Moi
Oon 12v tyttö kerään poniin.En tiedä että miten saisin kerättyä rahaa.ONKS KELLÄÄ IDEOITA?
Säästö poniin
7
131
Vastaukset
- ei tuu onnistuu
haha ei vittu näitä 12v kersoja jotka haluaa ponin, mihis meinasit laittaa sen, ajattelitko hoitaa sitä joka päivä
- Älä vaivaudu
Meetvurstia saa kaupasta halvemmalla ja helpommalla.
- Suge!!
Jos oikeasti haluat ponin ja kyet pystyväsi huolehtimaan siitä, voit ostaa ponin. Myy kirjojasi, auta kotitöissä, tarjoudu tutun lapsenvahdiksi jne.
- nahkafagotti1
Ota isukilta poskeen. Jos se pari euroa kunnon imutukseta maksais!
- 778777
Ei kannata ostaa 12-vuotiaana omaa ponia. Mietipä nyt - murrosikäsi tuskin on vielä kunnolla päässyt edes käyntiin ja olet sitoutumassa paljon vaativaan eläimeen pitkäksi aikaa. Ei välttämättä mikään viisain temppu 12-vuotiaalle tytölle. Käy jossain tallilla ratsastamassa, jos siitä tykkäät. Omaksi ei kannata noin nuorena ponia vielä laittaa, sillä se on eläin ja vaatii huolenpitoa.
- Ei järkevää...
Minulla on idea, älä osta ponia. Taitaa olla se viisain vaihtoehto.
Mikäli pakosti sen ponin joskus haluat, säästät säästämällä etkä uikuttamalla täällä suomi24 palstoilla, joko ymmärsit? - tohtorisyker0
Paljonko sinulla aloittaja on kokemusta hevosista? Entä tietävätkö vanhempasi mitään hevosista? Haluavatko he hankkia hevosen, sillä heidän vastuulleen se tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918