Olen aikoinaan ollut Yunus-hotellissa. Nyt kiinnostaisi tietää vähän päivitettyä tietoa ko. hotellista. Ts. onko hotelli yhtään kohentunut viime aikoina? Kiitos vastaajille etukäteen.
Vastaukset 6
- 100 pinnaa
Kohentunut ja kovasti. Koko ulko-osuus on muuttunut ja baari ja ravintola ovat huippuja ja monta kertaa viikossa soittaa joku pikkupumppu ja musan volym on kuitenkin alhainen joten ei kiusaa musan kovuus. Mutta mahtavaa musaa sopii kaikille vanhoille ja nuorille. Viimeinkin myös palvelu rannalle pelaa. Ja ranta on hyvin hoidettu.
Uima-allas alue on myös uusittu. Huoneita ei ole uusittu.
Todella mukava ja asiallinen henkilökunta. Saa minulta 100 pinnaa.- Ei toimi
toisinpäin: turkkilaisissa pleijeri-piireissä suomitytöstä saa vain yhden pinnan.
- Peukku Yunukselle!
Samaa mieltä 100:n pinnan kanssa!
Olimme heinäkuussa viikon Yunuksessa. Hotelli oli tosi hyvä. Sijainti aivan loistava, ravintola ruokineen, henkilökuntineen ja näköaloineen samaten. Ranta siisti ja palvelu pelasi. Huone oli perussiisti ja näköala parvekkeelta kruunasi kaiken. Mikäs oli istuessa ja katsellessa merelle, vuorille ja rantakadulle. Ihanan rentouttava loma Yunuksessa ja Marmariksessa.
Suosittelen lämpimästi! - hippiäinen
Peukku Yunukselle! kirjoitti:
Samaa mieltä 100:n pinnan kanssa!
Olimme heinäkuussa viikon Yunuksessa. Hotelli oli tosi hyvä. Sijainti aivan loistava, ravintola ruokineen, henkilökuntineen ja näköaloineen samaten. Ranta siisti ja palvelu pelasi. Huone oli perussiisti ja näköala parvekkeelta kruunasi kaiken. Mikäs oli istuessa ja katsellessa merelle, vuorille ja rantakadulle. Ihanan rentouttava loma Yunuksessa ja Marmariksessa.
Suosittelen lämpimästi!Henkilökunta kyllä pokkuroi, jos tilaat kaljaa/drinkkejä, mutta absolutisti on lähes
pelkkää ilmaa. Yunuksen remppa on tehnyt hotlasta kalsean, kolkon eikä uima-allas-
alue ole miksikään muuttunut.
- PositiivinenYllätys
Samat sanat täältäkin, olimme kesäkuussa. Voisimme mennä uudelleenkin.
- hippiäinen
Kyllä Yunus oli pettymys ja Marmarikseen en enää mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4842150Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35868Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39834- 71828
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht451814- 55741
- 44685
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63563