Hän jota rakastin ei ole täällä.
Hän lähti sade hiuksillaan.
Nyt tuuli hiljaa itkee vetten päällä,
ja kylmä kaste peittää maan.
Hän jota rakastin yön syliin lähti.
Hän jossain kulkee yli nurmikon.
Nyt lempeästi loista, taivaan tähti.
Hän ehkä yksinäinen tänään on.
Hän jota rakastin on poissa, poissa,
vaan lämpönsä hän jätti sydämeen.
Näen hahmon heijastuvan ikkunoissa
ja yhä kuulen äänen vaienneen.
Hän jota rakastin käy yli sillan
vaan sydäntäni yhä soittaa hän.
Ja aina saapuessa uuden illan
käyn hänen kanssaan halki pimeän.
Hän jota rakastin – ei ole toista.
Sain kerran lahjan kaikkein suurimman.
En avaruuksista, en maailmoista
voi löytää toista, häntä rakastan.
~Anna-Mari Kaskinen
Sinulle,hoidettavani, jätän jäähyväiset
6
572
Vastaukset
- Ex-omaishoitaja
Lämmin osanottoni, Ristiina.
Muistot jäävät ja alkavat kantaa sitten, kun surun terävin kärki on taittunut. Voimia sinulle. - ristiina ja tytar
Ei tässä kukaan vielä kuollut ole!Lopetan omaishoitajuuden,ukko laitokseen,myyn talon ja hommaan kiihkeän rakastajan ja meen palmujen alle ,mitä sitä paskaa lapioimaan kun ei se koskaan lopu!
Aikansa kutakin ...
Sitähän mun mies alun alkaen toivoikin,jess,elämä,täältä tullaan taas...- ****
Teet oikean ratkaisun. Moni katsoo liian kauan.
- jos noin meni
Sillä lailla niin sitä pitää.
- minä omaishoitaja
Kyllä sinä aivan oikean ratkaisun teet,tiiät sen ittekki...Mahdottumuus mikä mahdottomuus...En haluais minäkään että mua kukaan hoitaa kotona oman terveytensä uhraten ,toivottomuutta tuntien,ei oo kenenkään ihmisen mielenterveydelle hyväksi ,yksin hoitaa ympäri vuorokauden omaistaan,vaikka kuinka rakastas..rakkaus on luopumista ...............
- vanhassa vara !!?
Ota ens kerralla nuorempi , ettet ihan heti joudu uudelleen omaishoitajaksi. Parikymmentä vuotta vanehmmat tuppaavat olemaan jo seitsenkymppisiä...::))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261