Moi
Oon 12v tyttö kerään poniin.En tiedä että miten saisin kerättyä rahaa.ONKS KELLÄÄ IDEOITA?
Säästö poniin
7
175
Vastaukset
- ei tuu onnistuu
haha ei vittu näitä 12v kersoja jotka haluaa ponin, mihis meinasit laittaa sen, ajattelitko hoitaa sitä joka päivä
- Älä vaivaudu
Meetvurstia saa kaupasta halvemmalla ja helpommalla.
- Suge!!
Jos oikeasti haluat ponin ja kyet pystyväsi huolehtimaan siitä, voit ostaa ponin. Myy kirjojasi, auta kotitöissä, tarjoudu tutun lapsenvahdiksi jne.
- nahkafagotti1
Ota isukilta poskeen. Jos se pari euroa kunnon imutukseta maksais!
- 778777
Ei kannata ostaa 12-vuotiaana omaa ponia. Mietipä nyt - murrosikäsi tuskin on vielä kunnolla päässyt edes käyntiin ja olet sitoutumassa paljon vaativaan eläimeen pitkäksi aikaa. Ei välttämättä mikään viisain temppu 12-vuotiaalle tytölle. Käy jossain tallilla ratsastamassa, jos siitä tykkäät. Omaksi ei kannata noin nuorena ponia vielä laittaa, sillä se on eläin ja vaatii huolenpitoa.
- Ei järkevää...
Minulla on idea, älä osta ponia. Taitaa olla se viisain vaihtoehto.
Mikäli pakosti sen ponin joskus haluat, säästät säästämällä etkä uikuttamalla täällä suomi24 palstoilla, joko ymmärsit? - tohtorisyker0
Paljonko sinulla aloittaja on kokemusta hevosista? Entä tietävätkö vanhempasi mitään hevosista? Haluavatko he hankkia hevosen, sillä heidän vastuulleen se tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025