Tripadvisorin käyttäjät suosittelevat pöytävarausta. Me ollaan muutaman viikon kuluttua Budapestissä ja mä mietin että riittääkö pöytävarauksen tekemiseen se, että sen tekee päivää ennen Budapestissä (hotellin respa varaa) vai pitäsikö pöytä varata jo etukäteen Suomesta? Pöydän pystyy ilmeisesti vain varaamaan soittamalla? Vai voikohan ravintolaan vain mennä ilman pöytävarausta?
Sen sekopään joka on tämän palstan riesana EI TARVITSE VAIVAUTUA KIRJOITTAMAAN MITÄÄN TÄHÄN ALOITUSKEEN. Mä ilmoitan jokaisen asiattoman vastauksen palstan ylläpidolle joka ei liity mitenkään ravintola Paprikaan tai pöytävaraukseen kyseisestä ravintolasta.
Kuinka suosittu on ravintola Paprika?
3
411
Vastaukset
- rock888
En tiedä paikasta mutta Unkarissa on sangen yleinen tapa soitella varausta joka paikkaan, ja samoin pyytää paikkoja soittamaan taxi (eli niitä harvemmin napataan kadulta). Eli siitä että joku suosittelee varausta ei oikein kauheasti voi päätellä paikan suosiosta (10% tippi on myös tapa). Päivä ennen varaus pitäisi kyllä riittää, ja jos ei sovi, niin suht lähellä tuota paikkaa on Huszar, jonka ruokaa voin suositella. Jos haluat hyvän jälkiruuan lisäksi elämyksen, niin käykää jälkiruoka kakkukahvilla New York Cafessa (maailman kaunein kahvila). Olen myös Unkarissa käynyt aika keskivertopaikoissa jotka on Tripadvisorissa kärkipäässä, joten niihinkään suosituksiin ei ihan loputtomasti kannata luottaa.
Yhden kerran olen käynyt syömässä ja ei ollut varausta. Seuraavalla reissulla uudelleen ihan ok paikka
- Sokea korppi
Moi, muutaman kerran käyty ruokailemassa Paprikassa ilman pöytävarausta. Joskus jouduttu odottelemaan ulkona jonkin aikaa. Suosittu paikka ja usein täynnä joten suosittelen varausta. Erittäin mukava paikka. Suosittelen myös Vak Varju ravintoloita. Hyvä ruoka ja palvelu kohdallaan. Kannattaa tehdä varaus Vak Varjuun joko aiemmin tai paikan päällä. Netissä voi tehdä sinne varauksen.
Maukasta matkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006