emo tai scene tyyli. LUE!

sceneGirl_

En keksiny parempaa otsikkoo xd mutta asiaan.. Eli laitan tähä nyt jtn kysymyksii liittyen tähä tyylii ja jotaa muutakii:)

---kysymyksiä---
- Miten kerroitte/Ilmaisitte vanhemmillenne että vaihdatte tyyliä emoon/sceneen?
- Mitä hyviä ja luotettavia kauppoja on mistä saa emo vaatteita?(nettikauppoja)
- Pitääkö teidän mielestänne emojen viillellä ja polttaa yms?
- Oletteko itse emo tai scene(tai punnkari/gootti) tyylisiä?

----Muuta----

- Minä ja ystäväni olemme nykyään hyvin saman tyylisiä.. Minä olen scene tyylinen ja ystäväni emo tyylinen. Ystäväni polttaa ja viiltelee..Minä poltan silloin tällöin. Vaihdoin tyyliäni tylsän elämäni takia ja päätin kokeilla vähän erilaisempaa tyyliä. En ole bi tai kiinostunut muutenkaan tytöistä(olen siis tyttö:D)
Vaihdoin tyyliäni kesäloman aikana joten kouluun meneminen jännittää sillä ystävääni kiusataan emo tyylin takia:( Minuakin jo kiusataan vaikka olen "normaali tyylinen" niin pelottaa mitä muut sanoo...Itse olen sitä mieltä että MINÄ päätän MINUN tyylistäni ja elämästäni...5 hailee mitä muut ajattelee..! Tähän loppuun vielä haluaisin kysyä että jos olet jotain näistä tyyleistä niin voitaisiinko olkaa kaveerata esim KIK:issä... Ikähaarukka olis semmone 12-17 .. Ite oon 13.... Voit olla tyttö tai poika . Olen hyvin yksinäinen kiusaamisen takia(ja ystäväni myös) niin toivoisin että jos SINÄ ihana ihminen luet tämän ja voitaisiin tutustua paremmin jos kiinostusta riittää:) Kiitos jos vastaat noihin kysymyksiin ja luit tämän alusta loppuun!
PS. Jos haluatte tutustua minuun ja vaikka ystäväänikin niin laittakaa kik nimenne tähän:)

♥Kiitos♥

42

2621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cannabiseclipse

- Miten kerroitte/Ilmaisitte vanhemmillenne että vaihdatte tyyliä emoon/sceneen?
      - En mitenkään, koska olen käyttänyt sen tyylisiä vaatteita lähes koko ikäni.
      - Emp, bluebanana, backstreet, cybershop yms. Ite ainaki ostelen noista paljon vaatteita.
      - Ei tietänkään ole pakko
      - En luokittele itteeni, mut vastaan nyt vaikka sitten kyllä.

Saa kikata jos haluu _xDLauraxD_

• BEAUTYKILLER74

---kysymyksiä---

en mitenkään. Koska en tavallaan havitellut kyseistä tyyliä. Nykyään en tosin enää näytä usein "scene/emo" tyyliseltä, sillä laittautuminen vie niin paljon aikaa.

EMP, backstreet, cybershop ja ihan peruskaupat. Kun yhdistelee oikein, mikä vaan toimii.

Ei todellakaan. Ei jokainen scene tai emo viiltele tai polta. Ei ole pakko. Miksi pitäisi tuhota omaa kehoaan. Se on eriasia jos on jokin ahdistus tai masennus. Emo/scene on pukeutumistyyli ei mikään elämäntapa

Olin ennen aikalailla. Aina välillä se tulee takasin, että haluaa pukeutua niin ja näin ja laittaa hiukset noin. Nytkin suunnitelmissa pinkihtävän punaiset hiukset ja lävistyksiä joulun jälkeen :D

Ei oo kikkii, mut jos haluut käydä kattoo mun blogia niin

http://infinite-paradise-x.blogspot.fi/

• sceneGirl_

kiitos molemmille asiallisista vastauksista:)! noista oli paljon apua!

• Mary Dead

Noh, mun tyyli muuttu pikku hiljaa emomaiseks josta pikku hiljaa scenemäisemmäski, joten ei ne sanonut mitään .__.

Cybershop on mulle ainakin ihan ykkönen

Ei? Itte oon täysin absolutisti, vaikka täysikäinen olenkin

Noh, ehk joku emon ja scenen sekoitus jos pitää määritellä :'''D Puoliks pinkit ja puoliks siniset isoks tupeeratut hiukset, aika paljon meikkii ja lävistyksiä (angel bites ja bridge). Jos kiinnostaa niin mun blogi on http://dead-wonderland.blogspot.fi/

• Meow :3

Itse olen gootti, mutta yritän silti auttaa:

Näytin äidilleni kuvan vaatekappaleesta jonka halusin ja kysyin onko ok jos ostan sen. Äitini hyväksyy tyylini.

Kaupat tuossa jo mainittiinkin. Scene tyylisen kannattaisi hakea vatteet varmaankin Cybershopista. EMP:ltä löytyy lähinnä ns "hevari" ja gootti tyylisiä (myös punkkari) vaatteita.

Viiltelyn ja tupakoinnin ei todellakaan pitäisi olla osa tyyliä. Jos viiltelee vain tyylin takia se on typerää. Emoilla ja sceneillä on jo sen takia huono maine. En suosittele.

• emooboy
      • sceneGirl_

kiitti teillekii avusta:)

• charming
    • :dd

-Miten kerroitte/Ilmaisitte vanhemmillenne että vaihdatte tyyliä emoon/sceneen?

No, aloin vain hankkimaan joskus vuosia sitten sellasia vaatteita kun tahoin ja siihen porukat sit sai vain tottuu.(:

Ite aika paljon tuolta EMP:ltä ja Gybershopista tilailen, mutta Hot Topic on paras. Harmi vaan, että se on USA:lainen kauppa, joten aika kallista alkaa sieltä tilaa. :d

Eips.

Emo kai vähän.

• Miu Mau x)

En Ny oikein voi vastata kysymyksii, koska olen puhelimella.. Mutta voin laittaa tähän minun Kik nimen ja täss olis mun kik nimi ; Ayatiww ... x) toi hymiö ei kuulu toho xc

• scenet<3

jos sceneks rupeet nii älä ny helvetis rupee viiltelee

• h1ps j3332

Twilight homo tyyli iha p4rsa

• scene1

---kysymyksiä---
      Se kun muutuin pikkuhiljaa vaan :)
      Cybershop,emp
      Ei todellakaan ole pakko..
      Scene olen:)

• xjkdf

- Miten kerroitte/Ilmaisitte vanhemmillenne että vaihdatte tyyliä emoon/sceneen?- no mitä niille ois pitäny sanua :D heh ku oliniha pikkune en ees sillo tienny mikä on emo ja tällee kattelin vaa kaikkia kuvia ku olin menossa kampaajalle ja otin sieltä semmosen mallin ja aloin vaa värjäileee hiuksia kaikilla kivoilla väreillä c:ei porukat aluks tykämmy siitä mutta nyt äiti o jo tottunu
      - Mitä hyviä ja luotettavia kauppoja on mistä saa emo vaatteita?(nettikauppoja) no ekana tulee mielee cybershop ja emp ja iha kaikki tavis kaupat :3
      - Pitääkö teidän mielestänne emojen viillellä ja polttaa yms? no ei .ei viiltely merkkaa et oot emo . niillä joilla on paha olo nii neviiltelee sen takia että siitä tulee sillon hyväolo ja että se auttaa x) eikä sentakia että se ois jotenki emo maista :D
      tainonii riippuu.. ja polttamisessa eioo koskaa mitää järkee.. itepoltun ennenmutta lopetin ku isi kuoli keuhkosyöpään ..
      - Oletteko itse emo tai scene(tai punnkari/gootti) tyylisiä? enmää luokittele itteeni

• Belinda Strawberry

En maininnu vanhemmille mitää:D ilmeisesti ovat sit tottunu tähän.
      vaatteita ostelen cybershopista, emp:ltä ja mitäs näit on viel...:D
      en osaa kyl luokitella itteeni, mut ehkjäpä joku emon ja scenen sekotus?

Klikatkaa ittenne mun blogiin ja saa liittyy lukijaks:3
      http://deadbelindastrawberry.blogspot.fi/

• emogirl

Tässä ois mun kik nimi: BVBarmy_forever_

mä siis oon aika emo/scene tyylinen ja sillai, oon 13v tyttö ja saa tulla kikkailee kerron sit enemmän kikissä! :D

• 17-poika

No en nyt ihan scene tai emo ole vaikka hiukan itse ikävöin tytöillä sitä tyyliä nykyään.. Harvoin enää näkee.

Mutta itse en tosissaan ole mikään räppilippis huppari pillifarkut/ löysät farkut.

Oma tyylini on aika "klassinen"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11796932

• helmulih

Kik: helmulih

Oon puhtaasti scene.

• Metalismygod

Emot ja scenet on liia mainstream.

• tinjavaan

-kysymyksiä---
      -en ilmottanu niille mitää, vaihoin vaa
      -EMP, Bluebanana, cybershop. noista ostan ite
      - Ei ole pakko
      olen

kikis: tinjavaan
      saa tulla kikkaa :)

• -Miten kerroitte/Ilmaisitte vanhemmillenne että vaihdatte tyyliä emoon/sceneen?
      V: en mitenkään. Aloin vaan käyttämään tummemmpia vaatteita ja vahvaa silmämeikkiä.

-Mitä hyviä ja luotettavia kauppoja on mistä saa emo vaatteita?(nettikauppoja)
      V: en tiiä ku ei oo rahaa ostaa mittää

-Pitääkö teidän mielestänne emojen viillellä ja polttaa yms?
      V: No ei tietenkää. ite en polta enkä viiltele enää. ainakaa mitenkää vakavasti tai sillee.

V: punkkari kai

on kik mut känny hajos =/ käyks gmail?

• draxly

ja oon muuten 12

• minävain\,,/

ite aika emotyylinen, 15tyttö.
      #viiltelyeikannata#kuolet#iho#ruma#oksettaa#
      ihmiset viiltelee vaa vitun huomion takia...
      jos on oikeesti fiilis et haluut tappaa ittes yms elämä on perseestä, ni mee hoitoo tai eti jostai apua! itel oli vuos sit sellane, olin iha vitun ittetuhone ja melkee tein itsarin mut mua ehittii auttaa.... nyt elämä mallillaa, kaikki hyvin, ei tarvii ajatellakkaa kuolemaa ku oikeesti miettii et kui hyvä elämä on itellään, tärkei kaverei#luotettavii#ihanii#vanhemmat#poikaystävä#rakkaus#tärkeys#ihanuus#pus

• scenemo

SceneGirl_ oikeest kikkaa mulle ♥ oot just tollanr ku minäääääääää okei lol :D mut siis juu mun kik scenemo_

• Emopoika99

- Enpä oikeestaan kertonut äitini tosin aluksi ihmetteli tätä äkkinäistä tyylin vaihdosta mutta tottui siihen hyvin nopeasti
      - No itelle parhaite kaikkee löytyy ebaysta (esim. mun nykyset housut :3 http://i122.photobucket.com/albums/o279/ling_lam2005/punk 30/03jun07_90.jpg toinen on tosiaanki cybershop )
      - En oikeastaan sanois että pitäis viillel,polttaa tai mitää muuta
      - Olen kyllä enkä viiltele tai polta emo on vain tyylini

• why emo oh why

Onks emojätkät yleisesti homoja?

Ja miks niil on nii vtun matalat housut et niil näkyy aina perse jos vähä kumartuu istuu tai muuta?

• Emopoika99

Eip mun mielest ainakaan itse en ole ainakaan homo :PP
        Enkä edes bi mutta samalla ei ole mitään homoi vastaan.
        Ja ite en oo ainakaa huomannu että olis niin vitun matalat housut itellä ainaki on iha ylhäällä että perse pysyy housuis :D

• why emo oh why
        Emopoika99 kirjoitti:

Eip mun mielest ainakaan itse en ole ainakaan homo :PP
        Enkä edes bi mutta samalla ei ole mitään homoi vastaan.
        Ja ite en oo ainakaa huomannu että olis niin vitun matalat housut itellä ainaki on iha ylhäällä että perse pysyy housuis :D

millasii housui sä sit pidät?

ku monet pitää sellasii et ne o varmaan oikeesti muijien farkkui sellasii mustii tosi matalia. sit ne istuu sillee et puol percettä loistaa. etkö o muka koskaa nähny?

• Emopoika99
        why emo oh why kirjoitti:

millasii housui sä sit pidät?

ku monet pitää sellasii et ne o varmaan oikeesti muijien farkkui sellasii mustii tosi matalia. sit ne istuu sillee et puol percettä loistaa. etkö o muka koskaa nähny?

Tälläsii http://i122.photobucket.com/albums/o279/ling_lam2005/punk 30/03jun07_90.jpg

Okei en oo kyllä nähny johtuen siitä että asun niin kuusessa ku täällä ei oo tyylii mun lisäks ku ehkä 1 emopoika

• enoleemo

kyl emo jätkil näkyy perse ainaki yks meiä koulussa joka pitää tollasii naisten farkkuja, kiskoo niit aina koko aja ylös ja silti sil loistaa komeesti... naurattaa ku se kumartuu lokerolle sillee et sil o yli puolet perseest paljaana

• Se että oot nähny yhden emopojan jolla on housut silleen ei tarkoita että kaikilla olisi :PP

• miettijä
        emopoika99 kirjoitti:

Se että oot nähny yhden emopojan jolla on housut silleen ei tarkoita että kaikilla olisi :PP

Tiedätkö mistä kymmenen vuotias voisi ostaa emo vaatteita?

• miettijä
        emopoika99 kirjoitti:

Se että oot nähny yhden emopojan jolla on housut silleen ei tarkoita että kaikilla olisi :PP

• miettijä
        emopoika99 kirjoitti:

• miettijä kirjoitti:

Esimerkiksi. Cybershopista tai sitten pyydät vanhempiasi tilaamaan ebaysta

• ExtremeEllie

V: en kertonut vaan aloin vaan pikkuhiljaa muuttaa tyyliä emommaksi ja emommaks. Jeeij nyt sit sceneilen:3
      V: emp, blue banana, Cybershop. En juuri muualta vaatteita osta sit tietenki bändi merch kaupat.
      - Pitääkö teidän mielestänne emojen viillellä ja polttaa yms? V: Viiltely on ihan must. Jk. Ei ikimaailmassa. Tuosta ensiks mainitusta on itellä kokemusta. Ja ei achxdg. Raivostuttava kysymys. EI TIETENKÄÄ D::
      V: jotain tää tyyli liikkuu scenen, punkrokkarin, oshare kein ja visual kein välillä.

• rainbow factory

Juttu näyttää olevan hiukan vanha enkä tiedä, onko se enää edes ajankohtainen, mutta on tylsää, joten menköön.

Hiljaa hyvä tulee. Muutin tyyliä hitaasti mutta varmasti. Sillä tavoin vanhempienkin oli helpompi sulattaa asia askel kerrallaan eikä valituksia uudesta tyylistä tullut. Sekin tosin riippuu aina vähän vanhemmista.

En ostele vaatteita yleensä netistä, mutta vinkkinä tähän väliin, emotyylisiä vaatteita voi löytää mistä vain. Ihan vaikka Citymarketista tai Prismasta voi löytää sopivia kuteita vieläpä halvemmalla kuin kyseiselle tyylille taroitetuista liikkeistä, kunhan vain pitää silmänsä auki.

Ei, ei, ei, EI! Polttaminen on kyllä aikamoinen muoti-ilmiö nyyään, mutta se on epäterveellistä eikä siihen missään nimessä kannata ryhtyä. Viilteleminen taas ei ole lähelläkään muoti-ilmiötä, tai ainakaan ei pitäisi olla... se on ahdistuneen ihmisen keino yrittää purkaa pahaa oloa satuttamalla itseään, ei mikään huvin vuoksi tehtävä vapaa-ajan harrastus. Sitäkään en kenellekään suosittele.

Emo pienellä ripauksella hevaria, sanoisin.

• rainbow factory

Hups, kirjoitusvirhe. Nykyään*

• HxC

Sinänsä siinä nyt ei ole mitään kerrottavaa.
      Jos nyt esim bändipaitoja tilaa niin esim ebay.
      Ei vitussa pidä viillellä tai polttaa. Itse poltan kyllä.
      Oma tyylini on emo. Mustat hiukset toinen puoli hiuksista peittää vasemman silmän ja yleensä pidän emo-bändipaitoja, sormettomia hanskoja ja mustia vaatteita.

• <3scene

XDRoniXD

Tuu kikkaa oon koulukiusattu ja yksinäinen poika ja rakastan sceneä
      Ikä on 14

• sekasikiöö_minävaan

W;En jertonut silleen ,äiti huomasi ihan itse tms.oon ollu pienestä astii vähä täämmöinen...
      W;Cybershop,EMP tms.
      W;Ei tarvitse,eise polttamisesta tai viiltelystä kiinni ole minkälainen olet jne.
      W;oon varmaan vähä sellain emo/scene sekoitus ...sellane sekasikiö ...

Ja KYLLÄ saa tulla kkikkailemaan...kik on;amandaa70
      Oon 13 ja koulukiusausta on takana PALJON jne.
      Voi tulla tutustuu vapaasti :3

• blahbitch

En kertonu vaa muutin tyyliä pikuhiljaa :)

morticia, emp, backstreet, jeans.fi, (hellsinki), cybershop, carlings

Ei :D

juu oon scemo ja ehkä vähän rokkari

saa kikata maige. mut en oo kovi hyvää juttuseuraa ;c

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe