Haluan nuoremman

Ei enää jaksanut

Seurustelin vanhemman miehen kanssa vuosia,ikäeroa about 9 vuotta.Seksielämämme ei koskaan onnistunut hyvin minun mielestäni.Minua ei lämmitelty niin kauan kuin olisi tarvinnut,vaikka ehdotinkin lämmittelyn pitentämistä.En saanut koskaan orgasmia.Mieskaverini kehui minua mahtavaksi rakastajaksi,tein kaikkeni rakkauden eteen.Nuolin,imin tattia (kieleni työnsin puhtaaseen peräaukkoonsa,josta hän nautti kaikista eniten).Jätin hänet,kun rakastelu meni siihen,että minun täytyi aina olla hänen peräaukossaan nuolemassa,jospa hän hankkii nyt mieskaverin itselleen.

1

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärzy

Hyvä homma, että opit. Ei seksin pitäisi olla sitä, että toisen halut ja tarpeet vain tyydytetään. Ja jos hommaan kuuluu vielä jotain tuollaista outoa peräaukon nuolemista. Mutta älä ihmeessä yleistä, että kaikki sinua vanhemmat ovat tuollaisia.
      Ei se iästä ole kiinni, kyllä niitä on kaiken ikäisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2655
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2170
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2026
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1734
    5. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      16
      1732
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      134
      1662
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe