Nyt rehellisiä vastauksia.

FORD FOCUC 2.0 2001

Vastatkaa rehellisesti, että mitä lisävarusteita laitatan 01 malliseen 2.0 Focukseen, jotta tytöt kiinnostuisi ja haluis kyytiin? Olen hieman lihava ja ujo kunnollinen kundi, jolla on tuo Focus, mutta oon pyytäny tyttöjä kyytiin, mut ei ne tule. Kaveri kertoi, että se ei johdu musta vaan ns pappa malli autostani. Jelppiä nyt äkkiä ja vinoilijat älkää vaivautuko. Olis kiva kyydittää jotain kivaa tyttöä, ja vaik alkaa oleen senkaa....

14

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _ _ _

      Jos tytön pitäisi autosta kiinnostua, niin siitähän pitää silloin tehdä tyttömäinen tietenki. Sun olis pitäny ettii bemari..

    • lifemocker

      kukaan minkään fokuksen kyytiin halua

    • _ _ _

      Focus on toki bemaria parempi, mut ei varmaan ihan niin naisten mieleinen.. Focus 2.0 st olis ainaki suht tehokas, siinähän on sentää 6koneen tehot..

    • Vaihda auto pyörään.

      No ei olisi pieneen mieleenikään tullut penskana nousta jokun randomtyypin autoon! Jos joku niin tekee niin turha ulista jos tulee raiskatuksi. Vaikuttaa muutenkin amismeiningiltä. Etkö voisi alkaa harrastamann jotain urheilua. Silloin voisi joku kiinostuakkin, varsinkin jos olet muutenkin mukava.

      Miksi lifemocker ei sanonut mitään painostasi? Naispuolisille henkilöille auliisti jakaa laihdutusvinkkejä, mutta ei jos poika kyseessä. Kaksinainmoralismia.

      • lifemocker

        henkilö ei valittanut painostaan


      • Bbdkdlf
        lifemocker kirjoitti:

        henkilö ei valittanut painostaan

        Kyllä sanos olevas lihava. Ost volvo


    • Nainen -93

      With all my love: Ei se oo auto vaan sinä :) Mun jätkän frendillä -96 bemariklassikko oikein luksus-auto kattoluukullakin ja mahtavat subbarit etc. mutt ei senkään kyytiin kukaan mene ellei mun jätkäni ole senkaa kaksin kyydissä. Mun jätkän naama houkuttelee naiset ja heti kun se sanoo olevansa varattu ne sanoo että jää kyydistä seuraavalla bussipysäkillä. The truth is harsh but its the truth.
      Tsemppii, eti naiset muualta ku autosta ne vaan halua rahaa oon nähny sen liian monta kertaa ennen. Jos nainen haluaa hienon auton kyytiin se haluaa vain rahaa.

      • lifemocker

        eikö 20:sen pitäisi jo tietää jostain jotain? kirjoitat kun joku 12v


      • bmw 96 600€

        tiiätkö mitä '96 bmw kattoluukulla maksaa? Et kyllä kovin viisaalta vaikuta.. No, naisille riittää pelkkä merkki.


      • Huoh....

        Tää oli kyllä paras.... Voi kristus!


    • unoha koko juttu

      Vaihda autoa, ei tytöt halua Fokukseen

    • testattu on

      No, jos rehellisen vastuksen haluat, niin parhaat tytöniskuautot ovat Toyota MR2 ja Pontiac Fiero GT, niillä et voi epäonnistua.

      • enemmän tilaa!

        Niihin mahtuu vaan yks tyttö.... Ei riitä! Eikä mahdu kunnolla edes... Ju nou? Niin paitsi jos jotain keskenkasvusia alaikäsiä vikittelee.


    • h.s.

      Jos auto on farkku on kaikki tekeminen turhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe