Tarkoitus ois lähteä ensimmäiselle thaimaan matkalla pattayalle.
Mistä päin siellä kannattaa itselleen "taluttajaa/opasta" etsiä.
Sovitaanko heti pidemmästä ajasta kerrallaan vai otetaanko päivä kerrallaan?
Mikä on kohtuullinen taksa näistä palveluista?
Tuleeko matkan varrella yllätyskuluja, lukuunottamatta tietenkään ruokia, taksimatkoja jne, ymmärrettävästi taluttaja elätetään myös.
Ilmeisesti hyvä taluttaja osaa opastaa kulttuuri- ja muihin mielenkiintoisiin kohteisiin.
Miten hotellit suhtautuvat jos tällainen taluttaja asustaa esim 2 viikkoa huoneessani, tuleeko siitä lisälaskua.
Ilmeisesti taluttajat osaavat neuvoa myös hyvän hotellin hankinnassa ja saavat hinnankin neuvoteltua sopivaksi.
Uskaltaako tällasta henkilöä jättää esim huoneeseen yksin, vai pitääkö kaikki sukkia kalliimpi tunkea aina lokeroon, jopa yöksi?
Neuvokaas jokin aika sitten eronnutta keltanokkaa joka haluaa lähteä katselemaan millaista se ruoho on muualla, eikä jaksa käyttää aikaansa siihen olennaisen metsästämiseen.
Vinkkiä ensikertalaiselle.
91
5245
Vastaukset
- porkkanaa
Pidä AINA arvoesineesi turvassa ja niin että ne eivät ole vietävisä. Vaikka opas vaikuttaisi kuinka luotettavalta niin älä luota. Jos haluat kierrellä kulttuuripaikoissa niin oppaista tuskin on apua. Tinkimäänkin ne on huonoja koska kyseessä ei ole heidän raha. Heidän yleistietonsa pyörii baarin ympärillä ja siihen liittyvineen rahan tienaamiseen. Koko sana OPAS on virheellinen. muut jatkakoon
- oppaat tietää aina
Ota rennosti. Jokainen saa maksaa aina oppirahat, näitä ei verovaroilla hoideta kuten peruskoulua.
Älä ajattele mitään mitä sosialismissa on opetettu ihmisistä ja heidän roduista tai
ajatteluista.
Yleensä vapaassa maailmassa ihmiset ajattelevat vain omaa parastaan
ei valtion tai muun organisaation.
Ihmiset ovat kaikki erinlaisia ja jos saat hyvän suhteen, why not ?
Muista, moni on mennettänyt myös sydämmensä ja rakastunut ja se on yhtä
vaarallista kaikkialla maailmassa.
Muista aina, vika ei ole organisaatiossa tai kulttureereissa tai muissa hölynpölyissä,
Ainoa ero sinulla voi olla sinun parempi varallisuus, josta muodostuu elättäjän
rooli, kuten suomessakin olessasi.- 30 x käynyt
Kävelykadun mestoissa mimmit etsii yleensä nopeita juttuja ja jos menet liian aikaisin illasta hakemaan sieltä heilaa niin ne lähtee mieluusti hotellissa tapahtuneen seurustelun jälkeen pois etsimään toista pokaa.
Bar fine on 500baht melkein joka paikassa goukkareissakin.
Osa mimmeistä kysyy paljonko ajattelit maksaa niin silloin mielestäni kohtuullinen on 2000baht jonka maksat jälkikäteen.
Jos haluat go gosta mimmin yöksi tai pidemmäksi aikaa niin se pitää sopia jo baarissa.
Walking streetin go go baarien tytöt ei koskaa ryöstä sinua tai he joutuvat työttömiksi ja hyljeksityiksi. Go go baarien tytöt on huippulaatua mutta heidän kanssaan voit käytännössä unohtaa pidemmät seurustelut.
Tulee liian kalliiksi ja jos teillä ei kemiat matchaa niin se menee kiusalliseksi.
Toki voi säkäkin käydä,
Monella on vakkari niistä terassibaareista / katubaareista joka heilastelee sitten koko loman ajan ja tulevat paljon halvemmiksi kuin go go baarien tytöt.
Katubaarien tytöille riittää keskimäärin että maksat joka päivä niiden bar finen (uloslähtömaksu) sinne niiden baariin ja tytölle suoraan noin 1500baht per päivä.
Kadulta löytyy hyviä kauniita mimmejä myös mutta ne eivät lähde ihan jokapojan matkaan ainakaan halvalla. Mutta jos olet nuori komistus niin sitten ne juoksee suorastaan perässä ja repii hihasta. Ne on samaa hintaluokkaa kuin katubaarien mimmit yöksi tai vuorokaudeksi. Lyhytaikaista pikarakkautta ne tarjoaa jo 500bahtilla.
Kyse on persoonista ja kemioista kuten täällä meilläkin. Lisäksi on kyse siitä onko mimmillä parempi vakkari tai poikaystävä jossakin joka tekee heistä hieman etäisempiä.
Itselläni ollut enemmän hyviä kuin huonoja kokemuksia mutta silmäni onkin jo harjaantunut vuosien varrella ja kohtelen mimmejä aina hyvin. Jos mimmi muuttuu ikäväksi niin sitten kohteliaasti 1000bahtia kouraan ja laittaa tyttö matkoihinsa. Ei kannata tuhlata aikaansa asioihin jotka ei johda mihinkään hyvään.
Thait arvostavat sitä että ne pääsee mukanasi kaikkiin juttuihin, ravintoloihin ja eläinpuistoihin ja safareille ja saarille jne ja juttelet niille ihan kuin kaverille. Siitä ne on tosi otettuja että kohtelet niitä kuin tuoretta vaimoasi ja silloin se tulee halvemmaksikin.
Mimmit tekee raskasta duunia, nukkuvat yleensä päivät ja parhaiten saat niihin virtaa kun juotat ne kelpo humalaan. Se on rakkautta sitten.
Itse olen hieman väsähtänyt tuohon Pattayaan kaikesta huolimatta ja tykkään pienemmistä mestoista. Pattaya on ensikertalaiselle taivas ja mimmit on uskomattoman kauniita ja painavat alkaen kaksi kertaa vähemmän kuin persjalkainen suomineito.- 30 x käynyt
PS: Hotellit suhtautuvat ihan normaalisti seuralaiseesi. Ottavat henkkarit vain häneltä ekana yönä ja sitten homma on selvä jatkossa (jos on sama porukka respassa). Marriottissa (5 tähteä) joudut maksamaan ns lakanamaksun 500 bahtia per yö seuralaisesta joka veloitetaan hotellilaskussa.
Muissa Pattayan hotelleissa en ole törmännyt tuohon maksuun ja Marriottissakin olen joskus ottanut huoneen sellaisesta sijainnista ettei tarvi mennä respan kautta eli altaan viereisestä puutarhasta jonne pääsee omasta sisäänkäynnistä.
Seuralaistytöt ovat ihan tasavertaisia ihmisiä muiden paikallisten kanssa eikä kukaan ammatista tai asemasta riippuen ole tuomitsemassa häntä tai sinua yhtään mistään niinkuin taas tapahtuisi vaikkapä täällä karussa ja katkerassa pohjolassa. - komentti
Kyllä barfine pöyrii siinä 300-500THB välillä ja 1000THB ylläpito /vrk tytölle. Itse kyllä löydän tavis tytön helposti koska puhun ja ymmärrän thaita. On ollut rahan vaihtaja, Minimart myyjä, Findiz kaupan myyjä, 7-eleven myyjä,Mike Shopong Mailin myyjiä jne. Päivisin nuo tytöt vain ovat menneet töihin ( ei kaikki) mutta hotellille tulleet luokseni töiden jälkeen, eikä mene kuin muuhun ylläpitoon bahteja.
Ensi kertaiselle antaisin sellaisen vinkin että sitä tyttöä ei kannata ihan hotellisi viereisestä baarista ottaa että et olisi jatkuvan tarkkailun alla:) Ja ne suomi baarien tytöt kannattaa myös unohtaa niinkuin suomi baaritkin. - neuvvojeesus
"Kyse on persoonista ja kemioista"
Niin. Toki maksullisten naisten suhteen myös sillä rahalla on varsin iso rooli. - et tiedä asiaa
No mutta lyhytjalkaisiahan ne thaimaalasetkin ovat. Lähes järkiään kaikki. Et liene nähnyt niitä ilman 10 senttisiä korkokenkiä. Pattaja myös osa kuvan kauniista tytöistä on poikia. Heidät oppii erottamaan kun tarkasti katsoo. Siro poikakin on aina rotevampi kuin pieni lyhytjalkainen thaityttö.
- raha ei muuta mimmiä
neuvvojeesus kirjoitti:
"Kyse on persoonista ja kemioista"
Niin. Toki maksullisten naisten suhteen myös sillä rahalla on varsin iso rooli.Mutta ei sellaista puhekyvytöntä puhelimen räplääjää jaksa yhtä päivää pidempään katsoa vaikka olisi kuinkan kaunis. Itse haluan myös seuraa enkä pelkkää panoa.
Viimeksi oli yksi sellainen jumalaisen kaunis mimmi mutta täysi dorka. Pakko oli laittaa se kävelemään vuorokauden jälkeen. - Tarkennus
et tiedä asiaa kirjoitti:
No mutta lyhytjalkaisiahan ne thaimaalasetkin ovat. Lähes järkiään kaikki. Et liene nähnyt niitä ilman 10 senttisiä korkokenkiä. Pattaja myös osa kuvan kauniista tytöistä on poikia. Heidät oppii erottamaan kun tarkasti katsoo. Siro poikakin on aina rotevampi kuin pieni lyhytjalkainen thaityttö.
Persjalkaisuus ei tarkoita pituutta vaan ruumiinrakennetta.
Kun on pitkä selkä ja lyhyet jalat kuten suomineidoilla keskimäärin niin siihen kun tällätään 15kg ylipainoa niin se näyttää siltä että jaloista puutuu polvinivel kokonaan ja sääret alkaa pakaroista. Pihtikintut korostavat tunnelmaa puhumattakaan legginseistä. 8)
Viimeksi oli yksi mimmi joka oli 177 pitkä ja painoi about 50kg. Ja viisastelijoille tiedoksi että se oli ihan nainen ja ilman munia. - et tiedä asiaa
Tarkennus kirjoitti:
Persjalkaisuus ei tarkoita pituutta vaan ruumiinrakennetta.
Kun on pitkä selkä ja lyhyet jalat kuten suomineidoilla keskimäärin niin siihen kun tällätään 15kg ylipainoa niin se näyttää siltä että jaloista puutuu polvinivel kokonaan ja sääret alkaa pakaroista. Pihtikintut korostavat tunnelmaa puhumattakaan legginseistä. 8)
Viimeksi oli yksi mimmi joka oli 177 pitkä ja painoi about 50kg. Ja viisastelijoille tiedoksi että se oli ihan nainen ja ilman munia.Siis thaitytöt ovat pieniä ja lyhytjalkaisia. Olisivat pitempiä jos olisivat sopusuhtaisia. Siis jalat ovat aika lyhyet. Kuin suomalaisilla, mutta korkokengissähän sitä ei niin hoksi. Ja entä sitten. Niinhän suomalaisilla miehilläkin on lyhyet jalat, vai onko heidän persus vain liian matalalla. Tässä viestiketjussa puhutaan thaimaalaisita kuin olisivat eläimiä jotka ostetaan karjamarkkinoilta. Thaityttö ei myy koskaan sieluaan, vaikka ruumistaan myykin. Et omista hänen ajatuksiaan, et tiedä mitä hymyn takan piilee, et tiedä mitä hänen ystävällisen kuorensa alla on.
Siellä piilee ihminen, joka näyttelee kaiken aikaa. Ellei tätä näytelmää osaa, luhistuu henkisesti. "Taluttajan" ammatti on kamee. Ellei onnistu säästämään rahaa, että voi aloittaa vaikka oman yrityksen, on katkera vanhuus edessä. Aikaisin vanhenevan naisen ei ole helppo elää tuollaisessa maassa, jossa turistit pitävät ihmistä ostettavana eläimenä.
Tosinaan käy säkä, jos suomipoika (tai joku muu) rakastuu ja vie naisen pois tästä kurjuudesta. Luuletteko te miehet, että kukaan nainen myy itseään vapaaehtoisesti. Aina siihen on jokin pakote. Mutta yhtä ette saa ostamallakaan, sielua. Ette voi omistaa kenekään ajatuksia ja todellisia tunteita ette ikinä tiedä. Thaimaalainen on pidättyväinen ja sisin on salassa. Tiedän tämän tarkasti, koska minulla on paljon thaimaalaisia naisia (ja miehiä) ystävänä. Lohdutan heitä toisinaan ja itken yhdessä heidän kanssaan elämää, joka on niin raadollinen ja raaka.
Siis muiitakaa, pientä kunnioitusta sentään. - peli on rehtiä
et tiedä asiaa kirjoitti:
Siis thaitytöt ovat pieniä ja lyhytjalkaisia. Olisivat pitempiä jos olisivat sopusuhtaisia. Siis jalat ovat aika lyhyet. Kuin suomalaisilla, mutta korkokengissähän sitä ei niin hoksi. Ja entä sitten. Niinhän suomalaisilla miehilläkin on lyhyet jalat, vai onko heidän persus vain liian matalalla. Tässä viestiketjussa puhutaan thaimaalaisita kuin olisivat eläimiä jotka ostetaan karjamarkkinoilta. Thaityttö ei myy koskaan sieluaan, vaikka ruumistaan myykin. Et omista hänen ajatuksiaan, et tiedä mitä hymyn takan piilee, et tiedä mitä hänen ystävällisen kuorensa alla on.
Siellä piilee ihminen, joka näyttelee kaiken aikaa. Ellei tätä näytelmää osaa, luhistuu henkisesti. "Taluttajan" ammatti on kamee. Ellei onnistu säästämään rahaa, että voi aloittaa vaikka oman yrityksen, on katkera vanhuus edessä. Aikaisin vanhenevan naisen ei ole helppo elää tuollaisessa maassa, jossa turistit pitävät ihmistä ostettavana eläimenä.
Tosinaan käy säkä, jos suomipoika (tai joku muu) rakastuu ja vie naisen pois tästä kurjuudesta. Luuletteko te miehet, että kukaan nainen myy itseään vapaaehtoisesti. Aina siihen on jokin pakote. Mutta yhtä ette saa ostamallakaan, sielua. Ette voi omistaa kenekään ajatuksia ja todellisia tunteita ette ikinä tiedä. Thaimaalainen on pidättyväinen ja sisin on salassa. Tiedän tämän tarkasti, koska minulla on paljon thaimaalaisia naisia (ja miehiä) ystävänä. Lohdutan heitä toisinaan ja itken yhdessä heidän kanssaan elämää, joka on niin raadollinen ja raaka.
Siis muiitakaa, pientä kunnioitusta sentään.Ei niitä sieluja ole kukaan ostamassakaan.
Suomalainen mies on killti ja arka, empaattinen ja epävarma pohjimmiltaan.
Ei me mitään arabeja sentään olla.
Sitten kun on usein vielä kolhua tullut vähän kotomaassa ja muuta harmia niin ei sinne elvistelemään monikaan lähde enkä sellaista ole nähnytkään siellä paitsi jotkut n 35 v nousukkaat kenellä on viinan kanssa vähän liikaa vauhtia niin ne on lähinnä niitä öykkäreitä mutta heitä ei ole paljon.
Kyllä nuo asiat on tiedossa ja miesten sydämiä siellä enemmän särkyy kuin naisten.
Thainaiset pitävät itsestään huolen ja tykkäävät antaa hyvä kuvan itsestään ja se on selvästi nähtävissä että se hätä alkaa tulla jo tuossa 32v jälkeen löytää se elättäjä kun paikalliset miehet keskimäärin putoavat jo tuolloin kelkasta.
Itse tykkään sellaisista naisista sekä suomessa että thaimaassa joista saa seuraa ja tasavertaisen kumppanin eikä mitään perässä kulkevaa kuluerää ja tuppisuuta.
Suomessa sinkkunaiset tai eronneet alkaa kitkeröityä tuossa nelikymppisen aikoihin ja sitä ei pysty reipas ja tervehenkinen mies katselemaan sitä feminismin ja paatoksen määrää ja siihen kun lisätään se ettei pidetä enää huolta itsestä ja pari koiraa jotka on maailman rakkaimpia niin se on moro.
Siksi näinkin kokeneena miehenä minä jo tiedän mihin soppaan lusikkani laitan ja tähtäimessäni parisuhdeorientoituneena miehenä on aina se parisuhde. Yhden illan jutut ei kiinnosta enää tai ei ole oikeastaan koskaan kiinnostanutkaan.
Uskon että meikäläisen seuraava morsio on aasialaista alkuperää anyway. - Näin se menee
peli on rehtiä kirjoitti:
Ei niitä sieluja ole kukaan ostamassakaan.
Suomalainen mies on killti ja arka, empaattinen ja epävarma pohjimmiltaan.
Ei me mitään arabeja sentään olla.
Sitten kun on usein vielä kolhua tullut vähän kotomaassa ja muuta harmia niin ei sinne elvistelemään monikaan lähde enkä sellaista ole nähnytkään siellä paitsi jotkut n 35 v nousukkaat kenellä on viinan kanssa vähän liikaa vauhtia niin ne on lähinnä niitä öykkäreitä mutta heitä ei ole paljon.
Kyllä nuo asiat on tiedossa ja miesten sydämiä siellä enemmän särkyy kuin naisten.
Thainaiset pitävät itsestään huolen ja tykkäävät antaa hyvä kuvan itsestään ja se on selvästi nähtävissä että se hätä alkaa tulla jo tuossa 32v jälkeen löytää se elättäjä kun paikalliset miehet keskimäärin putoavat jo tuolloin kelkasta.
Itse tykkään sellaisista naisista sekä suomessa että thaimaassa joista saa seuraa ja tasavertaisen kumppanin eikä mitään perässä kulkevaa kuluerää ja tuppisuuta.
Suomessa sinkkunaiset tai eronneet alkaa kitkeröityä tuossa nelikymppisen aikoihin ja sitä ei pysty reipas ja tervehenkinen mies katselemaan sitä feminismin ja paatoksen määrää ja siihen kun lisätään se ettei pidetä enää huolta itsestä ja pari koiraa jotka on maailman rakkaimpia niin se on moro.
Siksi näinkin kokeneena miehenä minä jo tiedän mihin soppaan lusikkani laitan ja tähtäimessäni parisuhdeorientoituneena miehenä on aina se parisuhde. Yhden illan jutut ei kiinnosta enää tai ei ole oikeastaan koskaan kiinnostanutkaan.
Uskon että meikäläisen seuraava morsio on aasialaista alkuperää anyway.Thaikuissa usein käyneenä (sukellusreissuilla) olen tutustunut yöelämään ihan uteliaisuuttani ja ystävystynyt monien baari-tyttöjen kanssa.
Tarina on korutonta kertomaa; eivät he sitä työtä vapaaehtoisesti tee! Useat ovat viina-, huume- tai lääkeriippuvaisia kestääkseen kaikki "komeat miesturistit".
Pahinta on kuitenkin lapsikauppa, kun 4-5-vuotiaita lapsia myydään kadulla turisteille; se on jo todella sairasta!!!!!!!!!! Yäk!
Kauniitahan thai-tytöt ovat ja osaavat rahaa saadessaan käyttäytyä. Joten en ihmettele, että suomi-pojat heihin ihastuvat, varsinkin kun monet suomi-tytöt antavat valitettavasti itsensä repsahtaa......
Mutta ei saa yleistää; itse olen 53-v. ja väitän peseväni monta thai-tyttöä. Liikunta ja positiivinen asenne pitävät timmissä kunnossa, eikä ole tarvinnut etelän poikiin turvautua....Suomi-pojat kun ovat pääsääntöisesti niin södejä..... - Höpöti pöpsis
Näin se menee kirjoitti:
Thaikuissa usein käyneenä (sukellusreissuilla) olen tutustunut yöelämään ihan uteliaisuuttani ja ystävystynyt monien baari-tyttöjen kanssa.
Tarina on korutonta kertomaa; eivät he sitä työtä vapaaehtoisesti tee! Useat ovat viina-, huume- tai lääkeriippuvaisia kestääkseen kaikki "komeat miesturistit".
Pahinta on kuitenkin lapsikauppa, kun 4-5-vuotiaita lapsia myydään kadulla turisteille; se on jo todella sairasta!!!!!!!!!! Yäk!
Kauniitahan thai-tytöt ovat ja osaavat rahaa saadessaan käyttäytyä. Joten en ihmettele, että suomi-pojat heihin ihastuvat, varsinkin kun monet suomi-tytöt antavat valitettavasti itsensä repsahtaa......
Mutta ei saa yleistää; itse olen 53-v. ja väitän peseväni monta thai-tyttöä. Liikunta ja positiivinen asenne pitävät timmissä kunnossa, eikä ole tarvinnut etelän poikiin turvautua....Suomi-pojat kun ovat pääsääntöisesti niin södejä.....Sairas ja vääristynyt käsitys sinulla tuosta touhusta.
Kuten tuolla jo aiemminkin sanoin niin vuosia vuosia eri puolilla Thaimaata en ole koskaan törmännyt pedofiileihin enkä lapsikauppiaisiin.
Thait pitää huolta lapsistaan ja pedot suorastaan lynkataan jos sellainen näkyisi.
En myöskään narkomaaneihin baarityttöjen keskuudessa. Suomessa on väkilukuun suhteutettuna varmasti enemmän sekä pedofiliaa että narkkareita.
Pitää ottaa huomioon että Thaimaassa asuu n 64 miljoonaa ihmistä joista noin 48 miljoonaa asuu käytännössä viidakossa melkeinpä luontaistaloudessa.
Baaritytöt ovat reipas yhteisö jotka jakavat ilot ja surut ja pitävät toisistaan huolen ja siihen porukkaan mahtuu aina mukaan mukava suomimies joka kohtelee tyttöjä hyvin. Tietyissä paikoissa tytöt tarjoavat nykyään minulle ja saan hyvää kohtelua sekä palvelua.
Kulttuuriero on niin massiivinen että sitä ei suomineidot tajua jotka ovat käyneet joissakin turistikohteissa rannalla makoilemassa vaikka esiintyvätkin sen jälkeen asiantuntijoina.
Seuratytön ammatti Thaimaassa on ihan yhtä arvostettu kuin pankkineidinkin ja kukaan ei katso heitä kieroon. He ruokkivat lapsiaan ja vanhempiaan samalla hyvin ja tienaavat turistikohteissa enemmän kuin pankkineiti ja laittavat enemmän rahaa kotiin jota Thaimaassa arvostetaan tai se on edellytys siihen että olet väleissä vanhempiesi kanssa. - eisiltipaha
komentti kirjoitti:
Kyllä barfine pöyrii siinä 300-500THB välillä ja 1000THB ylläpito /vrk tytölle. Itse kyllä löydän tavis tytön helposti koska puhun ja ymmärrän thaita. On ollut rahan vaihtaja, Minimart myyjä, Findiz kaupan myyjä, 7-eleven myyjä,Mike Shopong Mailin myyjiä jne. Päivisin nuo tytöt vain ovat menneet töihin ( ei kaikki) mutta hotellille tulleet luokseni töiden jälkeen, eikä mene kuin muuhun ylläpitoon bahteja.
Ensi kertaiselle antaisin sellaisen vinkin että sitä tyttöä ei kannata ihan hotellisi viereisestä baarista ottaa että et olisi jatkuvan tarkkailun alla:) Ja ne suomi baarien tytöt kannattaa myös unohtaa niinkuin suomi baaritkin.On ne hinnat noussu kymmenessä vuodessa. Tosin on euron arvokin pudonnut. 10v sitten barfine 300 ja tytölle 500 .
- iknowwhyyouwannahate
raha ei muuta mimmiä kirjoitti:
Mutta ei sellaista puhekyvytöntä puhelimen räplääjää jaksa yhtä päivää pidempään katsoa vaikka olisi kuinkan kaunis. Itse haluan myös seuraa enkä pelkkää panoa.
Viimeksi oli yksi sellainen jumalaisen kaunis mimmi mutta täysi dorka. Pakko oli laittaa se kävelemään vuorokauden jälkeen.Samoin kävi ittellä kerran. Muijalla soi koko ajan kännykkä kun joku Suomipoika joka oli just noussu pukilta soitteli: "Hi honey I'm ar the airport now.. one hour and I go home.. I miss you so much!". Meinas mennä hermo kun mä olin jo maksanu ja roudannu sen ämmän pattikselta sametille eikä sillä ois pitäny olla puhuttavaa muuhun kun mun mikkiin..
- pari naiapssu
Valise opas jo hyvissä ajoin ennen lähtöä netistä,thailoveslinks tms.Skypettele muutamien kanssa ja valitse.Heleppoa ku heinän teko.Valinnan varaa netin kautta on tuhansia.Joskus laitoin ilmoituksen,että tulossa ollaan,niin viikossa tuli yli 200 tarjousta ja kun camin aukaisi,niin koko ajan uudet yritti pommittaa sekaan.
Ei tarvitse netin kautta baarityttöjä valita vaan katsele joku uniformupukuinen valtion virkanainen,ope,poliisi tms.- paraspaikka
Toimiiko tuo thailovelinks niin, että sieltä löytyy muutakin kuin baarityttöä ja mikä siellä on ikäjakauma? Itse vajaa nelikymppinen ja reissuja on tullu paljon heitettyä Thaimaahan. Oppaat on olleet poikkeuksetta baarityttöjä ja tyytyväinen olen ollut. Muutama vakio-opaskin on vuosien varrella tullut ja joitakin Suomessakin käyttänyt ja tyytyväinen olen ollut, mutta olisihan se mukava välillä koittaa muutakin kuin baarityöntekijöitä.
- 1:s luokan vinkki
Ammattimaista sairaanhoitohenkilökuntaa eli taluttajia voit tilata Pattayan BKK-hospitaalista.
- Pettymys1
Kannattaa mennä johonkin muualle, sen kummemmin selittämättä.
- Soi Bintabaht
Jep Soi Bintabaht ja sen lähikujat Hua Hinissä.
http://www.huahinafterdark.com/bars.htm
http://www.youtube.com/watch?v=FWjZ1dSkGu8
Onpa sivistynyt kohde Hua Hin - hohhoijaa
Soi Bintabaht kirjoitti:
Jep Soi Bintabaht ja sen lähikujat Hua Hinissä.
http://www.huahinafterdark.com/bars.htm
http://www.youtube.com/watch?v=FWjZ1dSkGu8
Onpa sivistynyt kohde Hua Hinja mitähän sun videossasi on katsomisen arvoista?
- jong1
Baarimaksut keskustassa 500batista ylöspäin ja keskustan ulkopuolella 300-500 batia.
Lakanamaksut isoissa hotelleissa 300 batista ylöspäin ja pienissä questhouse majapaikoissa ei tarvi maksaa mitään,,vaikka veisit useammankin oppaan yö kylään!
Oppaille 1000 batia ja jos sama opas kulkee mukana joka päivä niin ruuat ja juomat,ei muuten kannata istua oppaan baarissa jos olet löytänyt oppaasi baarista,tuplahinta
Muuten järjenkäyttöä vaan,terveiset Pattayalta!- lakanamaksu
Ikinä en ole joutunut maksamaan mitään lakanamaksuja vaikka isoissa hotelleissakin asunut. Varaa huoneen kahdelle onhan se saman hintainen asuu siinä 1 vai 2 henkilöä. Onko barfine hinnat nousseet huhtikuulta ? Beer gardenissa bar fine 300 thb.
- ???? tuo 500THB ????
Tarkoitat Pattayan keskustalla varmaan Walking streetiä ? Koska missään muualla Pattayaa ei bar fine ole 500 thb ! Go- Go bareja lukuunottamatta. Bar fine on ollut jo kauan 300thb. Thaita puhuvat eivät edes aina maksa sitä bar fineä vaan tyttö hoitaa sen siitä 1000 thb mitä saa 24 tunnnin palvelusta, tämä onnistuu helposti sesongin ulkopuolisena aikana. Mutta todella tuo 500 thb on liikaa. Tulin Toukokuun alussa 2 kuukauden reissulta eikä yhdessäkään baarissa sanottu bar finen olevan 500 thb en tosin kysellyt hintoja walking streetillä koska en viihdy siellä.
- zseyhearujrksydltuiå
lakanamaksu kirjoitti:
Ikinä en ole joutunut maksamaan mitään lakanamaksuja vaikka isoissa hotelleissakin asunut. Varaa huoneen kahdelle onhan se saman hintainen asuu siinä 1 vai 2 henkilöä. Onko barfine hinnat nousseet huhtikuulta ? Beer gardenissa bar fine 300 thb.
Suomen valmismatkahotellit ottaa lakanamaksun. AM:n ja Tjäreborgin paskahotellit taitaa elää niillä.
- lukenut..
Lue Pöljän paratiisi, tiedät miten sinua kusetetaan,,
- Nevö
Ei muuta ku lykkyä tykö ja thaimaalaista leidi boyta kainaloon vaan.. Niitä siellä riittää :D
- Hyvää porukka
Ladyboysta ei ole koskaan ollut harmia pattiksella eikä muuallakaan. Rempsakkaa porukkaa ja pykälää fiksumpia ja kielitaitoisempia kuin moni muu paikallinen.
Koreasta, Taiwanista ja Kiinasta yms tulee kokonaisia perheitä ja sukuja ja firmoja ja muuta seuruetta sadoilla busseilla joka viikko katsomaan ladyboytten showta suurille hienoille areenoille.
Se on kansainvälistä meininkiä. Terkkuja vaan junttilan perukoille kaikille punaniskoille joita äiti tai vaimo ei päästä thaimaaseen. Ymmärrän että se vetää katkeraksi. - hehehe1
Hyvää porukka kirjoitti:
Ladyboysta ei ole koskaan ollut harmia pattiksella eikä muuallakaan. Rempsakkaa porukkaa ja pykälää fiksumpia ja kielitaitoisempia kuin moni muu paikallinen.
Koreasta, Taiwanista ja Kiinasta yms tulee kokonaisia perheitä ja sukuja ja firmoja ja muuta seuruetta sadoilla busseilla joka viikko katsomaan ladyboytten showta suurille hienoille areenoille.
Se on kansainvälistä meininkiä. Terkkuja vaan junttilan perukoille kaikille punaniskoille joita äiti tai vaimo ei päästä thaimaaseen. Ymmärrän että se vetää katkeraksi.Toinen tykkää ladyboysta toinen tyttärestä. Makuja on monenlaisia. Pattayalla on tullut käytyä (tosin ei lakanapyykkiä hakemassa), jatkossa muualle aasian suuntaan. Hyviä paikkoja onneksi riittää.
- et tiedä mitään
Hyvää porukka kirjoitti:
Se on kansainvälistä meininkiä. Terkkuja vaan junttilan perukoille kaikille punaniskoille joita äiti tai vaimo ei päästä thaimaaseen. Ymmärrän että se vetää katkeraksi.Ladyboi-show ei ole niin hieno kuin sitä hehkutellaan. Kauniit pojat vaihtavat vaatteitaan ja laulavat, siis muka laulavat, mutta ääni tulee levyltä ja pojat vain aukovat suutaan. Eivähän heistä monikaan osaa laulaa, ei edes näytellä. He ovat vain meikattuja kauniita poikia joille on hormooneilla hoideltu rinnat, leikkauksilla hoideltu aataminomena pois jne. Ladyboik:si pääseminen vaatii kalliita uhrauksia.
Voi miettiä, ovatko he homoja oikeasti, vai niin rahan perään, että suostuvat hormoonihoitoihin ja leikkauksiin ja iäksi pilaavat esim. mahdollisuuden saada lapsia. Voi ihmiset, te ette tiedä mitään. Katsotte vain kaunista näytelmää ja maksatte siitä. Mutta esiintyjät maksavat vielä kalliimman hinnan tavalla tai toisella. - Ja huhhuh...
et tiedä mitään kirjoitti:
Ladyboi-show ei ole niin hieno kuin sitä hehkutellaan. Kauniit pojat vaihtavat vaatteitaan ja laulavat, siis muka laulavat, mutta ääni tulee levyltä ja pojat vain aukovat suutaan. Eivähän heistä monikaan osaa laulaa, ei edes näytellä. He ovat vain meikattuja kauniita poikia joille on hormooneilla hoideltu rinnat, leikkauksilla hoideltu aataminomena pois jne. Ladyboik:si pääseminen vaatii kalliita uhrauksia.
Voi miettiä, ovatko he homoja oikeasti, vai niin rahan perään, että suostuvat hormoonihoitoihin ja leikkauksiin ja iäksi pilaavat esim. mahdollisuuden saada lapsia. Voi ihmiset, te ette tiedä mitään. Katsotte vain kaunista näytelmää ja maksatte siitä. Mutta esiintyjät maksavat vielä kalliimman hinnan tavalla tai toisella.Aloitetaanko vaikka siitä että ladyboy kirjoitetaan ladyboy eikä "ladyboi"?
Ladyboyt ovat ylpeitä itsestään ja ovat todella arvostettuja kaikkien thaitten keskuudessa. Heitä pidetään erityisinä ihmisinä ja thainaisilla on aina kavereina useita ladyboyta.
Ja kyllä. Kyllä ne on homoja 99% ja tykkäävät miehistä.
Ladyboyt eivät sitä perhettä ole alunperinkään perustamassa. He pitävät hauskaa sen aktiiviaikansa ja sitten katoavat turistikohteista takaisin maaseuduille.
Suuri itsemurhariski heillä toki on siinä vaiheessa kun ulkonäkö rupsahtaa ja hyvä meininki loppuu.
Mutta se on täysin heidän oma valintansa. Thaimaa ei ole mikään Intia jossa lapsia sokeutetaan sen takia että heistä tulisi parempia kerjäläisiä.
Thai tarkoittaa vapaata ja sitä he ovat.
Voi noita kateellisten tietämättömyyttä ja vanhojen urbaanien legendojen ruokkijoita...
Thait pärjää aina ja pitävät yhtä. - just näin
Ja huhhuh... kirjoitti:
Aloitetaanko vaikka siitä että ladyboy kirjoitetaan ladyboy eikä "ladyboi"?
Ladyboyt ovat ylpeitä itsestään ja ovat todella arvostettuja kaikkien thaitten keskuudessa. Heitä pidetään erityisinä ihmisinä ja thainaisilla on aina kavereina useita ladyboyta.
Ja kyllä. Kyllä ne on homoja 99% ja tykkäävät miehistä.
Ladyboyt eivät sitä perhettä ole alunperinkään perustamassa. He pitävät hauskaa sen aktiiviaikansa ja sitten katoavat turistikohteista takaisin maaseuduille.
Suuri itsemurhariski heillä toki on siinä vaiheessa kun ulkonäkö rupsahtaa ja hyvä meininki loppuu.
Mutta se on täysin heidän oma valintansa. Thaimaa ei ole mikään Intia jossa lapsia sokeutetaan sen takia että heistä tulisi parempia kerjäläisiä.
Thai tarkoittaa vapaata ja sitä he ovat.
Voi noita kateellisten tietämättömyyttä ja vanhojen urbaanien legendojen ruokkijoita...
Thait pärjää aina ja pitävät yhtä.Mutta en silti panis leidarii se on homojen hommaa.
- ismo1963
etsi netistä etukäteen "opas" jos tarttet ;) maksaa ei tartte kun pidät tytön ruuassa.
lakana maksu maksetaan (phuket) jälkikäteen.
rahat ja passi lokerikkoon,,
"oppaat" ei eti mitään hotellia kun sun rahat on kyseessä..
terve järki käteen ja muutama taiger kalja niin homma pelaa..
PS,,ruoho on vihreetä siellä..
hyvää matkaa..- riskaabelia
Tuossa on se riski että ekakertalainen ei kehtaa sanoa ei mimmille ja antaa ikäänkuin ensimmäisen vastaantulijan viedä kuin kuoriämpäriä. Itselleni kävi nimittäin parilla ekalla reissulla aikoinaan niin ja maksoinkin vähintään 2 x enemmän kuin nykyisin.
- vanha konkari
Tietenkin pitää maksaa.Tytöt tulevat Thaimaan köyhiltä alueilta.Oppaan lapset huutavat kotonaan sapuskaa ja kotiväelläkin on tiukkaa ja köyhää.
Inhimilliset tekijät,inhimilliset tekijät.Kuitenkin vieraassa maassa on hyvä olla opas,kun kaikki muukin on hiukan koukeroista kuin vain kirjaimet.
Pikkurahoillahan siellä pelataan ellei sitten hurahda kunnon kusetuksiin talon,auton ym laittoihin. - AIKUINEN 8
Joo ymmärrän ja en thaimaan loman ja tytöt. Jokainen tekee niin kuin tekee.....mutta missä on kunnon suomi tai muu mies joka ei hae jotain jostain ja KANTAA vastuun perheestä jne..Onko se katoava kansanvara? Oudoksi näyttää parisuhteen käsitys menevän. Sanokaa syy suomiehet, ikä ja miksi haette Thaimaasta naista: Lomaseuraa. vai pysyvää? Ja mitä on parempaa Thaimaalaisesta tytöstä arjessa kun suomitytöstä? Asialliasia ja rehellisiä vastausia. Minäkin olen suomityttö jo 40 ja en huoli enää suomiäijää enkä muutakaan. Miehet oppineet aivan liian helpolle ja vaikka lompsaa olis niin ei kiinnosta huonon uuden äijän ottaminen suomesta tai muualta.
- Loottajakeltanokka
No ajatuksena ihan homman helppous.
Olen eronnut reilu puoli vuotta sitten, enkä ole vielä jaksanut edes etsiä uutta heilaa.
Joitakin irrallisia on toki ollut, mutta mitään vakimuijaa en ainakaan vähään aikaan meinaa hommata.
Thaimaan systeemissä helppoutena on että pois jää se vonkaaminen ja etsiminen.
Ei se muija suomessa todellakaan halvaksi tule.¨
Matkustelusta tykkään muutenkin, joten ajattelin yhdistää 2 asiaa.
Niin ja ne muut tiedot:
Ikä 42v
Lapsia 3.
Naimisissa 22 v. - naiset Turkissa
Miksi suomalaiset naiset matkustavat Turkkiin ? Aika moni menee etsimään lomaromanssia. Miksi miehet sitten tuomitaan jotka matkustaa thaimaahan, samasta syystä kuin naiset turkkiin. Ihmetyttää suuresti.
- hiljaa hyvä tulee
Loottajakeltanokka kirjoitti:
No ajatuksena ihan homman helppous.
Olen eronnut reilu puoli vuotta sitten, enkä ole vielä jaksanut edes etsiä uutta heilaa.
Joitakin irrallisia on toki ollut, mutta mitään vakimuijaa en ainakaan vähään aikaan meinaa hommata.
Thaimaan systeemissä helppoutena on että pois jää se vonkaaminen ja etsiminen.
Ei se muija suomessa todellakaan halvaksi tule.¨
Matkustelusta tykkään muutenkin, joten ajattelin yhdistää 2 asiaa.
Niin ja ne muut tiedot:
Ikä 42v
Lapsia 3.
Naimisissa 22 v.Tuossa vaiheessa se nainen olisi sulle vielä laastarisuhde joten katsele rauhallisesti ympärillesi ainakin reilu vuosi ennenkuin haaveiletkaan uudesta vakavasta suhteesta.
Minun faktat suunnilleen samat mutta jo kahdesti eronnut. Liki 3v poikamiehenä nyt ja parasta aikaa ikinä kehittymisen kannalta. - vastauksia 8
AIKUINEN 8
Oletko rasisti vai miksi pidät thaimaalaisia naisia huonompana vaihtoehtona?
Vai pitäisikö eronneiden, petettyjen ja jätettyjen ryhtyä selibattiin ja omistautua viikonloppuisän rooliin?
Kyllä mieskin katkeroituu erossa mutta haluaa elää vielä nelikymppisenkin jälkeen.
Se on ihan persoonakysymys ja ihan jokaisen oma asia. Uskoisin että suurin osa hakee pysyvää ja varmaan kaikki mutta jos sellaista riittävää yhteyttä ei synny niin sitten se on sitä laastarointia ja luonnollisen sukupuolivietin tyydyttämistä.
Kyllä kaikki eronneet kaverini kantavat edelleen lapsistaan huolen kuten ja vastuun kuten minäkin. Eri asia on sitten jos nainen on pelannut miehensä ulos muusta perheestä ja ottanut paremman.
Suomessahan lapset aina annetaan äidille ja yhteishuoltajuus toimii tasan niin kauan kun naisen elämään astelee uusi urho.
- Patpong
Taikuissa kannataa aina muistaa ottaa muutama mekong-viski ennen liikkeelle lähtöä. Sitten voi paneskella huoletta paljaalla, mikä on pattiksella ihan turvallista.
Kannattaa myös kokeilla lady-boyt, koska ne ottavat poskeen paljon paremmin kuin naiset;)- mekong
Eipå ole Mekongia näkynyt kauppojen hyllyissä pariin vuoteen. Mekongnin laatua piti parantaa ja tuoda uudelleen markkinoille mutta ei ole näkynyt. Onneksi on Hong Tongia samalle paloviinalle se maistuu kuin Mekong mutta cokiksen kanssa menee.
- kateellisille
mekong kirjoitti:
Eipå ole Mekongia näkynyt kauppojen hyllyissä pariin vuoteen. Mekongnin laatua piti parantaa ja tuoda uudelleen markkinoille mutta ei ole näkynyt. Onneksi on Hong Tongia samalle paloviinalle se maistuu kuin Mekong mutta cokiksen kanssa menee.
Tuo kateellisten katkeruus on häikäisevää näillä palstoilla... Se johtuu nimenomaan siitä kun ei itse pääse tai voi. Sitten perustellaan sitä nokka kurtussa että "en menis vaikka maksettais"
- kok1
ThaiLove links.com Kirjoittelemalla ensin opas,niin ei tarvitse maksaa mitään,paitsi tietenkin ruuat ja juomat.Pattaya hyvä paikka,tammikuussa uudestaan.
- ffgrg
Pelkkää rahastusta tuo thailovelinks-sivusto. Ilman maksua ei pysty lukemaan vastaanotettuja viestejä, eikä vastaanottaja pysty lukemaan lähettämiäsi viestejä jos ei ole maksava asiakas.
- 20 €
ffgrg kirjoitti:
Pelkkää rahastusta tuo thailovelinks-sivusto. Ilman maksua ei pysty lukemaan vastaanotettuja viestejä, eikä vastaanottaja pysty lukemaan lähettämiäsi viestejä jos ei ole maksava asiakas.
Toisille se 20€ on iso raha :) Mulle ei.
- mdclassicKK
20 € kirjoitti:
Toisille se 20€ on iso raha :) Mulle ei.
Eipä taida jäädä tohon pariin kybään. Ootko seurannu paljon on lähteny luottokorttitililtä? Pääseekö siitä edes eroon, jos kerran luottokorttitiedot antanu? Vähän huonoja kokemuksia kuullu noista treffisivuista.
- Kovvoo hommoo
mdclassicKK kirjoitti:
Eipä taida jäädä tohon pariin kybään. Ootko seurannu paljon on lähteny luottokorttitililtä? Pääseekö siitä edes eroon, jos kerran luottokorttitiedot antanu? Vähän huonoja kokemuksia kuullu noista treffisivuista.
TLL sanoo jo maksaessa että eivät veloita automaattisesti tulevia kuukausia. Sen taasen tekee muun muassa Victoria Milan ja E-kontakti jos et ole lukenut pienellä präntättyä sopimuksesta.
Ei nuo jättikokoiset treffipalstat ketään kuseta tai he kusettaisivat itseään. Kohtuuhinta ja erittäin toimiva sivusto tuo thailoveslink ja mimmiä on niin paljon että olet lirissä ekan kolmen päivän jälkeen jos vähänkään osaat kirjoitella mukavia mimmeille.
Varsinaiset luottokorttipetokset on eri asia ja ne korvaa pankki mutta niistäkään en ole koskaan kuullut enkä kokenut näiden kohdallakaan enkä muillakaan sivuilla joilla olen noin 8 vuotta käyttänyt korttejani monta kertaa viikossa peleissä ja ostoksissa.
Aikeron vuoksi melko työlästä rehavailua ja kannattaa raakata vaikka julmasti vain kolme suosikkia jutskaamaan muualle kuten sähköpostin chattiin tai skypeen tms pois tuolta hullunmyllystä jossa kymmenen pommittaa sinua samaan aikaan kun seukkaat kahdelle. - kkkiiiihh
Kovvoo hommoo kirjoitti:
TLL sanoo jo maksaessa että eivät veloita automaattisesti tulevia kuukausia. Sen taasen tekee muun muassa Victoria Milan ja E-kontakti jos et ole lukenut pienellä präntättyä sopimuksesta.
Ei nuo jättikokoiset treffipalstat ketään kuseta tai he kusettaisivat itseään. Kohtuuhinta ja erittäin toimiva sivusto tuo thailoveslink ja mimmiä on niin paljon että olet lirissä ekan kolmen päivän jälkeen jos vähänkään osaat kirjoitella mukavia mimmeille.
Varsinaiset luottokorttipetokset on eri asia ja ne korvaa pankki mutta niistäkään en ole koskaan kuullut enkä kokenut näiden kohdallakaan enkä muillakaan sivuilla joilla olen noin 8 vuotta käyttänyt korttejani monta kertaa viikossa peleissä ja ostoksissa.
Aikeron vuoksi melko työlästä rehavailua ja kannattaa raakata vaikka julmasti vain kolme suosikkia jutskaamaan muualle kuten sähköpostin chattiin tai skypeen tms pois tuolta hullunmyllystä jossa kymmenen pommittaa sinua samaan aikaan kun seukkaat kahdelle.O.k. kiitos tiedosta. Pitää maksaa tuo yks kuukausi kokeeks(30€). Tuli parikymmentä yhteydenottoa heti kun laitto ilmon,mut kun ei pysty ottaan kontaktia vielä. Toivottavasti ne on aitoja, eikä feikkejä jolla saadaan falle vaan ostaan tuo upgredaus.
- neonniinsöpöjä
Kovvoo hommoo kirjoitti:
Aikeron vuoksi melko työlästä rehavailua ja kannattaa raakata vaikka julmasti vain kolme suosikkia jutskaamaan muualle kuten sähköpostin chattiin tai skypeen tms pois tuolta hullunmyllystä jossa kymmenen pommittaa sinua samaan aikaan kun seukkaat kahdelle.juuh, ymmärrän nyt, että kovvaa on homma. Ensimmäisen puolen tunnin aikana tuli enemmän viestejä naisilta, kuin kahden vuoden aikana näillä suomi24 reffeillä. Ja naisten ulkonäkökin "hieman" toista tasoa, kuin täällä. Voin suositella lämpimästi kaikille yksinäisille miehille, jotka on saaneet tarpeekseen näitten suomivosujen nirsoilusta. Jossainpäin maailmaa osataan vielä miestä arvostaa.
- Ehjänä kotiin
Siellä on se Aitsi ja Tuperkkeli yleistä. Kannattaakin kiksautella niitä jotka yskii.
- suomi vs pattaya
Suomessa viimeisimmät 10 heilaa - Ei yksikään vaatinut kumia ja vain yksi heistä edes kysyi olenko terve.
Pattayalla viimeisimmät 10 heilaa - Kaikki vaati kumin ja niitä lähdettiin kaupasta hakemaan uusia jos eivät mahtuneet.
Kummassakohan maassa ne taudit leviää tätä menoa?
Pattayalla on lisäksi muutaman sadan metrin välein klinikoita joista saat aidstestin melkein samantien jos meinaat alkaa vakavammin seurustella.
- 7 kertaa käynyt
Ensikertalaiselle tuo meno voi olla humalluttavaa, paras neuvo on että et juo liikaa, ainakin ensimmäiset naiset kannattaa hankkia selvinpäin että opit miten homma toimii. Ei tietenkään muutenkaan ole mitään järkeä lähteä sinne dokaamaan kun on paljon parempaakin tekemistä, dokata voi sitten taas kotimaassa.
Hyvä neuvo on myös kiertää ensin paikkoja ja kartoittaa missä on tyttöjä, ekan illan tyttö mahdollisimman kaukaa hotellista ja sitten vähitellen lähestyä hotellia, kun ei kuitenkaan jaksa saman kanssa seurustella koko lomaa ja eka ei välttämättä ookaan niin hyvä.
Tyttöjä löytyy jokapaikasta, ite oon pokannut niitä reissuillani gogobaareista, kadunvarsibaareista, McDonaldsista ja suoraan kadulta, kertaakaan ei ole tytöt varastaneet mitään eikä muutenkaan huijanneet.
Koskaan ei tiedä minkälainen tyttö on sängyssä, mutta koskaan ei kannata pitäytyä samassa jos ei oo täysin tyytyväinen vaan ettiä rohkeasti uus.
Hotellien feet vaihtelee, jos satut hotelliin jossa sisään ei mennä respan ohi voit päästä ilman, mutta silloin tietysti kukaan ei tiedä kenet olet huoneeseen vienyt, eli oman turvallisuuden vuoksi voit haluta maksaa tuon 500 bathia hotellille. Itseltä ei kyllä tytöt ole niissäkään paikoissa mitään vienyt jossa oli suora sisäänkäynti huoneeseen.- no extra charge
Pattaylta, Hua Hinistä, Phuketista, Khao Lakista Bangkokista ja koko thaimaasta löytyy hyvätasoisia hotelleja joissa ei tarvitse maksaa noita ylimääräisiä maksuja yövieraasta. Tytön henkilöllisyyskortti jätetään reseptioniin ja sillä selvä. Ja todella kun varaa huoneen kahdelle saa tyttö vielä aamiaisenkin hotellista, eihän se huoneen hintaa nosta. Näitä tyttöjä kun kunnioittaa eikä pidä heitä vain panokoneina niin siitä on hyötyä itselle.
- hoitaja5
osta vain pelkkä meno lippu sinne takasin älä einari tule.äläkä terveys palveluitamme käytä.
- opiment
Oikein. Sitten kun lähdet tuikkimaan niitä ''kauheita yliläskejä'' suomineitoja mukamas paremman puutteessa niin katsokin että olet sp-taudeista vapaa. Ei kuitenkaan kuitenkaan sellaisia tuliaisia haluta sieltä niin ihanasta ja vapaasta maasta. Tervemenoa vaan sinne thaikkuihin jos elämä siellä on kivaa eikös sieltä nyt töitä sullekin löydy?
- hah hah
Jos työskentelee terveydenhuollon alalla luulisi osaavan kirjoittaa terveyspalveluitamme yhteen terveyspalvelu on yhdyssana.
- buriman1
voi hitsi teidän kanssa taas!!! :) hoitajalle ensiks... kun siellä käy esim. kerran tai kaks vuodessa ja tietää vastuut ja riskit eli ehkäisee niitä niin kyllä se matkailu vaan edistää kaikin puolin terveyttä!!! aloittajalle ne ydinasiat tais jo tulla eli rennosti ensin katsele rauhassa menoa ja tutustu ihmisiin. kyllä ne hjyvät sieltä löytyy... usein :) minä itse ensin joskus ihastuin siihen elämänrytmiin ja asenteeseen joka sallii kaikki ihmiset ja ei väheksy kenenkään vajeita!!! itse nyt seurustellut parisen vuotta thai-naisen kanssa ja haluisin hänet jo tannenäin! noh katsotaan... ens talveksi n. 4kk hänen kylään taloa rakentamaan ja ehkä kesäksi neiti tänne käymään :) joooooooo
- satoja nähty
... ens talveksi n. 4kk hänen kylään taloa rakentamaan ja ehkä kesäksi neiti tänne käymään :) joooooooo
---
Heh,heh niitä talonrakentajia eli anopille talo.
Kuule siinä vaiheessa,kun talo alkaa olla valmis,niin thaikkuporukka sanoo sinulle falangille,että oikeastaan sinua ei tässä enää tarvitakaan.
Hupsista sinne meni se sokea rakkaus nimeltään kusetus.- Ei yhtään nähty
Eiköhän ne peräkammarinpojat ala olemaan kohtapuoliin katoava luonnonvara joita voidaan kusettaa. Massiivinen media tuo tietoa.
Ja mitä sitten vaikka sukset menisivätkin ristiin? Onpahan tullut tehtyä hyvää sitten ainakin. Pahempi vaihtoehto on istua kotona istumassa naama norsunvithulla lompakkonsa päällä josta pilkistää S-etukortti joka ei tee ruoasta kuin noin 30% kalliimman kuin muualla euroopassa.
Samalla tavalla käy Suomessa avioerossa (ja suurin osa liitoista päättyy eroon ja tällä kehityksellä kaikki liitot) ja se on sama kuka on rakentanut mitä niin jakoon menee talot ja rahat. Onko se huonompi asia jos Thainainen saa puolet kuin suomalainen nainen?
Minusta se on parempi koska Thaimaassa se nainen jakaa sen hyvän koko sukunsa kesken kun taas itsekäs suomalainen nainen kuikkii yksin hautaan saakka siitä ilmaisesta talostaan ja lahjoittaa se lopuksi kodittomille kissoille ettei vaan sukulaiset saa mitään.
Kateus ei lopu edes kuolemaan suomessa.
Ihmissuhde on aina kuin "elinkautinen", eli sen kauden pituutta ja sisältöä on vaikea määritellä. Jos ihmissuhde ei sitten onnistu niin sitten se epäonnistuu.
Itselläni on noin 12 suomalaista kaveria jotka ovat olleet viidestä - kahteenkymmeneen vuoteen saman thainaisen kanssa ja kymmenellä heistä on perhe thainaisen kanssa ja ketään ei ole kusetettu eikä petetty eikä jätetty.
Eri asia on jos kohtelet huonosti tai valitset väärän naisen mutta sen takia ei kannata Thaimaasta morsianta roudata vaan se homma onnistuu täälläkin ja vielä paljon helpommin.
- 83409334
Ihan sairasta hommaa.
- Sinä olet sairas
Ai matkailu ja avioliitot ja ihmisten miljoonia vuosia jatkunut pyrkimys lisääntymiseen? Ei kuulosta kovin sairaalta vaan luonnolliselta.
Sairasta on katkeroitua kotiinsa kateellisena ja arvostella eläviä ihmisiä ja keksiä mielessään tekosyitä sille miksi itse on parempi ihminen. Sitä sanotaan myös kaksinaismoralismiksi ja se on kamala sairaus.
- Masa Laine
2vuotta naimisissa thainaisen kanssa ja olen Helvetin onnellinen!
En ottais enää mistään hinnasta suomi jokinorsua........- Parempi myöhään
Perässä tullaan Masa. Haku päällä paraikaa. Syksyllä puolen vuoden reissuun ja yksin en sieltä takaisin tule.
- buriman
hihhih joo sorry pieni tarkennus eli buriman menee talveksi taloa rakentamaan vaan ei omaa kun ihan talkoo hengessä ka iehkä kylän buddhapapin veljelle!!! eli vien vain omaa ammattitaitoa kylään ja kerron ja teen kaikkea ihan vain omaksi iloksi! tosin naiseni on jo nyt niin ylpeä ja innoissaan että pitäis kai heti mennä. :) siitä rakkaudesta niin tiedä koska 3 kertaa suomineito on minua huijannut siksi hyvin varovasti etenen minkä myös ihana miss sakoonrat ymmärtää ja iloisena joka aamu mulle soittaa ja kertoo!!!!! ahh olen onnellinen!!!
- building ATM
แล้วคุณจะได้รับเครื่องเอทีเอ็มเดิน
- oma moka
Kuka käski kävellä kultakoru kaulassa. Eikä pojat edes eroittaneet Katoyta (leidari) naisesta.
- buriman
joo leidari vei korun kaulasta samalla kun halasi väkisin ja juttu kai jatkui jotenkin niin että paikallispoliisit alkoi kyseleen muilta katoylta ja muilta ja vaikkei syyllistä heti saatu kiinni niin nimen onkivat kuitenkin tietoon!!! turistipollarille jäi yht.tietojen kirjaukset tulevaa postia varten kunhan kyseinen kääty vaan löytyy siis jos löytyy! eli kyllä siellä AINA pärjää jos et humalassa osta ja käytä täysin turhaan liikaa kultaa joo hölmöt!!! khop khung khap ehkä :)
- Game of lovelust
Tärkeintä on arvostaa tyttöjä, he eivät oikeati ole mitään prsotituoituja tai h-sanalla alkavia eurooppalaisen mittapuun mukaan. Useimmat ovat viikossa vain 1-3 asiakkaan kanssa, kin euroopassa huorat makaavat bordellissa 10 asiakkaan kanssa illassa.
Monet thaimaan tytöt ovat köyhiä maaseudun tyttöjä, joilla ei oikein ole ollut muita mahdollisuuksia pärjätä elämässä, moni on ollut farmilla tai tehtaasa töissä, mutta niissä ei makseta juuri mitään, joten moni on todennut ainoaksi mahdollisuudeksi tulla toimeen alkaa baaritytöksi.
Monet tytöistä ovat hyvin fiksuja ja älykkäitä, mutta ei koulutettuja, koska vanhemmilla ei ole ollut maksaa koulunkäyntiä, mutta onneksi moni on saanut hyvän kotikasvatuksen, joka on tehnyt heistä rehellisä ja muita ihmisiä kunnioittavia.
Thaimaan tyttöjen kanssa leikkiminen on tietynlaista peliä, jossa tytöt haluaa rahaa ja mielellään poikaystävän tai miehen ja länsimainen mies taas pimpsaa, ko. pelissä on tietyt säännöt ja kun ne oppii on homma hauskaa, ja voi leikitellä tyttöjen kanssa ja homma on OK molemminpuolin, mutta koskaan ei pidä loukata tyttöjä tai tyttöbaaria pitävää mamasania tai ladyboytä.
Ekalla kertaa näitä pelin sääntöjä et varmasti opi, mutta pari kolme kertaa Thaimaassa niin homman nimi aukeaa.
Moni länsimaalainen nainen ei tajua että Thaimaan lumo ei todellakaan ole halvat tai helpot naiset vaan hauskat naiset, joiden kanssa voi leikkiä ja leikitellä ja joita voi myös arvostaa ja kunnoittaa toisin kuin esim. venäläisiä huoria.
Jos pelkkää panoa haluaa halvemmaksi tulee tilata nainen sihteeripoistosta kuin lähteä Thaimaahan asti leikittelemään tyttöjen kanssa.. - sitkeys palkitaan
Valitse aina itse nainen, älä koskaan anna naisen valita sinua.
Usein kun meet baariiin tulee ei niin kauniita naisia, jotka yrittää saada sinut asiakkaaksi, mutta ei kannata niiihn erehtyä. Itse häädän ne heti pois ja juon oluen tms ja katselen mitä on tarjolla, sitten jos kiinnostun jostain tytöstä katselen sitä niin että joko hän tulee juttelemaan tai sitten menen itse kysymään onko hän vapaa.
.
Tyttö arvostaa sitä että sinä osoitat kiinnostusta.
Usein on myös että ns sisäänheittäjätytöt, jotka ovat kauneimpia ko paikassa saa sinut sisään baariin, jos sisällä huomaat, että yksikään muu tyttö ei ole yhtä kaunis, niin ei hätää, häädä kaikki muut seuraa tarjoavat helkkariin ja ennnen pitkää sinut sisään saanut tyttö tulee juttelemaan, itse olen joka kerta saanut sen tytön lopulta mukaan kun olen osoittanut ettei kukaan muu kiinnosta ja sisäänheittäjätyttö tietää että tulitn sisään juuri hänen takiaan, joten hänlähtee mukaan. Itsekin ensi kertaa lähdössä lokakuussa.
Mitenkäs noiden lady drinkkien kanssa gogo-klubeilla tai kaljabaareissa, olen muutamat jutut lukenut että suurin piirtein kaikki paikan tytöt hiljaisena iltana ovat tulleet niitä kinuamaan ja kiltti suomipoika tietenkin kaikille sitten tarjonnut...jolloin tulee illalle hintaa ihan jo Suomenkin hintatasolla. Ei kai sitä mitenkään pahalla katsota jossei niitä tarjoile? Tietystihän sitä aina pari tarjoaa kivalle tytölle muttei nyt kuitenkaan 10min välein sentään uutta?- hanu121
käy ensin päivä panoilla vaikka soi 6 tai jossain hieronta paikassa. katselet tilanteita rauhassa. säästyt hölmöilyltä. ps kaikissa hieronnoissa ei saa pesää.
- budjetista kiinni
sdb se riippuu siitä mitä itse haet matkalta. Menon saa villiksi 3000-4000 bahtilla mimmibaarissa ja voit juottaa 3-4 mimmiä sillä budjetilla itsesi lisäksi. Sitten jos mopo karkaa käsistä niin 10000bahtiakin menee helposti.
Jos siemailet vain omia drinkkejäsi niin karnevaalitunnelma alkaa aika pian hiipua. Pattis on siitä hauska paikka että vaikka yksikkähinnat on kaikessa halpoja niin kyllä se 300 euroa tärähtää joka päivä rahaa jonnekin mitä ei edes aina muista.
Sitten kun joku mesta tulee tutuksi ja olet kantis niin selviää pienemmällä budjetilla mutta se syö miestä katsoa sitten vierestä kun joku toinen ottaa ne ja juottaa ne baarin parhaat mimmit ja vie mennessään.
Kompaktina ratkaisuna on että jos tyttöjen seurasta tykkää ja sitä hakee niin ottaa parin kolmen päivän vakkareita ja tehdä niiden kanssa jotakin muutakin kuin istua baarissa pelaamassa pelejä ja syytämässä rahaa kaikille. Käyttämällä vakkareita selviää sadallakin eurolla päivässä mimmeineen vaikka kävisitte aktiviteeteissakin.
Se on henkilökohtainen valinta. Kusetustahan se rahastuskaan ei ole vaan se maksaminen on täysin vapaaehtoista. Jos mulla olisi miljoonia niin eihän sillä sitten olisi väliä mutta kun ei ole niin joutuu aina budjetoimaan.
- Matkaraportti
Tuli tehtyä pikainen 10 päivän kesälomareissu Pattayalle.
Ekana päivänä Pattayalla kävin tsekkaamassa Beer Gardenin, ei ollut naisia mun makuun, liian vanhoja, en löytänyt täältä koko reissulla yhtään eukkoa, vaikka lähes joka päivä käväisin joko syömässä tai aloittamassa baarikierroksen koska siellä oli halpaa kaljaa ilan tyrkkyjä.
No jo ekana iltana Beer Gardenista lähtiessäni iskin silmäni nuoreen tyttöön yhdessä niistä tyttöbaareissa siinä samassa hallissa, mutta aattelin että en tästä ota ensimmäistä tyttöä kun on liian kulkuväylällä ajatellen Walking Strreettiä ja Beer Gardenia. Lisäksi katsoin heti että tämä tyttö olisi pian sellainen jonka haluaisi pitää koko reissun ajan, joten parempi aloittaa muualta.
Menin sitten Baccaraan kun Bagkokin Baccarasta oon ennekin tyttöjä löytänyt, siellä iski valinnan vaikeus, hyvännäköisiä tyttöjä, mutta niillä joista olin kiinnostunut oli jo jokin poka, tässä paikassa aika kallista kaljaa 140 bathia pullo. No, kun en osannut päättää lähin ulos ja tein kierroksen bvaareissa, mutta palasin lopulta takas Baccaraan ja otin lopulta yhen tytön yläkerrasta. Baccarassahan on se vitsi että alakerrassa on pitkiä ja kauniita tyttöjä, yläkerrassa lyhyempiä söpöjä tyttöjä. No, en tiedä ehkä tää eka valinta meni vähän pieleen kuten aina, ei sinänsä sängyssä tyttö oli ok.
No toisena iltana löysin upean näköisen ja yllättävät isorintaisen tytön kolmannesta niistä tyttöbaarihalleista jotka on Walking stretillä rannan puolella, Toisenakin iltana meinasi ensin olla vaikea löytää ketään josta olisi ollut kiinnostunut kunnes näin tään tytön ja sekunnissa päätiin että jees ja hyppäsin baarituolille tyttöä vastapäätä. Hän oli 22v ja näytti sitäkin nuoremmalta, häneen tykästyin niin että tuli oltua yhdessä peräti 3 iltaa, ennen kuin muistin ettei tänne ole seurustelemaan tultu.
Sitten vaihdoin eukkoa, kolmas tyttö löytyi keskimmäisestä niistä rannan puoleisista tyttöbaarihalleista, oli 26v vaikka näytti nuoremmalta, blondatut hiukset. Oli tosi upea vartalo alasti,ihan virheetön ja timmissä huippukunnossa, valitettavasti ei antanut ottaa kuvaa.
Vaihdoin kuitenkin tyttöä ja seuraavana iltana otin lyhyen söpön näköisen tytön yhdeltä rantakadun poikkikadulta, ihan mukava tapaus ja muuten hyvä vartalo, mutta hänellä oli raskausarpia, oli kuulemma yksi lapsi. Samoin oli ekan illan tytöllä, nuo kaksi välissä väitti olevansa lapsettomia.
No niin, kävin siis Beer Gardenissa lähes joka ilta aloituskaljalla ja joka ilta tuo tyttö johon olin iskenyt silmäni jo ekana päivänä huuteli Welcomea kun menin ohi, viimein neljän muun tytön jälkeen päätin että nyt on aika kekeilla tämä ja hyppäsin baaritiskille tytön eteen yllättäen kun hän katsoi toisaalle kun tulin. Säikähti ja ihmetteli miksi nyt tulin siihen kun en ollut aiempina päivinä jäänyt ainoankaan baariin siinä hallissa. No, höpöteltiin niitä näitä ja pelattiin ja lähettiin hotellille.
Tämä tyttö oli vasta 19v ja virheetön vartalo, kehuin ja hän meinasi että on hyvä vartalo koska ei ole koskaan synnyttänyt, oli tosi hoikka, kertoi painavansa 41kg ja 155cm, olisi voinut luulla ala-ikäiseksi, sen verran nuoret ja kauniit kasvot. Anyway, siinä kävi niinkuin arvasin, tämän tytön kanssa meni sitten loppuloma, ei ollut enää tarvetta vaihtaa.- Koettu on
Hyvin tuttua tarinaa! Kiitos :)
Thaimimmeillä kun on niin pieni tuo lantio niin melkein poikkeuksetta synnyttävät keisarinlaeikkauksella jonka arpi kyllä näkyy vatsassa. Goukkareissa tiedät sen siitä että se mimmi jolla on pitsiä verhona tai muu vaate vatsan peittona on äiti.
Monet on pukattu tiineeksi kotikylällään noin 16 vuotiaana, iskä on ties missä ja lapsi on reilun kolmekymppisen mummonsa huomissa sillä aikaa kun tyttö tienaa leipää perheelle. Se on maan tapa ja ihan normaalia.
Me suomalaiset olemme niin kilttejä että tytöt ovat suorastaan ihmeissään siitä meidän kohteliaisuudesta ja avokätisyydestä ja hyvä niin.
Ählämit esim tinkii ensin hinnan pohjalukemiin ja sitten kaiken lisäksi siellä ählämipojan hotellilla odottaa huonossa lykyssä puoli tusinaa kaveria ketkä haluaa myös ja ilmaiseksi.
Itse "varasin" thailovelinksistä muutaman mimmin valmiiksi seuraavalle reissulle ja logistisesti sijoittelin ne eri kaupunkeihin ettei tule kismaa. Yksi mimmeistä on nyt jo hieman liiankin hyvä ja innoissaan ja webbicamera- deitit on joka päivä joten saa nähdä miten niiden muiden kanssa käy... Aion olla monta kuukautta reissussa ja tämä töissä käyvä mimmi lupasi tulla seurakseni niin kauaksi aikaa kuin haluan ja minun täytyy maksaa vain hänen asuntonsa vuokra 2000 bahtia kuukaudessa eli ei kovin kalliista investoinnista ole kyse.
Varoituksen sanat tuosta deittipalstasta: Siellä vaanii muutamia feikkejä jotka tietää että suomalaiset on sinisilmäistä kansaa ja ampuvat kiinni kuin sika limppuun.
Melko pian kannattaa siis varmistua kirjoittelukumppanin todellisesta identiteetistä ja tunnistaa massapostittajat joista huomaat että he eivät puhu suoraan sinulle vaan viljelevät ympäripyöreää liirunlaarumia ja johdattelevat sinua lähettämään rahaa. Webkamera on hyvä keino nähdä kuka siellä oikeasti on. Erittäin hyvä vaihtoehto sille että kadulta joutuu metsästämään. Ja halpa.
Motskari alle ja kaunotar kyytiin niin laatuaika voi alkaa kierrellessä paratiisikohteita. Voittaa melko pitkälti suomieukon kanssa karavaanari touhut... Eikös?
- RAAKA HANU
pattiksella on koukkareissa ja monessa pika siittolassa aika paha huume ongelma ja se tuntuu pahenevan, koska tytöt ei ymmärrä aissin vaarallisuutta ja sitten ovatkin jo koukussa. JA KÄYKÄÄ NUSSIMASSA TAI MUUTEN PITÄMÄÄSSÄ HAUSKAA ,MUTTA JÄTTÄKÄÄ SE RAKASTUMINEN MUUALLE. THAIMAA ON VÄÄRÄ PAIKKA RAKASTUA.
- thaikkulassa
totta puhut mai frendt
- Matti1099
Jos haluat seikkailua niin paras mennä suneehen tai boystowniin siellä löytyy.
Kokenut herrasmies tarjoaa auttavan käden ensikertalaisille 😍
- Anonyymi
Jesh
Pattayalle pakoon sairasta Suomea ! - Anonyymi
Onkopoika on näköjään ollut palstalla jo 2013. Näitä "Kelta-Jaska" nimimerkkejä nähtiin taajaan 2016 pippelinmittaketjujen kulta-aikaan.
- Anonyymi
Onkopojalla tarkoitat siis numerosenseitä
- Anonyymi
Minäkin luin ja huomasin nimimerkin Buriman joka sattumoisin rakennusalan ihmisiä.
- Anonyymi
Sika Amalia pasahti palstalle 2007, kun Pentti lähti Bangkockiin.
- Anonyymi
Käpykankaan kaupunginosa Varkaudessa on kuin mikä tahansa lähiö. Katuja reunustavat omakoti- ja rivitalot, ja yleisvaikutelma on siisti.
Maan alla viemäreissä on kuitenkin ongelma, jonka voi tiivistää yhteen sanaan: rotta. - Anonyymi
Muista ottaa vanha karvareuhkasi mukaa. Se ri koskaan petä sinua.
- Anonyymi
Vanha aloitus mutta vastaus on helppo. Ihan mistä vaan.
Kun on sirkeät silmät ja kerkeä kieli ja kympillä ostaa ja
kahdella myy, ja on puhtaat munat ja vilpitön mieli niin elämässä kaikki järjestyy!
Kun on ystävällinen eikä mikään örisevä kännihörhö niin ne naiset kiinnittää siihen huomiota jotka näkee sinussa potentiaalia.
Sitten ei muuta kuin kohteliaasti flirttaillen tunnustelemaan tilannetta. Sitä on saatu mukaan kaupan kassaa, hierojaa, hotellin omistajaa, respan tyttöjä, siivoojia, suomalaisia turistinaisia, puolalainen turisti, venäläinen fitness-bimbo, baarinpitäjiä, hostesseja, tietenkin baarityttöjä, tarjoilijoita, lomailevia thaikkuja, karaokebaarista tavallisia tyttöjä, ostarilla tavattuja, tinder-mimmejä, muualla netissä sovittuja treffejä, yksi burmalainen raksamimmikin oli joka heitti iltakeikkaa töiden jälkeen, yksi lennolla tavattu brittityttö.. kaikkea ei muista.
Cupidosivut on täynnä mimmejä jotka tietää jutun juuren. He eivät jää suremaan jos treffit jää lyhyeksi tai vaan loman mittaiseksi. Pikku sponssi kouraan ja matka jatkuu. Se joka naista etsii ja Pattayalla ilman jää, ei ole tosissaan.
Cupidman - Anonyymi
Ulkomailla varastetaan kaikki mikä on irti tai vähän kiinnikin. Thaimaassa ei kannata käydä saarilla; siellä tapetaan ihmisiä.
- Anonyymi
Sysmä on myös vaarallinen ympäri vuoden.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po884397Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi202817Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242684Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441886- 251736
- 1521530
- 1251511
Miksi miehet hermostuvat tyhjästä?
Olen tässä viimeisen vuoden sisään pudottanut melko reilusti painoa mikä on sitten saanut useammankin lähipiirin aiemmin1111471Nainen, se on vain karu totuus, että
sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja2821409Joko aiheuttamani pettymys
on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.941360