Mulla on pskolmosella skyrim ja sen heartfire DLC.Mistä voin ostaa maata kertokaa kaikki paikat mistä voin ostaa maata.Ja mitä pitää tehdä jotta voi ostaa maata.
Kuinka ostaa maata skyrimissa?
1
238
Vastaukset
- 3 paikkaa on
Falkreath ja Morthal ainakin ovat paikkoja, mistä voi ostaa maata. Paikalliselle jaarlille täytyy ensin tehdä parit tehtävät ja sitten vähän avittaa kyläläisiä. Tämän jälkeen saat Thanen arvonimen ja jaarlin stewartti myy sinulle tontin, koska vapaita taloja ei juuri nyt ole tarjolla.
Kolmaskin paikka on vielä, Dawnstar. Nämä kaksi ensimmäistä olen vasta itse saanut valmiiksi. Tuossa linkissä höpistään vielä kuriiristakin, joka tuo ilmoituksen ostettavasta tontista, mutta en ainakaan muista, että sitä olisi itselleni ilmestynyt. Tosin ostin tontit välittömästi saatuani jaarlin tehtävät ja kyläläisten avustukset tehtyä. Ehkei se kuriiri ikinä ehtinyt siihen väliin =)
http://www.gamefront.com/skyrim-hearthfire-where-to-buy-plots-of-land/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317