Olikohan hieno Valkea ruusu-konsertti Ikaalisten Sata-Häme soi tapahtumassa ? Lauloiko Arja Koriseva ja Tapsa siellä hdessä vai erikseen ?
Valkea ruusu
16
414
Vastaukset
- paikallaollut
Olihan se hieno. Lauloivat ensin erikseen, ja lopuksi yhdessä.
Konsertti oli kyllä niin upee että oksat pois.Tapani ja Arja molemmat upeita esiintyjiä. Pakko kyllä todeta että Tapsa sai illan parhaimmat ablodit vaikka kaikki kunnia muillekin esiintyijille ja Tapsaahan olin lähtnyt kastsomaan sekä ystävääni Arjaa.Eikä orkesterissakaan vikaa ollut.Musisointi aivan upeeta siis konserti oli vallan mainio
melina2 kirjoitti:
Konsertti oli kyllä niin upee että oksat pois.Tapani ja Arja molemmat upeita esiintyjiä. Pakko kyllä todeta että Tapsa sai illan parhaimmat ablodit vaikka kaikki kunnia muillekin esiintyijille ja Tapsaahan olin lähtnyt kastsomaan sekä ystävääni Arjaa.Eikä orkesterissakaan vikaa ollut.Musisointi aivan upeeta siis konserti oli vallan mainio
Arja ja Tapsa ovat huippuja kumpainenkin ! Harmi kun tuota konserttia ei tule telkkarista.
- loimii.
Tapani ja Arja :
http://www.satahamesoi.fi/Image/1872/guardia-nueva.jpg?800-600- Sepitini
Ihanat, tyylikkäät laulajat. Tapsalla on muuten aikas tukeva ote mikistä näköjään ;) Arjalla on kaunis mekko.
- Vaihekepin vatkaus..
Sepitini kirjoitti:
Ihanat, tyylikkäät laulajat. Tapsalla on muuten aikas tukeva ote mikistä näköjään ;) Arjalla on kaunis mekko.
Ns. Gear stick mies siis!
- Annu.
Juu mutta Arja lauloi ja Tapukka korisi :D
- Idiootille vastaus:
Käytä silmiäsi, käytä korviasi, käytä aivojasi (jos sinulla niitä on)- älä kysele tyhmiä muilta joilla on aivot. V*ttu mikä munanalkioinen älykääpiö kyselee älyttömiä. Eikä sinulla ole TV:tä, radiota, internettiä, lehtiä käytössä? Miksi sinä älykääpiö kyselet tyhmiä? Häpeä pölvästi!
- ****************
Kuvia konsertista täälä :
https://www.dropbox.com/sh/ohx03afrg4q0s20/p6tTymY-US?n=71804424- ******************
Tapsa eläytyy : )
https://www.dropbox.com/sh/ohx03afrg4q0s20/p6tTymY-US? n=71804424#f:IMG_9443.JPG - *******************
****************** kirjoitti:
Tapsa eläytyy : )
https://www.dropbox.com/sh/ohx03afrg4q0s20/p6tTymY-US? n=71804424#f:IMG_9443.JPGYritänpä uudestaan kun ei äskeinen linkki toiminut
https://www.dropbox.com/sh/ohx03afrg4q0s20/p6tTymY-US#f:IMG_9443.JPG - Annu.
******************* kirjoitti:
Yritänpä uudestaan kun ei äskeinen linkki toiminut
https://www.dropbox.com/sh/ohx03afrg4q0s20/p6tTymY-US#f:IMG_9443.JPGYhhyh kunpa ei olisi toiminut tuokaan. Mikä pelle.
No, Arja on aina yhtä upea ja puku tyylikäs ja kaunis. - Gilla*
Annu. kirjoitti:
Yhhyh kunpa ei olisi toiminut tuokaan. Mikä pelle.
No, Arja on aina yhtä upea ja puku tyylikäs ja kaunis.Olipa yllätys, että aina teidän joidenkin yrmynaamojen pitää valittaa. Milloin Tapsa on mielestänne ilmeetön ja eleetön suolapatsas ja milloin taas pelle.
Tapani on loistava laulaja ja tulktisija, sekä lavaesiintyjä myös. Hän osaa heittäytyä ja eläytyä biiseihin mukaan luontevasti ja luonnikkaasti. - töttöröö
Kylläpä Arja näyttää upealta! Mut kuka tuo irvistelevä papparainen sen kans on?
- Lorujaje
töttöröö kirjoitti:
Kylläpä Arja näyttää upealta! Mut kuka tuo irvistelevä papparainen sen kans on?
Tapsa miään irvistele. Hän on charmantti ja karismaattinen herrasmies
- Mans's man
Lorujaje kirjoitti:
Tapsa miään irvistele. Hän on charmantti ja karismaattinen herrasmies
rakkasus, joka ei uskalla sanoa nimeään..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461