:)
- Jorma tanassa
Jos lähdet thaimaaseen panemaa huoraa, niin silloin voit sanoa kokeneesi lomaromanssin.
Jos saat maksun panemisesta, oli se sitten mitä tahansa, rahaa, illallisen, kukkia tms. niin olet silloin myynyt itseäsi, toisin sanoen olet ollut huora.- näin se just on
osui ja upposi !!!
- Kunnon menoa!
näin se just on kirjoitti:
osui ja upposi !!!
Jes!!!!
- Herra Hakkarainen
Ei ole lomaromanssi, se on liikematka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104955
- 1534933
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464682- 1463024
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302713- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421937
- 231458
- 371443