Lellitty siskopuoli ja ärsyttävät pikkusiskot!!!

Lellitty kakara

Eli siis oon 13 ja asun mun isän ja kahen pikkusiskon sekä isän tyttöystävän ja hänen lapsensa kanssa omakotitalos. Siskopuoli (nimetään vaikka lotaksi) saa kaikkea koko ajan sen oikealta isältä ja äidiltä koska on ainoa lapsi. Isän tyttöystävä (nimetään anneksi) antaa koko ajan jotain lotalle joka on siis 8.v. Hänen huoneensa on kuin prinsessan huone kaikki mahdolliset lasten unelma lelut ja sillee en minä toki siitä ole kateellinen sillä en ole enää niin pieni mutta pikkusiskoni haluaisivat sellaisen huoneen. Sitten lotalla on ipad4, samsung galaxy ace (jonka hajotti heti kahden kuukauden jälkeen)oma nintendo, play station 3 ja 10 eri peliä. Sitten vielä hänellä on ainakin 7 eri harrastusta. Ja lotta on niin ärsyttävä se itkee heti jos joku asia ei mene niinkuin hän haaluaa. Hän menee isänsä kanssa koko ajan jonnekkin ja leijjuu niistä koko ajan. Hän käy niinkun kerran kuukaudessa elokuvissa ja minä taas kaksi kertaa vuodessa! Sitten kerran kun lotta oli katsomassa röllit elokuvaa hän sieltä jotenkin Iina Kuustosen nimmarin joka on siis ehdoton roolimallini hän on niin kaunis hyvä laulaja ja näytteliä. Itse laulan laulutunneilla ja haluaisin olla näytteliä. Siitä raivostuin kun lotta sai hänen nimmarin sillä hän vielä huusi sitä kotona ainakin kolme päivää! Sitten jouluna lotta tekee linnan jättimäisitä lahjoistaan kun me taas istumme peinten ja söpöjen pakettien edessä joista ei loppujen lopuksi tulee mitään kivaa.

Kun taas pikkusiskoni ovat niin kilttejä tai ainakin esittävät ja lässyttävät, suuttuvat maailman pienimmistä asioista ja ovat niin ärsyttäviä. Minua pidetään aina syyllisenä kaikkeen koska en "esitä" niin killtiä kuin sisareni. Täänäänki oltiin meidän äitillä ja olimme innoisamme kun vihdoin pääsimme tekemään jotain äitimme kanssa (hänellä on joku ei niin vaarallinen sairaus eikä jaksa tehdä ikinä mitään). Mennään siis muumimaahan. Puhuimme siitä kun saisimme vihdoin lällätellä lotalle siitä kun me pässemme jonnekkin mihin hänkin haluaisi. (Vanhempi sisko saa olla nut vaikka ella ja nuorempi sonja) Ellakin oliniin koston haluinen. Mutta sitten isän luonailtapala pöydässä aloin tahallani puhumuaan muumimaa reiisusta. Isämme oli vähän kauempana mutta kuuli kaikki. Siitten ella sanoi että ei viitsi puhua siitä kun lotalle tulee pahamieli. Kuitenkin sanoi vain sen takia koska esitti isälemme kilttiä. Haista paska oikeesti petturi. Ne on niin ärsyttäviä. Aaaarrrgggggghhhhh.....

7

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas miä

      mä säälin sua, mut mul neljäveljee ja ainu tyttö et arvaa kui hyvin mun asiat on..(jos et arvaa ni kerron: ihan sika huonosti!!!)

      mut sun kantsis puhuu jonku kaa noist jutuis vai koulus terkkarin kaa

      • taas miä

        sori kirjotus virhe mä meinasin et vaik koulus terkkarin kaa. enkä
        vai koulus terkkarin kaa


    • VÄÄÄRIN!

      Kirjoitus virhe on yhdyssana! Kirjoitusvirhe = kirjoitus_virhe :):)

      • TAAAS MIÄ

        no mitä hemmetin välii sil on jos sanoo kirjotus virhe??

        ja mun puhelin on pieni ni osun vääriin nappeihin!!!!


    • liha on lihaa

      en jaksanu lukea tota pitkää litaniaa, mutta jos sun siskopuolet ärsyttää sua, ni pane niitä.

    • vidduuuuu

      Kerro sun pikkusiskolle ettei joulupukkii oo olemassa niin se vetää kauheet pimppiraget ja itkee. Sitte vielä hymyile silleen angstisti

    • cccccccc

      Hmmm...
      En tiedä miten mä sua auttaisin, ku jos nyt oikeasti miettii, niin tajuun olevani itekkin hirveen lellitty :/
      Nyyh...

      No mut, mun paras vinkki on se, et yritä olla mahollisimman kiltti! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe