Seurustelin vanhemman miehen kanssa vuosia,ikäeroa about 9 vuotta.Seksielämämme ei koskaan onnistunut hyvin minun mielestäni.Minua ei lämmitelty niin kauan kuin olisi tarvinnut,vaikka ehdotinkin lämmittelyn pitentämistä.En saanut koskaan orgasmia.Mieskaverini kehui minua mahtavaksi rakastajaksi,tein kaikkeni rakkauden eteen.Nuolin,imin tattia (kieleni työnsin puhtaaseen peräaukkoonsa,josta hän nautti kaikista eniten).Jätin hänet,kun rakastelu meni siihen,että minun täytyi aina olla hänen peräaukossaan nuolemassa,jospa hän hankkii nyt mieskaverin itselleen.
Haluan nuoremman
Ei enää jaksanut
1
199
Vastaukset
- Ärzy
Hyvä homma, että opit. Ei seksin pitäisi olla sitä, että toisen halut ja tarpeet vain tyydytetään. Ja jos hommaan kuuluu vielä jotain tuollaista outoa peräaukon nuolemista. Mutta älä ihmeessä yleistä, että kaikki sinua vanhemmat ovat tuollaisia.
Ei se iästä ole kiinni, kyllä niitä on kaiken ikäisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243829Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?352509- 632414
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217- 1412195
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512188- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281741- 341733
- 1291470