Minkä lehden sitä kannattais tilata, MB tuntuu olevan jopa perämoottoreita myöden täynnä kaikkea muuta kuin tietotekniikkaa. Olisko Kotimikro tai MikroPC parempia vaihtoehtoja?
Mikä lehti tietokone-harrastajalle?
20
264
Vastaukset
- jassåå månssån
En oikeataan tiedä, mutta mobilisti on ainakin hyvä lehti. http://www.mobilisti.fi/
- joku vaan
Mobilisti on tosiaan hyvä lehti, mutta ei ole vastaus aloittajan kysymykseen.
Tekniikan maailma voisi olla yksi. Siinä on ollut mielenkiintoisia artikkeleita ja testejä.
- mikropeesee
Jos MB:n perämoottorijutut ärsyttävät, niin TM:ssa saa siihen lisäksi testejä akkuporakoneista, kahvinkeittimistä ja partakoneista. Aina vaan paranee.
Käy kirjastossa lukemassa pari numeroa MikroPC:tä, sitten tiedät miltä lehti vaikuttaa. Riippuu niin paljon siitä, mitä lehdeltäsi haluat. - mikä lehti
mikropeesee kirjoitti:
Jos MB:n perämoottorijutut ärsyttävät, niin TM:ssa saa siihen lisäksi testejä akkuporakoneista, kahvinkeittimistä ja partakoneista. Aina vaan paranee.
Käy kirjastossa lukemassa pari numeroa MikroPC:tä, sitten tiedät miltä lehti vaikuttaa. Riippuu niin paljon siitä, mitä lehdeltäsi haluat.Eipä tuu meidän mihinkään lähikirjastoihin MikroPC:tä, ikävä kyllä. :( Täytynee ostaa irtonumeroita.
- 0hm0
Et vastannut aloittajan kysymykseen. Miksi et?
- -Rr
Tietokone
-Rr- joku vaan
Itse kyllä jättäisin Tietokone-lehden laskuista pois sen huiman puolueellisuuden takia, etenkin Ossi Mäntylahden kolumnit on suorastaan raivostuttavaa luettavaa!
- -Rr
joku vaan kirjoitti:
Itse kyllä jättäisin Tietokone-lehden laskuista pois sen huiman puolueellisuuden takia, etenkin Ossi Mäntylahden kolumnit on suorastaan raivostuttavaa luettavaa!
Koko lehti banniin yhden tyypin juttujen takia? Vinkki: ärsyttävän tyypin jutut voi jättää lukematta. Minä ohitan Petteri Järvisen pseudohöpinät sujuvasti.
-Rr - Hiero Nymus
-Rr kirjoitti:
Koko lehti banniin yhden tyypin juttujen takia? Vinkki: ärsyttävän tyypin jutut voi jättää lukematta. Minä ohitan Petteri Järvisen pseudohöpinät sujuvasti.
-RrMitäs nyt on tapahtunut, olen rr:n kanssa samaa mieltä ketjun kaikissa kommenteissa tähän saakka ??
- Skrollaaja
Tietokone-lehti on aika rankasti yrityksille ja organisaatioille suunnattu, vähemmän asiaa harrastelijoille. Sitäpaitsi noudattaa samaa linjaa mB:n kanssa siinä että on juttuja kameroista ym. tietotekniikkaan kuulumattomista tavaroista. Loput jutut on sitten jotain älypuhelin, tabletti-linjaa sekä noita yritysasioita.
Suosittelisin Tietokone-lehden ja mB:n tilalle MikroPC:tä tai Kotimikroa. Ja tietenkin myös Skrollia. Skrolli on niin edullinen että sen voi tilata toiseksi lehdeksi. - toinen skrollaaja
Skrollaaja kirjoitti:
Tietokone-lehti on aika rankasti yrityksille ja organisaatioille suunnattu, vähemmän asiaa harrastelijoille. Sitäpaitsi noudattaa samaa linjaa mB:n kanssa siinä että on juttuja kameroista ym. tietotekniikkaan kuulumattomista tavaroista. Loput jutut on sitten jotain älypuhelin, tabletti-linjaa sekä noita yritysasioita.
Suosittelisin Tietokone-lehden ja mB:n tilalle MikroPC:tä tai Kotimikroa. Ja tietenkin myös Skrollia. Skrolli on niin edullinen että sen voi tilata toiseksi lehdeksi.http://www.skrolli.fi
Mielenkiintoinen lehti, itse tilasin tuon.
- sdpjacccp
Kotimikro on paras normaali tietsikka ihmiselle, vähiten juttuja muista aiheista. Minä luen kaikki suomenkieliset tietsikkalehdet, kaikki numerot.
Kuka oikeasti jaksaa noita lehtiä enää lukea. Samat asiat löytää netistä ja ilmaiseksi.
Toista oli joskus -80 ja -90 luvullakin, MB:ssä oli silloin viellä asiaakin, itsekin ensimmäisen 486 koneen rakentelin MB ohjeitten mukaan, muistaakseni v. 93 maksoi muuten mansikoita siihen aikaan.- Hiero Nymus
Ai löytää vai? No enpä kuule usko, että olet lukenut paljoakaan lehtiä jos noin väität :D. Noitten lehtien ns. suola on Sanoma Oy:n "riippumattomat" kolumnit, ei niitä mistään netistä saa ilmaiseksi.
- hyvä.
Hiero Nymus kirjoitti:
Ai löytää vai? No enpä kuule usko, että olet lukenut paljoakaan lehtiä jos noin väität :D. Noitten lehtien ns. suola on Sanoma Oy:n "riippumattomat" kolumnit, ei niitä mistään netistä saa ilmaiseksi.
Olipa hyvä että laitoit tuon riippumattomat-sanan lainausmerkkeihin, nimittäin ainakin Mäntylahden Ossin kolumnit on Microsoftin maksamia! :D
- käyttökelvoton 8
hyvä. kirjoitti:
Olipa hyvä että laitoit tuon riippumattomat-sanan lainausmerkkeihin, nimittäin ainakin Mäntylahden Ossin kolumnit on Microsoftin maksamia! :D
vaikka microsoft julkaisisi neliön muotoisen paskan se olisi ossin mielestä uutta ja mullistavaa
- totta puhut
käyttökelvoton 8 kirjoitti:
vaikka microsoft julkaisisi neliön muotoisen paskan se olisi ossin mielestä uutta ja mullistavaa
Se on kyllä totta! :D
- dswere
just löysin paperinkeräyksestä 2013 alkuvuoden tekniikan maailmat.Hinta laatu suhde hyvähkö:D
- ereryrt
Tekniikan Maailma on hyvä,mutta ei ole mikään tietsikkalehti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042975Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783