Moi
Oon 12v tyttö kerään poniin.En tiedä että miten saisin kerättyä rahaa.ONKS KELLÄÄ IDEOITA?
Säästö poniin
7
193
Vastaukset 7
- ei tuu onnistuu
haha ei vittu näitä 12v kersoja jotka haluaa ponin, mihis meinasit laittaa sen, ajattelitko hoitaa sitä joka päivä
- Älä vaivaudu
Meetvurstia saa kaupasta halvemmalla ja helpommalla.
- Suge!!
Jos oikeasti haluat ponin ja kyet pystyväsi huolehtimaan siitä, voit ostaa ponin. Myy kirjojasi, auta kotitöissä, tarjoudu tutun lapsenvahdiksi jne.
- nahkafagotti1
Ota isukilta poskeen. Jos se pari euroa kunnon imutukseta maksais!
- 778777
Ei kannata ostaa 12-vuotiaana omaa ponia. Mietipä nyt - murrosikäsi tuskin on vielä kunnolla päässyt edes käyntiin ja olet sitoutumassa paljon vaativaan eläimeen pitkäksi aikaa. Ei välttämättä mikään viisain temppu 12-vuotiaalle tytölle. Käy jossain tallilla ratsastamassa, jos siitä tykkäät. Omaksi ei kannata noin nuorena ponia vielä laittaa, sillä se on eläin ja vaatii huolenpitoa.
- Ei järkevää...
Minulla on idea, älä osta ponia. Taitaa olla se viisain vaihtoehto.
Mikäli pakosti sen ponin joskus haluat, säästät säästämällä etkä uikuttamalla täällä suomi24 palstoilla, joko ymmärsit? - tohtorisyker0
Paljonko sinulla aloittaja on kokemusta hevosista? Entä tietävätkö vanhempasi mitään hevosista? Haluavatko he hankkia hevosen, sillä heidän vastuulleen se tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 78845
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51734Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39495- 47475
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439