Kuinka suosittu on ravintola Paprika?

17+4

Tripadvisorin käyttäjät suosittelevat pöytävarausta. Me ollaan muutaman viikon kuluttua Budapestissä ja mä mietin että riittääkö pöytävarauksen tekemiseen se, että sen tekee päivää ennen Budapestissä (hotellin respa varaa) vai pitäsikö pöytä varata jo etukäteen Suomesta? Pöydän pystyy ilmeisesti vain varaamaan soittamalla? Vai voikohan ravintolaan vain mennä ilman pöytävarausta?

Sen sekopään joka on tämän palstan riesana EI TARVITSE VAIVAUTUA KIRJOITTAMAAN MITÄÄN TÄHÄN ALOITUSKEEN. Mä ilmoitan jokaisen asiattoman vastauksen palstan ylläpidolle joka ei liity mitenkään ravintola Paprikaan tai pöytävaraukseen kyseisestä ravintolasta.

3

475

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rock888

En tiedä paikasta mutta Unkarissa on sangen yleinen tapa soitella varausta joka paikkaan, ja samoin pyytää paikkoja soittamaan taxi (eli niitä harvemmin napataan kadulta). Eli siitä että joku suosittelee varausta ei oikein kauheasti voi päätellä paikan suosiosta (10% tippi on myös tapa). Päivä ennen varaus pitäisi kyllä riittää, ja jos ei sovi, niin suht lähellä tuota paikkaa on Huszar, jonka ruokaa voin suositella. Jos haluat hyvän jälkiruuan lisäksi elämyksen, niin käykää jälkiruoka kakkukahvilla New York Cafessa (maailman kaunein kahvila). Olen myös Unkarissa käynyt aika keskivertopaikoissa jotka on Tripadvisorissa kärkipäässä, joten niihinkään suosituksiin ei ihan loputtomasti kannata luottaa.

• Yhden kerran olen käynyt syömässä ja ei ollut varausta. Seuraavalla reissulla uudelleen ihan ok paikka

• Sokea korppi

Moi, muutaman kerran käyty ruokailemassa Paprikassa ilman pöytävarausta. Joskus jouduttu odottelemaan ulkona jonkin aikaa. Suosittu paikka ja usein täynnä joten suosittelen varausta. Erittäin mukava paikka. Suosittelen myös Vak Varju ravintoloita. Hyvä ruoka ja palvelu kohdallaan. Kannattaa tehdä varaus Vak Varjuun joko aiemmin tai paikan päällä. Netissä voi tehdä sinne varauksen.
      Maukasta matkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1099
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      922
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      739
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      680
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      582
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      576
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      173
      568
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      558
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      555
    Aihe