Kuinka suosittu on ravintola Paprika?

17+4

Tripadvisorin käyttäjät suosittelevat pöytävarausta. Me ollaan muutaman viikon kuluttua Budapestissä ja mä mietin että riittääkö pöytävarauksen tekemiseen se, että sen tekee päivää ennen Budapestissä (hotellin respa varaa) vai pitäsikö pöytä varata jo etukäteen Suomesta? Pöydän pystyy ilmeisesti vain varaamaan soittamalla? Vai voikohan ravintolaan vain mennä ilman pöytävarausta?

Sen sekopään joka on tämän palstan riesana EI TARVITSE VAIVAUTUA KIRJOITTAMAAN MITÄÄN TÄHÄN ALOITUSKEEN. Mä ilmoitan jokaisen asiattoman vastauksen palstan ylläpidolle joka ei liity mitenkään ravintola Paprikaan tai pöytävaraukseen kyseisestä ravintolasta.

3

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rock888

En tiedä paikasta mutta Unkarissa on sangen yleinen tapa soitella varausta joka paikkaan, ja samoin pyytää paikkoja soittamaan taxi (eli niitä harvemmin napataan kadulta). Eli siitä että joku suosittelee varausta ei oikein kauheasti voi päätellä paikan suosiosta (10% tippi on myös tapa). Päivä ennen varaus pitäisi kyllä riittää, ja jos ei sovi, niin suht lähellä tuota paikkaa on Huszar, jonka ruokaa voin suositella. Jos haluat hyvän jälkiruuan lisäksi elämyksen, niin käykää jälkiruoka kakkukahvilla New York Cafessa (maailman kaunein kahvila). Olen myös Unkarissa käynyt aika keskivertopaikoissa jotka on Tripadvisorissa kärkipäässä, joten niihinkään suosituksiin ei ihan loputtomasti kannata luottaa.

• Yhden kerran olen käynyt syömässä ja ei ollut varausta. Seuraavalla reissulla uudelleen ihan ok paikka

• Sokea korppi

Moi, muutaman kerran käyty ruokailemassa Paprikassa ilman pöytävarausta. Joskus jouduttu odottelemaan ulkona jonkin aikaa. Suosittu paikka ja usein täynnä joten suosittelen varausta. Erittäin mukava paikka. Suosittelen myös Vak Varju ravintoloita. Hyvä ruoka ja palvelu kohdallaan. Kannattaa tehdä varaus Vak Varjuun joko aiemmin tai paikan päällä. Netissä voi tehdä sinne varauksen.
      Maukasta matkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4897
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      425
      1546
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      191
      1128
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1108
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      16
      1026
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe