Millaisia kokemuksia ihmisillä on ostervinokkaasta syylien poistoon (ja muut vaikutukset)? Kauanko kestää ennen kun alkaa vaikuttamaan?
osterivinokas
6
4758
Vastaukset
- viikko
Noin seitsemänvuotiaana tyttärelläni oli tosi paljon syyliä. Hän söi noita pillereitä kolmisen viikkoa, eikä mitään auttanut, joten lopetettiin niiden syönti, mutta YLLÄTYS, YLLÄTYS noin viikon päästä huomattiin, että kaikki syylät olivat kadonneet eikä ole koskaan tullut uusia, tyttö on nyt jo kaksikymppinen. Mitään sivuvaikutuksia ei huomattu.
- tiike
Riippuu varmaan mihin syyliin sitä käytät. Esim. kondyloomiin tehoaminen voi viedä monta kuukautta. Kannattaa silti!
- Osterivinokasfani
Vanha ketju mutta: mä olen taipuvainen saamaan syyliä. Muutaman vuoden välein sormiin tai varpaisiin ilmestyy !paljon! syyliä. Osterivinokaskapselit ovat aina auttaneet, lapsenakin muistan äitini niitä mulle ostaneen. Viimeisimmällä kerralla huomasin syylien tulon niin aikaisin, että ehdin aloittaa kuurin ajoissa ja syylät häipyivät viikossa!
- visterionokas
Kas en tiennyt että osterivinokas poistaisi syylät. Löysi vanhan tyhjän o-vinokaspakkauksen, mutta en ole osannut jatkaa kuuria tarpeeksi kauan.
Syylien ja kovettumien poistokeinoihin olen satsannut varmaan jo yli tuhannen euron. - Anonyymi
Molluskat pysyivät, mutta kuukautiset hävisivät, kunnes lopetin kuurin...
- Anonyymi
Toimiiko luonnosta poimittu osteri- tai koivuvinokas sienen syöminen syyliin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747