Mitä vitun kiksejä te nimimerkkien pöllijät saatte pöllimällä muiden nimimerkkejä? Ihan vitun lapsellista huomionhakua. Kasvakaa oikeesti.
Lapsellista..
9
102
Vastaukset
- järki käteen
rekisteröikää se nimimerkkinne niin muut ei käytä sitä
- ilkeää naurua
Se on iha helvetin typerää.... Aika paljon kokemusta asiasta
- ilkeää naurua
siis se et toiste nimimerkkejä pöllittää.
jaa mie en ainaskaa jaksa ruveta rekisteröimää koska sillo mie tuntisin olevani jotenki sidottu tänne jaaaaaa niiiii
Samaa mieltä aloittajan kaa!
- piece&love
Niimpä^^.. Veikkaisin että VitunPASKA ja Tatu Kolikolistaja ovat ne suurimmat sankarit nickiennappaamisessa (ellei sitten JANESI ole alkanut harjoittaa nettiurkinnan lisäxi myös identiteettivarkauksia).
_Nickienpöllintä.. Ooooh mikä talentti ;3 Sitä työxeenkin voisi alkaa tehdä, saa rahat uhriensa palkoista ja välipalarahoista^^. Siinä päätyisi kuitenkin leivättömän pöydän ääreen aika nopsasti jos jäisi kiinni ;3 Siperialaisvankilaan jossa kaivetaan umpimaasta ojia ansaitaxeen oikean sängyn yösijaxeen. Jos ei kaiva ojaa kolmessa tunnissa, saa nukkua avolattialla ja kuoria kymmenen kiloa raakoja pohjoispottuja (mestarisikiusaajan tyyliin .___.)^^. EI NÄIN._
- rekisteröitykää
Ei toisten "nimimerkkejä" voi pölliä, koska eihän ne ees oo mitään oikeita jos ei niillä ole rekisteröitynyt!
Jos ette halua että joku esittää teitä varastamalla "nimimerkkinne", niin kannattaisiko rekisteröityä?
Sitten sitä ei voisi varastaa.- joohee
"Ei toisten 'nimimerkkejä' voi pölliä..."
"...joku esittää teitä varastamalla..."
"Sitten sitä ei voisi varastaa."
Siis alussa väität, ettei toisten nimimerkkejä voi pölliä, koska ne eivät ole ns. oikeita jos ei ole rekisteröitynyt. Ja lopussa kehotat rekisteröitymään, jonka vuoksi niitä ei voisi enää varastaa. Kysymykseni sulle siis on: voiko nimimerkkejä varastaa vai ei? - joohee
joohee kirjoitti:
"Ei toisten 'nimimerkkejä' voi pölliä..."
"...joku esittää teitä varastamalla..."
"Sitten sitä ei voisi varastaa."
Siis alussa väität, ettei toisten nimimerkkejä voi pölliä, koska ne eivät ole ns. oikeita jos ei ole rekisteröitynyt. Ja lopussa kehotat rekisteröitymään, jonka vuoksi niitä ei voisi enää varastaa. Kysymykseni sulle siis on: voiko nimimerkkejä varastaa vai ei?no vittu mieti
joohee kirjoitti:
no vittu mieti
Tuosta viestistä ja sen nimimerkistä päätellen, vastaus on, että nimimerkin voi varastaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466