Valkea ruusu

kiinnostunut

Olikohan hieno Valkea ruusu-konsertti Ikaalisten Sata-Häme soi tapahtumassa ? Lauloiko Arja Koriseva ja Tapsa siellä hdessä vai erikseen ?

16

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallaollut

      Olihan se hieno. Lauloivat ensin erikseen, ja lopuksi yhdessä.

      • Konsertti oli kyllä niin upee että oksat pois.Tapani ja Arja molemmat upeita esiintyjiä. Pakko kyllä todeta että Tapsa sai illan parhaimmat ablodit vaikka kaikki kunnia muillekin esiintyijille ja Tapsaahan olin lähtnyt kastsomaan sekä ystävääni Arjaa.Eikä orkesterissakaan vikaa ollut.Musisointi aivan upeeta siis konserti oli vallan mainio


      • melina2 kirjoitti:

        Konsertti oli kyllä niin upee että oksat pois.Tapani ja Arja molemmat upeita esiintyjiä. Pakko kyllä todeta että Tapsa sai illan parhaimmat ablodit vaikka kaikki kunnia muillekin esiintyijille ja Tapsaahan olin lähtnyt kastsomaan sekä ystävääni Arjaa.Eikä orkesterissakaan vikaa ollut.Musisointi aivan upeeta siis konserti oli vallan mainio

        Arja ja Tapsa ovat huippuja kumpainenkin ! Harmi kun tuota konserttia ei tule telkkarista.


    • loimii.
      • Sepitini

        Ihanat, tyylikkäät laulajat. Tapsalla on muuten aikas tukeva ote mikistä näköjään ;) Arjalla on kaunis mekko.


      • Vaihekepin vatkaus..
        Sepitini kirjoitti:

        Ihanat, tyylikkäät laulajat. Tapsalla on muuten aikas tukeva ote mikistä näköjään ;) Arjalla on kaunis mekko.

        Ns. Gear stick mies siis!


    • Annu.

      Juu mutta Arja lauloi ja Tapukka korisi :D

    • Idiootille vastaus:

      Käytä silmiäsi, käytä korviasi, käytä aivojasi (jos sinulla niitä on)- älä kysele tyhmiä muilta joilla on aivot. V*ttu mikä munanalkioinen älykääpiö kyselee älyttömiä. Eikä sinulla ole TV:tä, radiota, internettiä, lehtiä käytössä? Miksi sinä älykääpiö kyselet tyhmiä? Häpeä pölvästi!

    • ****************
      • ******************

      • *******************

      • Annu.

      • Gilla*
        Annu. kirjoitti:

        Yhhyh kunpa ei olisi toiminut tuokaan. Mikä pelle.
        No, Arja on aina yhtä upea ja puku tyylikäs ja kaunis.

        Olipa yllätys, että aina teidän joidenkin yrmynaamojen pitää valittaa. Milloin Tapsa on mielestänne ilmeetön ja eleetön suolapatsas ja milloin taas pelle.
        Tapani on loistava laulaja ja tulktisija, sekä lavaesiintyjä myös. Hän osaa heittäytyä ja eläytyä biiseihin mukaan luontevasti ja luonnikkaasti.


      • töttöröö

        Kylläpä Arja näyttää upealta! Mut kuka tuo irvistelevä papparainen sen kans on?


      • Lorujaje
        töttöröö kirjoitti:

        Kylläpä Arja näyttää upealta! Mut kuka tuo irvistelevä papparainen sen kans on?

        Tapsa miään irvistele. Hän on charmantti ja karismaattinen herrasmies


      • Mans's man
        Lorujaje kirjoitti:

        Tapsa miään irvistele. Hän on charmantti ja karismaattinen herrasmies

        rakkasus, joka ei uskalla sanoa nimeään..


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe