Miksi blondeja vihataan?

epäreilua

Miksi vihaatte blondeja? Useat sanoo että "kaikki blondit on sydämmettömiä lutkia" yms. paskaa, mutta se ei ole blondeista kivaa :( Se on teidän mielipiteenne, mutta ei tarvi tulla nettiin haukkumaan, koska sitä voi lukea joku jolla on blondit hiukset.
Ittelläni on luonnostaan blondit ja en saa värjätä niitä. Ei ole kivaa että automaattisesti luokitellaan ilkeäksi huomiohuoraksi, jos omistaa luonnostaan blondit ja ei saa värjätä tai mitään. Eivät blondit voi hiusten värilleen mitään.

24

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R__A__K__A__S

      Kaikki luulee että me blondit ollaan tyhmiä.
      vaikka niin se kyllä vähä menee.
      koska olin luokan kaa metsässä istuttamassa puita olin mun kaverin kans samassa ryhmässä joka on blondi kans.
      nii sitte istuteltiin niitä muut istutti yli kymmenen nii mä ja se naurettiin ja valitettiin koko aika.

    • Kalle Puumala

      Minuakin kutsutaan lutkahuoraksi. Olen 13v luomublondi poika ja olen luokkani paras koulussa. Kikkaile Vompatti00, jos haluat chätätä.

      • 12vee poju

        Blondit on kaikkei söpöimpiä :3


      • Huooh
        12vee poju kirjoitti:

        Blondit on kaikkei söpöimpiä :3

        Coi raukkaa, et tiedä kuinka väärässä oletkaan.


      • Anonyymi
        Huooh kirjoitti:

        Coi raukkaa, et tiedä kuinka väärässä oletkaan.

        Oon blondi ja sun ei tarvii tulla näsäviisasteleen et kui blondit on tyhmiä! Ei sille voi mitään mille näyttää tai minkä väriset hiukset on! Et tiedäkkään kuinka paljon blondeja kiusataan siitä kun useimmilla vaalea hiuksisilla on myös vaaleat kulmakarvat! Mulla on ja oon kiusaamisen takia kärsiny masennuksesta! Yhen SUN kaltasen ihmisen takia!


    • atski

      Ite seukkaan blondin kaa ja se on maailman ihanin tyttö

      • Kalle Puumala

        en usko!


      • melkeen blondi
        Kalle Puumala kirjoitti:

        en usko!

        No mul on latvat blondit ja ylhäält sellaiset vähäse tummemmat eli näyttää liukuvärjätyilt vaikkei oo nii vaikken ihan blondi ookkaan nii silti mua haukutaa O_o


      • Kalle Puumala
        Kalle Puumala kirjoitti:

        en usko!

        "Feikki Kalle Puumala"
        -Kalle Puumala
        Viisaita sanoja


    • Juuu<3

      Mäki oon luonnostaan blondi.. Mut mua ei oikei kiinnosta suomalaisten poikien mielipiteet. Mä rakastan tummia ja siis ulkomaalaisia...

      • Juuu<3

        Ps.
        Sillon tunsin itteni tärkeeks ja halutuks...:) ku siel on niin komeita poikii ja miehii


      • jooma1

        saatan tietää sut "Juuu


      • Kalle Puumala
        Juuu<3 kirjoitti:

        Ps.
        Sillon tunsin itteni tärkeeks ja halutuks...:) ku siel on niin komeita poikii ja miehii

        Olihan se hauskaa, kun 60v mies vinkkailee silmää 9v siskolleni.


      • Anonyymi

        Mä rakastan tummaihoisia poikia tummilla hiuksilla ne vaan on niin....😍


    • Lune Noire

      Taitaa olla nuo blondivitsit...
      Mitä mä ite näitä keskusteluita olen kattonut nii en muista et yhessäkää ois blondeja vastaan "hyökätty"
      Koulussakaaa ei näitä "hyökkäyksiä" ole näkynyt/kuulunut, vitsaillen saatetaa jotain sanoa. Tosin yli puolet näistä vitseistä ovat mielestäni näiden blondien suorittamia.

      Kummallista, miten en ite oo huomannu tota yhtää. En sit tiiä onko eri ikäluokassa, ku tuntuu et tän palstan kävijät on pari vuotta nuorempia, tai sitte melkee täysikäsiä...

    • Samalla tavalla kuten ihmiset vihaavat: Bronyja,homoseksuualeja,homoja,biseksuualeja,bitä,lesboja,lesboseksuualeja,huumeidenkäyttäjiä,juoppoja,raiskaajia,Runkkuja,pervoja,natseja,hitlereitä,mikki hiirtä ja käärmeitä.
      Ihmiset eivät osaa hyväksyä erilaisia ihmisiä ja se on surullista!

      • omnotinom

        Homoseksuaaleja ja homoja xD mitä vittua ja hyi saatana täällä ketjulla on joku mutuhoro


      • Kalle Puumala

        Oot aika fabulous, kun kiskot niitä pinkkejä poneja esiin joka viestissä. Ymmärrätkö, että mua ei kiinnosta?


    • Miss Blonde

      Mut on leimattu luokan Bimdoksi ja oon kans saanu kuulla nimitystä Barbie. Toki oon vähän diiva ja pinkkiä käytän aika paljon. Mua ei blondin leima haittaa. Jos muut niin kovasti haluu pitää mua aivottomana horona nii omapa on ongelmansa. Jos joku ihminen määrittää mun persoonallisuuden hiustenvärin takia niin en sellaiseen ihmiseen aikaani aio tuhlata

    • ThatGirl<3

      ei mua ainakaa vihata vaik oon blondi (;

    • Gaaash

      Kuka "vihaa" blondeja? Minkä ikäsiä täällä liikkuu:D

    • nepuska

      Mua ei olla ikinä luokiteltu miksikää idiootiks vaik oonki blondi. Tai no... mitä ny läpällä :D Täs bloniudes on vaa se huono puoli, et haluisin värjätä mustiks, mut juurikasvu näyttäis iha kauheelt ku mul on semmoset TOSI blondit hiukset...

    • BlondiLover

      Blondit on hot;)

      • BlondAndProud

        oon blondi, fiksu ja en oo huomiohuora. Ps oon poika


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe