Lapsellista..

joohee

Mitä vitun kiksejä te nimimerkkien pöllijät saatte pöllimällä muiden nimimerkkejä? Ihan vitun lapsellista huomionhakua. Kasvakaa oikeesti.

9

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki käteen

      rekisteröikää se nimimerkkinne niin muut ei käytä sitä

    • ilkeää naurua

      Se on iha helvetin typerää.... Aika paljon kokemusta asiasta

      • ilkeää naurua

        siis se et toiste nimimerkkejä pöllittää.
        jaa mie en ainaskaa jaksa ruveta rekisteröimää koska sillo mie tuntisin olevani jotenki sidottu tänne jaaaaaa niiiii


    • Samaa mieltä aloittajan kaa!

      • piece&love

        Niimpä^^.. Veikkaisin että VitunPASKA ja Tatu Kolikolistaja ovat ne suurimmat sankarit nickiennappaamisessa (ellei sitten JANESI ole alkanut harjoittaa nettiurkinnan lisäxi myös identiteettivarkauksia).
        _Nickienpöllintä.. Ooooh mikä talentti ;3 Sitä työxeenkin voisi alkaa tehdä, saa rahat uhriensa palkoista ja välipalarahoista^^. Siinä päätyisi kuitenkin leivättömän pöydän ääreen aika nopsasti jos jäisi kiinni ;3 Siperialaisvankilaan jossa kaivetaan umpimaasta ojia ansaitaxeen oikean sängyn yösijaxeen. Jos ei kaiva ojaa kolmessa tunnissa, saa nukkua avolattialla ja kuoria kymmenen kiloa raakoja pohjoispottuja (mestarisikiusaajan tyyliin .___.)^^. EI NÄIN._


    • rekisteröitykää

      Ei toisten "nimimerkkejä" voi pölliä, koska eihän ne ees oo mitään oikeita jos ei niillä ole rekisteröitynyt!

      Jos ette halua että joku esittää teitä varastamalla "nimimerkkinne", niin kannattaisiko rekisteröityä?
      Sitten sitä ei voisi varastaa.

      • joohee

        "Ei toisten 'nimimerkkejä' voi pölliä..."

        "...joku esittää teitä varastamalla..."

        "Sitten sitä ei voisi varastaa."

        Siis alussa väität, ettei toisten nimimerkkejä voi pölliä, koska ne eivät ole ns. oikeita jos ei ole rekisteröitynyt. Ja lopussa kehotat rekisteröitymään, jonka vuoksi niitä ei voisi enää varastaa. Kysymykseni sulle siis on: voiko nimimerkkejä varastaa vai ei?


      • joohee
        joohee kirjoitti:

        "Ei toisten 'nimimerkkejä' voi pölliä..."

        "...joku esittää teitä varastamalla..."

        "Sitten sitä ei voisi varastaa."

        Siis alussa väität, ettei toisten nimimerkkejä voi pölliä, koska ne eivät ole ns. oikeita jos ei ole rekisteröitynyt. Ja lopussa kehotat rekisteröitymään, jonka vuoksi niitä ei voisi enää varastaa. Kysymykseni sulle siis on: voiko nimimerkkejä varastaa vai ei?

        no vittu mieti


      • joohee kirjoitti:

        no vittu mieti

        Tuosta viestistä ja sen nimimerkistä päätellen, vastaus on, että nimimerkin voi varastaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe